Przetargi.pl
budowa nawierzchni ulicy Powstańców w Pruszkowie - ETAP I odcinek od ulicy Bolesława Prusa do ulicy Komorowskiej

Gmina Miasto Pruszków ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7587244
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pruszków
    ul. Kraszewskiego 14/16 14/16
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 022 7587244
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa nawierzchni ulicy Powstańców w Pruszkowie - ETAP I odcinek od ulicy Bolesława Prusa do ulicy Komorowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na zamówienie składa się: a/ wykonanie robót drogowych: - warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowej ulepszonej polimerami gr. 5 cm, - 2 851,0m2 - warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowo - żwirowej gr. 6 cm, - 2 851,0m2 - podbudowy z mieszanki grysowo - piaskowej gr. 7 cm, - 2 851,0m2 - podbudowy z kruszywa łamanego gr. 25cm, - 2 851,0m2 - ścieku z bloczków drogowych, betonowych 40 x 20 x 14cm, - 689m - krawężników betonowych 20 x 30cm, L - 855m, 15 x 30cm, L - 20m 15 x 22cm, L - 16m - obrzeży betonowych L = 804,0m - warstwy odsączającej z piasku gr. 20cm, ok. 2 851,0m2 - zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8cm /kolorowej/ na: - podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15cm - warstwy odsączającej z piasku gr. 15cm, na powierzchni - 30m2 - chodnika z betonowej kostki brukowej gr. 6cm /kolorowej/ na: - podsypce cementowo - piaskowej gr. 15cm na powierzchni - 1 513,0m2 - ścieżki rowerowej z mieszanki asfaltowo piaskowo grysowej gr. 4cm na: - podbudowie z kruszywa łamanego gr. 10cm - warstwy piasku gr. 10cm na powierzchni - 821,0m2 b/ wykonanie robót sanitarnych: - kanału z rur PVC śr. 315mm, ok. 496mb śr. 160mm, ok. 75mb - studni rewizyjnych z kręgów betonowych śr. 1200mm, 21 sztuk - studzienek ściekowych ulicznych żelbetonowych śr. 500mm, 14 sztuk c/ wykonania robót energetycznych - budowa oświetlenia ulicznego: - rury osłonowe z PCW śr. 140mm - SRS 75 - 113m - układanie kabli wielożyłowych o masie do 2,0kg/m - 415m - układanie kabli wielożyłowych o masie do 3,0kg/m - 98m - montaż słupów oświetleniowych aluminiowych o masie do 300kg, 16 sztuk - montaż opraw oświetleniowych zewnętrznych na słupach - 16 sztuk - montaż przewodów jednożyłowych izolowan6ych do opraw oświetleniowych - 16 kompletów - demontaż opraw oświetleniowych zewnętrznych - 5 kompletów - demontaż wysięgników rurowych o ciężarze do 30kg, 5 sztuk - demontaż słupa żelbetonowego linii NN z ustrojami - 8 sztuk.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 25 000,00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a/ wykażą się wykonaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 3 zamówienia (rozpoczęte i zakończone) odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Każda przedstawiona praca musi mieć wartość min. 1 500 000,00zł. b/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum: - 1 osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisanych na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a/ wymagane jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na sumę min. 500 000,00zł. 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z regułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) b) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) , c) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4 - 8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) d) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3/ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i pkt. 2 a, b, d: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 4/ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 c składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy. (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) / 5/ Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 oraz w pkt. 2 c, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wystawione zgodnie z postanowieniem z pkt. 3. 6/ Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (wystawiona nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) 7/ Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 8/ Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie 9/ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca 9a/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 9 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował Zobowiązanie wypełnia i podpisuje Firma, która udostępniła osoby Wykonawcy składającemu ofertę 10/ Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności / 10a/ Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 10, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 11/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi tj. kserokopie w specjalności: - drogowej - instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego 11/ Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 12/ Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na sumę min. 500 000,00 PLN. (wystawiona nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach