Przetargi.pl
Budowa oświetlenia drogowego ulicy Miodowej w Iwinach na odcinku od skrzyżowania z ul. Kościuszki do świetlicy, zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 3608/2011 z 16.11.2011 r., gmina Siechnice

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-010 Święta Katarzyna, ul. Żernicka 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3116256 wew 114 , fax. 71 3114370
  • Data zamieszczenia: 2011-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Żernicka 17 17
    55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3116256 wew 114, fax. 71 3114370
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.siechnice.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia drogowego ulicy Miodowej w Iwinach na odcinku od skrzyżowania z ul. Kościuszki do świetlicy, zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 3608/2011 z 16.11.2011 r., gmina Siechnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa oświetlenia drogowego ulicy Miodowej w Iwinach na odcinku od skrzyżowania z ul. Kościuszki do świetlicy, zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 3608/2011 z 16.11.2011 r., gmina Siechnice, w szczególności wykonanie następujących robót: 1) Słupy aluminiowe o długości 10 m z wysięgnikami o długości 2,5 m o nachyleniu 5o - 16 szt. np. słupy typu SAL-10 z wysięgnikami WŁ 1/ 2,5/3,7/5 prod. Rosa; 2) Fundamenty prefabrykowane - 16 szt., np. do słupów SAL-10 typu B-70; 3) Tabliczki bezpiecznikowe typu Winel - 16 szt.; 4) Oprawy oświetleniowe Ipso 70W - 16 szt.; 5) Linia kablowa typu YAKXS 4x35; 0,6/1 kV - długość trasy 510 m.; 6) Uziemienie PA-8,5 - 7 szt.; 7) Pomiary elektryczne eksploatacyjne; 8) Obsługa geodezyjna. Przedmiot umowy realizowany będzie zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę nr 3608/2011 z 16.11.2011 r. Na wniosek Zamawiającego sporządzenie, przed rozpoczęciem budowy planu BIOZ, uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. nr 120, poz. 1126) oraz wymaganiami Prawa budowlanego. Opracowanie dokumentacji projektowej organizacji ruchu zastępczego (jeżeli dotyczy). Wykonawca jest odpowiedzialny za uzyskanie wymaganych zatwierdzeń organizacji ruchu zastępczego (jeżeli dotyczy). Szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy, w wersji papierowej i elektronicznej (w ciągu 4 dni roboczych od dnia podpisania umowy). 3.5. W zakresie robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, przepisami techniczno - budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, a także z uwzględnieniem dodatkowych wytycznych podanych w SIWZ. Umożliwienia przejazdu (zaopatrzenie, służby komunalne, służby ratownicze itp.), dojazdu i dojścia do wszystkich obiektów i posesji zlokalizowanych w rejonie budowy; wszelkie prace na i w bezpośrednim sąsiedztwie obiektów należy wykonywać w uzgodnieniu z właścicielami lub administratorami tych obiektów. Prace na czynnych sieciach należy wykonać pod nadzorem użytkowników tych sieci, Jeżeli dotyczy - zawiadamianie Zamawiającego, Zarządcy Drogi oraz właściwego organu policji o terminach rozpoczęcia robót i wprowadzenia zmian organizacji ruchu z minimum 7-dniowym wyprzedzeniem. Zapewnienia bieżącej obsługi geodezyjnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach