Przetargi.pl
„Budowa obiektu rekreacyjnego wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w miejscowości Sułów”

Gmina Milicz ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713804357 , fax. 713841119
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
    ul. Trzebnicka 2
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 713804357, fax. 713841119
    REGON: 931934710
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa obiektu rekreacyjnego wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w miejscowości Sułów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę obiektu rekreacyjnego wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w miejscowości Sułów. 1. Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Sułów na działce nr 22/2 AM-2 w obrębie ewidencyjnym Sułów, jednostka ewidencyjna Milicz – obszar wiejski. 2. Charakterystyczne parametry techniczne obiektu 1) Powierzchnia zabudowy: 264,40 m2 2) Powierzchnia netto: 226,16 m2 3) Kubatura V: 1485,28 m3 4) Wysokość budynku w kalenicy /od +/- 0.00/: 7,31 m 5) Wysokość budynku w kalenicy (od terenu): 7,37 m 6) Wysokość okapu od terenu 4,04m 7) Szerokość elewacji frontowej: 27,54 m 8) Ilość kondygnacji nadziemnych: 1 9) Kąt nachylenia połaci dachowych: 35º 3. Inwestycja polegać będzie na rozebraniu starego budynku szatniowo-magazynowego oraz wykonaniu etapu I inwestycji polegającego na budowie części wschodniej budynku oraz towarzyszącej infrastruktury technicznej. Budynek w technologii tradycyjnej, niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny, z dachem dwuspadowym, o kącie nachylenia połaci 35 stopni, krytym dachówką ceramiczną. 4. Roboty budowlane i elementy do wykonania w ramach zamówienia: 1) roboty ziemne 2) roboty fundamentowe 3) izolacje przeciwwilgociowe, termiczne i wodochronne 4) podkłady pod posadzki 5) roboty murarskie 6) elementy żelbetowe 7) więźba dachowa 8) pokrycie dachowe 9) ścianki działowe 10) izolacje termiczne dachu 11) stolarka okienna i drzwiowa wewnętrzna i zewnętrzna 12) elewacja 13) posadzki 14) sufity podwieszane, ściany i obudowy z płyt g-k 15) tynki i okładziny wewnętrzne 16) posadzki 17) roboty malarskie 18) dostawa i montaż elementów wyposażenia 19) zadaszenie nad wejściem 20) nawierzchnia i opaska wokół budynku 21) wyposażenie pomieszczeń sanitarnych 22) instalacja wentylacji mechanicznej 23) instalacja ogrzewania – grzejniki elektryczne 24) instalacja wody użytkowej 25) instalacja kanalizacji sanitarnej 26) WLZ i rozdzielnice 27) instalacja oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego 28) instalacja gniazd wtyczkowych 29) instalacja zasilania ogrzewania, podgrzewaczy wody i wentylacji 30) instalacja połączeń wyrównawczych 31) instalacja odgromowa 5. Wykonanie robót budowlanych należy przeprowadzić na podstawie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę 206/2017 z dn. 17.08.2017 r. 6. Szczegółowy zakres, opis i rozwiązania techniczne zostały ujęte w projekcie budowlanym, projektach wykonawczych dla etapu I: architektura i konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, STWiORB opracowanych przez biuro projektowe: SIGMA Projektowanie i Obsługa Inwestycji Piotr Musielak z siedzibą Szkaradowo 120, 63-930 Jutrosin. 7. UWAGA: Zaproponowane w dokumentacjach projektowych urządzenia są przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń o parametrach nie gorszych niż urządzeń przywołanych w dokumentacjach projektowych. 8. Dostarczona w ramach realizacji zamówienia armatura sanitarna i biały montaż musi pochodzić z jednej serii (modeli) danego producenta. 9. Na dostarczone urządzenia i wyposażenie Wykonawca jest obowiązany udzielić gwarancji na okres minimum 24 miesięcy (okres gwarancji danego urządzenia lub wyposażenia biegnie na nowo od momentu wymiany lub naprawy). 10. Załączone przedmiary są materiałem pomocniczym (wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego). Przedmiary robót, wchodzące w skład Załącznika nr 9 do Specyfikacji, określają wyłącznie zakres i wielkość zadania. 11. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego z zastrzeżeniem, iż kosztorys ten nie będzie stanowił przedmiotu oceny, stanowić będzie wyłącznie dokument pomocniczy służący do wyceny określonych grup robót. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego, który będzie podstawą do ewentualnego rozliczenia robót uzupełniających. 12. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, jak również wszystkie pozostałe koszty bez których nie można wykonać przedmiotowego zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę ryczałtową zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. 13. Dokładne dane, niezbędne do wyceny zadania i obliczenia ceny należy określić na podstawie dokumentacji projektowej. 14. W przypadku wystąpienia braków lub błędów w zakresie opisu przedmiotu zamówienia określonego w dokumentacji załączonej do SIWZ i jeżeli wynikiem tego będą roboty budowlane, których Wykonawca, przy zachowaniu należytej staranności, nie był w stanie przewidzieć, Wykonawcy z tytułu ich wykonania przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 15. Zlecenie wykonania tego zakresu będzie możliwe po spełnieniu warunków wskazanych w art. 67 i/lub art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie, jeżeli będzie to uzasadnione, zgodnie z warunkami opisanymi we wzorze umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu umowy w sytuacjach wyjątkowych, które muszą być udokumentowane przez Wykonawcę w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. 16. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, że w szczególności w sytuacji, gdy: 1) okaże się, że rozwiązania zawarte w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej (np. część opisowa i rysunkowa projektu budowlanego, wykonawczego, STWiORB itd.) nie są ujęte łącznie w tych dokumentach - Wykonawca jest zobowiązany ująć wszystkie elementy i je zrealizować, 2) w razie stwierdzenia rozbieżności pomiędzy zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a Projektem - Wykonawca zobowiązany jest uzyskać decyzję Zamawiającego o sposobie likwidacji tej rozbieżności. 17. Zmiany w tym zakresie nie stanowią zmiany Przedmiotu Umowy lecz stanowią usunięcie rozbieżności w dokumentacji, a w związku z tym wszelkie prace wykonywane w wyniku usunięcia tej rozbieżności nie są zamówieniem dodatkowym ani nie wymagają podpisania aneksu zmieniającego Przedmiot Umowy i nie mogą skutkować dodatkowym wynagrodzeniem dla Wykonawcy. 18. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu, tj. zapewnienie Zamawiającemu możliwości korzystania (oddanie do użytkowania zgodnie z obowiązującym prawem i wymaganiami postawionymi w umowie) z wybudowanego obiektu. Wszystkie oświadczenia Wykonawcy i zapisy dokumentacji postępowania należy interpretować zgodnie z powyższym celem. 19. Wykonawca przedstawi harmonogram realizacji robót w ciągu 7 dni od momentu podpisania umowy zgodnie z załączonym wzorem – Zał. nr 1A do Specyfikacji. 20. Materiały budowlane i instalacyjne oraz urządzenia i dostawy przewidziane przez Wykonawcę do wbudowania zatwierdza Inspektor nadzoru. Wyjątkiem od tej reguły są niżej wymienione materiały, które zatwierdza również oprócz Inspektora Nadzoru, Zamawiający i przyszły użytkownik: 1) stolarka okienna i drzwiowa, 2) materiały wykończeniowe elewacyjne, 3) kolorystyka wnętrz (dobór farb) i okładziny ścienne, 4) materiały na podłogi w poszczególnych pomieszczeniach, 5) wyposażenie, 6) biały montaż, 21. Zatwierdzenia materiałowe wykonywane przez Zamawiającego dokonuje upoważniony przedstawiciel Zamawiającego na podstawie karty zatwierdzeń materiałowych przedstawionej przez Wykonawcę i zaopiniowanej przez Inspektora Nadzoru. Inspektor Nadzoru opiniuje materiał/urządzenie na podstawie dokumentów dołączonych do karty zatwierdzenia materiałowego takich jak: karta techniczna produktu, atesty, świadectw/deklaracje zgodności i inne. Wykonawca przedstawia Zamawiającemu kartę zatwierdzenia wraz z załącznikami nie później niż 3 tygodnie przed terminem wbudowania materiału/montażu urządzenia. Zamawiający zwraca zatwierdzona/lub nie kartę materiałową w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty otrzymania prawidłowo przygotowanego dokumentu. Wzór karty zatwierdzenia materiałowego – w załączeniu w postaci pliku: „wzór karty zatwierdzenia materiałowego.docx”, który będzie równocześnie załącznikiem do przedmiotowej umowy (Zał. nr 8 do Specyfikacji); 22. Zamawiający wymaga aby montaż urządzeń i instalacji dokonany był przez firmy/osoby posiadające odpowiednie certyfikaty wydane przez dostawców tych urządzeń/instalacji; 23. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Inspektorowi Nadzoru i Zamawiającemu do akceptacji dokument „Zatwierdzenie materiałowe” przed dokonaniem zamówienia materiałów, urządzeń. Zatwierdzenie to musi zawierać propozycję materiałów, urządzeń i wyposażenia do wbudowania wraz z wszelkimi niezbędnymi dokumentami w postaci atestów, aprobat, deklaracji zgodności, itp. 24. Po stronie Wykonawcy leży ponoszenie kosztów zużycia wody, odprowadzenia ścieków do kanalizacji sanitarnej oraz koszty poboru energii elektrycznej (należy uwzględnić załatwienie formalności na pobór prądu na cele budowlane). Należy uwzględnić montaż dodatkowego opomiarowania mediów wykorzystywanych przy robotach budowlanych do dokonywania wzajemnych rozliczeń. 25. Zamawiający określa w Załączniku nr 8 do Specyfikacji - Projekcie umowy wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502, z późn. zm.). 26. Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502, z póź. zm.). 1) Roboty ziemne 2) Roboty murarskie 27. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia (czynności te wskazano również w §18 projektu umowy – w Załączniku nr 8 do Specyfikacji ) z wyjątkiem: 1) kierowania czy nadzoru nad tymi robotami, 2) obsługi geodezyjnej, 3) badań polegających na sprawdzeniu i określeniu właściwości gruntu oraz materiałów, budowlanych użytych podczas budowy, 4) niezbędnych ekspertyz technicznych wymaganych do wykonania realizowanej inwestycji , 5) najmu sprzętu budowlanego niezbędnego podczas realizacji przedsięwzięcia. 28. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 29. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności. 30. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 31. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 32. RÓWNOWAŻNOŚĆ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ: 1) W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. 2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach. 3) Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. 4) Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. 5) Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. 6) W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Milicz 72 9582 0000 2000 0000 0358 0004 z adnotacją na blankiecie przelewu: „Wadium – Budowa obiektu rekreacyjnego wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w miejscowości Sułów”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach