Przetargi.pl
Budowa małej infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej wraz z Muzeum Tradycji Rybactwa Stawów Milickich i Doliny Baryczy w Rudzie Sułowskiej. Numer postępowania: PN-5/2014.

Stawy Milickie S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, Ruda Sułowska 20
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3847110 , fax. 71 3847110
  • Data zamieszczenia: 2014-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stawy Milickie S.A.
    Ruda Sułowska 20 20
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3847110, fax. 71 3847110
    REGON: 02146175600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stawymilickie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa małej infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej wraz z Muzeum Tradycji Rybactwa Stawów Milickich i Doliny Baryczy w Rudzie Sułowskiej. Numer postępowania: PN-5/2014.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące budowę małej infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej wraz z Muzeum Tradycji Rybactwa Stawów Milickich i Doliny Baryczy w Rudzie Sułowskiej. 2. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje m.in.:1) DOM RYBAKA. Remont zakłada uzyskanie technicznie i użytkowo sprawny obiekt budowlany o funkcji mieszkaniowej z towarzyszącymi pomieszczeniami gospodarczymi dedykowany dla typowej rodziny rybackiej z czasów powstania budynku. W ramach robót remontowych przewiduje się zastosowanie materiałów budowlanych i technologii zbliżonych do zastosowanych oryginalnie. Po przeprowadzeniu remontu obiekt będzie pełnił funkcję budynku pokazowego o charakterze wystawowym ze stałą ekspozycją funkcjonalną przedstawiającą typowy Dom Rybaka z przełomu XIX i XX wieku przeznaczony do zwiedzenia przez turystów. Charakterystyczne parametry techniczne: a) Powierzchnia zabudowy 89,0 m2; b) Powierzchnia użytkowa 67,67 m2; c) Kubatura 437,4 m3; d) Liczba kondygnacji nadziemnych 1; e) Liczba kondygnacji podziemnych - brak; f) Pochylenie połaci dachu około 42 stopni. 2) DROGA WEWNETRZNA. Zakres prac przewiduje przebudowę drogi poprzez korytowanie, wykonanie warstw podbudowy i warstw wykończeniowych drogi z kostki betonowej 8 cm oraz krawężników betonowych prefabrykowanych, ułożonych w poziomie nawierzchni. Drogę zaprojektowano w spadku poprzecznym 2 % oraz spadkach podłużnych. Projektowane rzędne osi drogi są identyczne jak rzędne istniejące, przy odchyłce plus minus 0,02 m. Szerokość drogi w części 4,5 m, w części 3,5 m. Zjazd K - L ma szerokość 3,0 m. W dwóch lokalizacjach występują niewielkie place manewrowe służące do manewrów mijania pojazdów. Opis warstw konstrukcyjnych drogi (od góry): warstwa ścieralna: kostka betonowa - 8 cm, warstwa wiążąca: miał kamienny (0-4 mm) - 4 cm, górna warstwa podbudowy tłuczniowej (0-31,5 mm) - 10 cm, dolna warstwa podbudowy tłuczniowej (31,5 mm - 63 mm) - 15 cm, warstwa odsączająca pospółka - 15 cm. Krawężniki betonowe prefabrykowane ułożone na płask w poziomie jezdni, montowane na wylewce betonowej i pospółce. Konstrukcja nawierzchni zakłada uzyskanie podłoża G1 o wtórnym module sprężystości większym niż 120 MPa. 3) SKANSEN. Planowany zakres robót budowlanych obejmuje roboty remontowe mające na celu przywróceniu sprawności techniczno-użytkowej obiektu z wymianą istniejącego pokrycia dachowego z płyt falistych azbestowo-cementowych na pokrycie z blachy dachówkopodobnej w kolorze naturalnego pokrycia ceramicznego. W wyniku przeprowadzenia robót remontowych przewiduje się uzyskać technicznie i użytkowo sprawny budynek gospodarczy - pełniący funkcję obiektu pokazowego o zwyczajowej nazwie SKANSEN, w którym eksponowane będą nadal typowe narzędzia rybackie i sprzęt służący do połowów i obróbki ryb oraz eksponaty wypchanych ptaków, pochodzących z rejonu Doliny Baryczy. Charakterystyczne parametry techniczne a) Powierzchnia zabudowy 191,30 m2; b) Powierzchnia użytkowa 119,90 m2; c) Kubatura 1055,0 m3; d) Liczba kondygnacji nadziemnych 1; e) Liczba kondygnacji podziemnych - brak; f) Pochylenie połaci dachu około 46 stopni. 4) ŚCIEŻKA ZMYSŁÓW. Przedmiotem inwestycji jest budowa małej architektury zlokalizowanej na terenie działki Nr 16 Obręb Ruda Sułowska w formie bieżni służącej do zabawy, rekreacji i edukacji pod nazwą Ścieżka Zmysłów. Inwestycja obejmuje budowę małej architektury zlokalizowanej na terenie dz. Nr 16 i 19 przez 1 Obręb Ruda Sułowska, w postaci: ogrodzeń, pomostów, wiat typu, stojaków na rowery, ławek, placu zabaw złożonego z 5 atestowanych urządzeń zabawowo - rekreacyjnych, nasadzeń zieleni średniowysokiej w obszarze skansenu, nasadzeń zieleni wysokiej w obszarze zwierzyńca. 5) BUDYNEK ZAGRODOWY. Budynek gospodarczy związany z produkcją rolną w ramach istniejącego gospodarstwa. Charakterystyczne parametry techniczne: a) Powierzchnia zabudowy 35,00 m2; b) Powierzchnia użytkowa 30,97 m2; c) Kubatura 201,5 m3; d) Długość gabarytowa 7,51 m; e) Szerokość gabarytowa 4,66 m; f) Wysokość gabarytowa do kalenicy 6,20 m; g) Ilość kondygnacji nadziemnych 1; h) Ilość kondygnacji podziemnych 0; i) Kąt pochylenia połaci dachu około 45 stopni. Budynek jednokondygnacyjny, zwarty o regularnym prostokątnym rzucie poziomym. Przewidziany do realizacji w technologii szkieletowej. Ściany szachulcowe o konstrukcji drewnianej z wypełnieniem z cegły licowej oraz deskowania. Budynek zwieńczony dachem stromym dwuspadowym, krytym dachówką ceramiczną karpiówka w łuskę. Elewacje budynku utrzymane w charakterze architektury regionalnej. 6) PŁUCZKA. Planowany zakres robót budowlanych obejmuje roboty remontowe mające na celu przywróceniu sprawności techniczno-użytkowej obiektu z wymianą istniejącego pokrycia dachowego z płyt falistych azbestowo-cementowych na pokrycie z papy asfaltowej na deskowaniu. W wyniku przeprowadzenia robót remontowych przewiduje się uzyskać technicznie i użytkowo sprawny budynek gospodarczy - pełniący funkcję płuczki do ryb w końcowym procesie hodowli karpia. Charakterystyczne parametry techniczne a) Powierzchnia zabudowy 69,11 m2; b) Powierzchnia użytkowa ok. 59,0 m2; c) Kubatura 286,1 m3; d) Liczba kondygnacji nadziemnych 1; e) Liczba kondygnacji podziemnych - brak; f) Pochylenie połaci dachu około 11 stopni. 7) BUDYNEK GOSPODARCZY. Planowany zakres robót budowlanych obejmuje roboty remontowe mające na celu przywróceniu sprawności techniczno-użytkowej obiektu wraz z odtworzeniem dwuspadowego dachu o tradycyjnej konstrukcji drewnianej, krytego dachówką ceramiczną karpiówka w koronkę. W wyniku przeprowadzenia robót remontowych przewiduje się uzyskać technicznie i użytkowo sprawny obiekt budowlany o funkcji gospodarczej przeznaczony do przechowywania narzędzi, sprzętu, płodów rolnych i drobnego inwentarza typu kury. Po przeprowadzeniu remontu obiekt będzie pełnił funkcję budynku pokazowego o charakterze wystawowym ze stała ekspozycją funkcjonalną przedstawiającą typowy budynek gospodarczy funkcjonujący w ramach gospodarstwa rybackiego z przełomu XIX i XX wieku przeznaczony do zwiedzania przez turystów. Charakterystyczne parametry techniczne: a) Powierzchnia zabudowy 32,60 m2; b) Powierzchnia użytkowa 25,40 m2; c) Kubatura 151,9 m3; d) Liczba kondygnacji nadziemnych 1; e) Liczba kondygnacji podziemnych brak; f) Pochylenie połaci dachu 40 stopni. 3. Szczegółowy zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia zawiera dokumentacja projektowa w postaci projektów technicznych, budowlanych i wykonawczych oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Zamawiający informuje, ze wszelkim wymienionym w dokumentacji projektowej wskazaniom firm, urządzeń, systemów i innych znaków towarowych towarzyszą wyrazy lub równoważne. Wykonawca powinien zastosować materiały równorzędne o parametrach nie gorszych niż wymienione. 5. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 6. Zamawiający informuję, że wszystkie demontaże płyt azbestowo-włókninowych (eternitu) zostały wykonane i zutylizowane. 7. Roboty budowlane należy wykonać z uwzględnieniem następujących uwag: 1) Jeżeli wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom to jego zakres wskazuje w ofercie. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace i dostawy wykonane przez podwykonawców. 2) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót będących przedmiotem zamówienia uprzednio uzgodniony z Zamawiającym. 3) Wykonawca zorganizuje i zlikwiduje po zakończeniu prac budowlanych plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do pełnego uporządkowania wraz z uporządkowaniem terenów przyległych. 4) Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany, aby wszystkie pozostałe po procesie budowy materiały zostały przetworzone, unieszkodliwione i lub zmagazynowane w sposób przyjazny środowisku lub o ile jest to możliwe ponownie zostały użyte, co oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany postępować zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243), a także postępować zgodnie z Krajowym Planem Gospodarki Odpadami. 7. Wykonawca udzieli: 1) minimum 60 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, którego bieg rozpoczyna się w dniu następnym po protokolarnym bezusterkowym odbiorze robót budowlanych. 8. Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącej Załącznik Nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa art. 6b ust. 5 pkt. 2) ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Miliczu Nr 89 9582 0000 2000 0024 4417 0023. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu zostanie uznane za wniesione skutecznie, jeżeli w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, potwierdzoną kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, należy złożyć wraz z ofertą, trwale ją łącząc, zaś oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, należy złożyć w odrębnym opakowaniu dołączonym do oferty. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno w treści zawierać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku lub zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całkowitej kwoty wadium nieodwołalnie, bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 u.p.z.p., 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 4) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 6. Zasady zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 u.p.z.p.: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza lub po unieważnieniu postępowania, 2) Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 u.p.z.p., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w określonym przez Zamawiającego terminie. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Zasady zatrzymanie wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a - 5 u.p.z.p.: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p. lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. W przypadku nie wniesienia wadium w zakreślonym terminie Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2) u.p.z.p. Zgodnie z art. 24 ust. 4 u.p.z.p. ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stawymilickie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach