Przetargi.pl
Usługi w zakresie prania dywanów, chodników , wykładzin dywanowych, czyszczenia wykładzin z tworzyw sztucznych , prania mebli tapicerowanych, czyszczenia posadzek z płytek gresowych z podziałem na dwa zdania. Zadanie 1- standardowe pranie dywanów, chodników, wykładzin dywanowych, mebli tapicerowanych Zadanie 2- standardowe czyszczenie wykładzin sztucznych, czyszczenie ze zdjęciem starych warstw i nałożeniem nowych, czyszczenie posadzek gresowych. Znak postępowania ZP 9/WZŻ/2018

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +4871 365 03 46 , fax. +4871 365 03 47
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +4871 365 03 46, fax. +4871 365 03 47
    REGON: 021545051
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie prania dywanów, chodników , wykładzin dywanowych, czyszczenia wykładzin z tworzyw sztucznych , prania mebli tapicerowanych, czyszczenia posadzek z płytek gresowych z podziałem na dwa zdania. Zadanie 1- standardowe pranie dywanów, chodników, wykładzin dywanowych, mebli tapicerowanych Zadanie 2- standardowe czyszczenie wykładzin sztucznych, czyszczenie ze zdjęciem starych warstw i nałożeniem nowych, czyszczenie posadzek gresowych. Znak postępowania ZP 9/WZŻ/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie: 1.1. Zadanie nr 1: 1) standardowego prania dywanów, chodników oraz wykładzin dywanowych 2) prania dywanów, chodników oraz wykładzin dywanowych wraz z impregnacją środkami ogniochronnymi 3) prania mebli tapicerowanych wraz oraz prania mebli tapicerowanych wraz z impregnacją środkami ogniochronnymi 4) przycięcia wraz z obszyciem dywanów 1.2. Zadanie nr 2: 1) standardowego czyszczenia wykładzin z tworzyw sztucznych 2) czyszczenia wykładzin z tworzyw sztucznych wraz ze zdjęciem starych warstw i nałożeniem nowych powłok 3) czyszczenia posadzek z płytek gresowych 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 2.1. Zadanie nr 1 : 1) Żłobek nr 1, ul. Lwowska 20 we Wrocławiu 2) Żłobek nr 2, ul. Zemska 33 we Wrocławiu 3) Żłobek nr 3, ul. Białowieska 27 we Wrocławiu 4) Żłobek nr 4, ul. Kłodnicka 25 we Wrocławiu 5) Żłobek nr 5, ul. Dokerska 5 we Wrocławiu 6) Żłobek nr 6, ul. Krowia 1 we Wrocławiu 7) Żłobek nr 7, ul. Drukarska 9 we Wrocławiu 8) Żłobek nr 8, ul. Sądowa 6 we Wrocławiu 9) Żłobek nr 9, ul. Wrońskiego 13d we Wrocławiu 10) Żłobek nr 10, ul. H. Brodatego 17 we Wrocławiu 11) Żłobek nr 11, ul. Hubska 39 we Wrocławiu 12) Żłobek nr 12, ul. Jugosłowiańska 85a we Wrocławiu 13) Żłobek nr 13, ul. Wieczysta 107 we Wrocławiu 14) Żłobek nr 14, ul. Mulicka 4c we Wrocławiu 15) Żłobek nr 15, ul. Łukowa 37 we Wrocławiu 2.2. Zadanie nr 2 : 1) Żłobek nr 1, ul. Lwowska 20 we Wrocławiu 2) Żłobek nr 2, ul. Zemska 33 we Wrocławiu 3) Żłobek nr 3, ul. Białowieska 27 we Wrocławiu 4) Żłobek nr 4, ul. Kłodnicka 25 we Wrocławiu 5) Żłobek nr 9, ul. Wrońskiego 13d we Wrocławiu 6) Żłobek nr 10, ul. H. Brodatego 17 we Wrocławiu 7) Żłobek nr 11, ul. Hubska 39 we Wrocławiu 8) Żłobek nr 12, ul. Jugosłowiańska 85a we Wrocławiu 9) Żłobek nr 13, ul. Wieczysta 107 we Wrocławiu 10) Żłobek nr 14, ul. Mulicka 4c we Wrocławiu 11) Żłobek nr 15, ul. Łukowa 37 we Wrocławiu 3. Załącznik nr 5 DO Umów dla zadania nr 1 i 2 stanowi szczegółowy zakres prac na poszczególnych obiektach WZŻ i wskazuje bieżące potrzeby Zamawiającego w zakresie wymienionym w pkt 1. 4. Osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony Zamawiającego jest Pani Joanna Juszkiewicz, telefon: 71 365 03 40, e-mail: joanna.juszkiewicz@wzz.wroc.pl 5. Realizacja usług dla zadania nr 1 i zdania nr 2 objętych w szczegółowym zakresie prac możliwa będzie zgodnie z załączonym harmonogramem do dnia 31.08.2018 r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację umowy i odbywać się będzie sukcesywnie na podstawie harmonogramu – Załącznik nr 4 do umowy . 6. Terminy oraz godziny wykonywania usług zostaną uzgodnione bezpośrednio między Wykonawcą, a Kierownikiem Żłobka lub osobą przez niego upoważnioną. Dane kontaktowe zawiera Załącznik nr 3 do umowy. 7. Opis poszczególnych prac związanych z realizacją części: 7.1. Zadanie nr 1: a) Standardowe pranie dywanów, chodników oraz wykładzin dywanowych Realizacja zadania będzie miała miejsce w siedzibie Wykonawcy i obejmować będzie następujące etapy: - odbiór dywanu, chodnika lub wykładziny dywanowej ze Żłobka – mierzenie i znakowanie - trzepanie, odkurzanie - usunięcie kurzu, piasku, włosów i innych zabrudzeń - rozczesywanie runa - odplamianie - pranie - płukanie - suszenie w optymalnych warunkach - zaczesanie runa - pakowanie i zwrot dywanu, chodnika lub wykładziny dywanowej do Żłobka Uwaga! Jedynie w przypadku gdy dywan, chodnik lub wykładzina dywanowa jest na stałe przytwierdzona do podłoża realizacja zadania odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego. b) Pranie dywanów, chodników oraz wykładzin dywanowych wraz z impregnacją środkami ogniochronnymi Realizacja zadania będzie miała miejsce w siedzibie Wykonawcy i obejmować będzie następujące etapy: - odbiór dywanu, chodnika lub wykładziny dywanowej ze Żłobka – mierzenie i znakowanie - trzepanie, odkurzanie - usunięcie kurzu, piasku, włosów i innych zabrudzeń - rozczesywanie runa - odplamianie - pranie - płukanie - suszenie w optymalnych warunkach - impregnacja środkami ogniochronnymi - zaczesanie runa - pakowanie i zwrot dywanu, chodnika lub wykładziny dywanowej do Żłobka Uwaga! Jedynie w przypadku gdy dywan, chodnik lub wykładzina dywanowa jest na stałe przytwierdzona do podłoża realizacja zadania odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego. c) Czyszczenie mebli tapicerowanych (fotele dziecięce, krzesła tapicerowane oraz fotele kanapowe i biurowe) wraz z impregnacją środkami ogniochronnymi Realizacja zadania będzie miała miejsce w siedzibie Wykonawcy i obejmować będzie następujące etapy - odbiór mebli ze Żłobka oraz ich znakowanie; - trzepanie, odkurzanie - usunięcie kurzu, włosów i innych zabrudzeń; - odplamianie; - pranie; - płukanie; - suszenie w optymalnych warunkach; - impregnacja środkami ogniochronnymi, w przypadku gdy Zamawiający tak określił; - pakowanie i zwrot do Żłobka. d) Obszycie dywanów, chodników oraz wykładzin dywanowych Realizacja będzie miała miejsce w siedzibie Wykonawcy i obejmować będzie następujące etapy - odbiór dywanów, chodników lub wykładzin dywanowych ze Żłobka oraz ich znakowanie - wyrównanie, przycięcie oraz obszycie krawędzi; kolor i rodzaj obszycia będzie każdorazowo ustalany z Kierownikiem danego Żłobka lub osobą upoważnioną - zwrot dywanów, chodników lub wykładzin dywanowych do Żłobka lub budynku administracji. 7.2. Zadanie nr 2 : a) Czyszczenie wykładzin z tworzyw sztucznych standardowe – bez nakładania powłok polimerowych (przedmiot zamówienia obejmuje także cokoły i listwy przyścienne) Realizacja zadania będzie miała miejsce w obiektach Zamawiającego i obejmować będzie następujące etapy (dotyczy także cokołów i listew przyściennych): - czyszczenie wstępne – odkurzanie - usunięcie kurzu, piasku, włosów i innych zabrudzeń - mycie środkiem myjącym - czyszczenie maszyną niskoobrotową - usuwanie rys oraz polerownie b) Czyszczenie wykładzin z tworzyw sztucznych wraz ze zdjęciem starych warstw i nałożeniem nowych powłok polimerowych (przedmiot zamówienia obejmuje także cokoły i listwy przyścienne) Realizacja zadania będzie miała miejsce w obiektach Zamawiającego i obejmować będzie następujące etapy (dotyczy także cokołów i listew przyściennych): - czyszczenie wstępne – odkurzanie - usunięcie kurzu, piasku, włosów i innych zabrudzeń - mycie środkiem myjącym - czyszczenie maszyną niskoobrotową - zdjęcie starych powłok polimerowych - przygotowanie podłoża - nałożenie nowych powłok polimerowych – min. 3 warstwy - polerownie – w razie potrzeby - w zależności od użytego polimeru c) czyszczenie posadzek z płytek gresowych: Realizacja zadania będzie miała miejsce w obiektach Zamawiającego i obejmować będzie następujące etapy (dotyczy także cokołów): - czyszczenie wstępne – odkurzanie - usunięcie kurzu, piasku, włosów i innych zabrudzeń - mycie środkiem myjącym - czyszczenie maszynowe posadzki oraz czyszczenie maszynowe fug – Zamawiający nie wymaga ręcznego doczyszczania fug - neutralizacja środka myjącego 8. Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia również w godzinach wieczornych oraz w weekendy. 9. Wszelkich niezbędnych uzgodnień Wykonawca dokonuje bezpośrednio z Kierownikiem Żłobka lub osobą upoważnioną. Za przygotowanie pomieszczenia (przestawienie mebli, zwinięcie dywanów, itp.) odpowiada Kierownik Żłobka lub osoba upoważniona. Wykonawca poinformuje Kierownictwo Żłobka o czynnościach przygotowawczych. 10. Wszelkie prace zostaną wykonane środkami oraz sprzętem Wykonawcy. 11. Wykonana usługa będzie musiała zostać pisemnie potwierdzona przez Kierownika danego Żłobka lub osobę upoważnioną w formie protokołu zawierającego numer i adres żłobka, datę, rodzaj oraz ilości wykonanych usług. Powyższy protokół Wykonawca dołączy do faktury. Faktury wystawione zostaną na każdy obiekt oddzielnie zgodnie z faktycznie wykonaną ilością prac oraz cenami jednostkowymi z Formularza Cenowego. 12. Z wykonania usługi impregnacji ogniochronnej – dotyczy zadania nr 1 Wykonawca ma obowiązek sporządzić protokół, który stanowić będzie potwierdzenie (m.in. dla Państwowej Straży Pożarnej i Państwowej Inspekcji Pracy) wypełnienia obowiązków wynikających z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2015.1422 z dnia 2015.07.17) Protokół musi zawierać następujące informacje:  nazwę instytucji dla której wykonano usługę,  adres pod którym wykonano impregnacje przeciwogniową,  opis zaimpregnowanych dywanów (nr inwentarzowy), wykładzin (dokładna lokalizacja lub numer inwentarzowy) lub tapicerek (nr inwentarzowy) i ich ilość w sztukach lub m2,  nazwę użytego środka i dane producenta,  metoda impregnacji oraz ilość zastosowanego do impregnacji środka,  numer Certyfikatu Zgodności Instytutu Techniki Budowlanej,  numer Aprobaty Technicznej,  datę wykonania usługi oraz okres ważności impregnacji. 13. Wszelkie środki chemiczne używane do czyszczenia, prania oraz impregnacji muszą posiadać kartę charakterystyki oraz być dopuszczone do użytku w pomieszczeniach przeznaczonych do stałego pobytu ludzi. Środki należy stosować zgodnie z zaleceniami producenta. 14. Środki użyte do prania dywanów, chodników oraz wykładzin dywanowych wełnianych muszą być dostosowane do prania wyrobów wełnianych. 15. Środki do impregnacji przeciwogniowej muszą posiadać certyfikat Zgodności Instytutu Techniki Budowlanej oraz Aprobatę Techniczną Instytutu Techniki Budowlanej. 16. Środki chemiczne użyte do czyszczenia podłóg muszą nadawać się do gruntownego doczyszczania podłóg oraz do usuwania powłok polimerowych, polimerowo – poliuretanowych, oraz uporczywych zabrudzeń ze wszystkich podłóg zmywalnych, takich jak tworzywa sztuczne (PCV), wykładziny elastyczne fabrycznie uszlachetniane poliuretanem oraz wykładziny z linoleum. 17. Środki chemiczne użyte do ochrony powierzchni podłóg (polimeryzacji) muszą być polimerowe lub polimerowo-poliuretanowe, zapewnić odporność na ścieranie, wytrzymałość i elastyczność. Środek do polimeryzacji winien zagwarantować ochronę przed przedwczesnym zużyciem podłogi i zapewnić łatwość doczyszczania czarnych rys od butów. Winien ułatwiać zmywanie podłogi oraz posiadać krótki czas schnięcia (czas schnięcia 1 warstwy max. 1 godzina). 18. Wykładziny z tworzyw sztucznych objęte gwarancją producenta muszą być czyszczone zgodnie z zaleceniami producenta zawartymi w karcie technicznej (Żłobek nr 2 – ul. Zemska 33 we Wrocławiu: producent zaleca detergent zasadowy lub obojętny , mycie mechaniczne 300-450 obrotów, zalecane środki z firmy KIEHL,TANA EQOLAB,RQCHEX, BUZIL, DREITUM) 19. W przypadku usług wykonywanych w siedzibie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego wywietrzenia pomieszczenia po wykonaniu prac. 20. Zapłata za wykonaną usługę dokonana zostanie przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia przekazania prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z niezbędnymi załącznikami – potwierdzeniem wykonania usługi oraz protokołem potwierdzającym przeprowadzenie impregnacji środkami ogniochronnymi. Faktury muszą być wystawiane osobno na każdy obiekt. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe. 21. Wykonawca, jeśli uzna, iż jest to niezbędne, może dokonać na własny koszt wizji lokalnej w terenie, gdzie ma być wykonywana usługa oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do wykonania usługi i prawidłowej wyceny jej wartości. 22. Wykonawca daje gwarancję na wykonane usługi na minimum 12 miesięcy od daty ich wykonania w następującym zakresie: - prania dywanów, chodników, wykładzin dywanowych standardowego oraz prania dywanów, chodników, wykładzin dywanowych wraz z impregnacją środkami ogniochronnymi - w zakresie zastosowania odpowiedniego środka piorącego, czyszczącego, impregnującego, który nie spowoduje uszkodzenia, odbarwienia, usztywnienia runa dywanu, chodnika oraz wykładziny dywanowej; - dywany, chodniki, wykładziny dywanowe po praniu muszą mieć taki sam kształt i sztywność, włókno po praniu powinno zachować swoją pierwotną miękkość i kolor, - czyszczenia wykładzin z tworzyw sztucznych (PCV, TARKETT, LINOLEUM) – w zakresie zastosowania odpowiedniego środka myjącego oraz odpowiednich maszyn, które nie spowodują uszkodzenia wykładziny; w zakresie trwałości powłoki polimerowej, która nie może np. łuszczyć się, kruszyć, itp., - prania mebli tapicerowanych - w zakresie zastosowania odpowiedniego środka piorącego, który nie spowoduje uszkodzenia, odbarwienia, usztywnienia materiału obiciowego, - obszycia dywanu – w zakresie trwałości nici użytych do obszywania, które nie będą pękać w trakcie użytkowania. 23. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za skutki spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem prac. 24. Wykonawca bez zgody WZŻ nie może zlecać wykonywania obowiązków wynikających z wyżej określonego zakresu prac osobom trzecim. 25. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłową ochronę przeciwpożarową oraz BHP w trakcie wykonywania prac, jak również ponosi wszelkie konsekwencje wynikające z braku nadzoru i zabezpieczenia w tym zakresie. 26. Wykonawca przedłoży polisę odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prac objętych zamówieniem najpóźniej w dniu podpisania umowy, na wartość minimum pokrywającą w całości kwotę zamówienia. Polisa odpowiedzialności cywilnej OC musi obowiązywać przez cały okres trwania umowy. 27. Wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie opisanym w pkt 7 zostaną wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę . Wyjątek stanowi etap odbioru dywanu , chodnika lub wykładziny ze Żłobka – mierzenie i znakowanie oraz pakowanie i zwrot dywanu , chodnika lub wykładziny dywanowej do Żłobka. 28. Zapis pkt 27 nie ma zastosowania w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia osobiście przez Wykonawcę, jako przedsiębiorcę wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach