Przetargi.pl
Budowa lokalnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Rąpice w Gminie Cybinka

Zakład Usług Komunalnych Cybinka Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 69108 Cybinka, Ul. Białkowska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 391 13 61
  • Data zamieszczenia: 2018-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Cybinka Sp. z o.o.
    Ul. Białkowska
    69108 Cybinka, woj. lubuskie
    tel. 68 391 13 61
    REGON: 8117381000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zukcybinka.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa lokalnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Rąpice w Gminie Cybinka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa lokalnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Rąpice w Gminie Cybinka. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dot. m. in.: 1) Etap I (dokumentacja): a) Rozpoznania warunków gruntowo-wodnych i wykonanie dokumentacji geotechnicznej dla potrzeb wykonania projektu i warunków realizacji oczyszczalni ścieków dla Przedszkola w miejscowości Rąpice. b) Uzyskania map do celów projektowych. c) Uzyskania pisemnej zgody Właściciela terenu na wdrożenie do realizacji opracowanej dokumentacji (akceptacja lokalizacji i technologii oczyszczalni ścieków). d) Opracowania kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz uzyskania wszystkich niezbędnych decyzji, pozwoleń, opinii, zatwierdzeń, ekspertyz, map i innych dokumentów koniecznych do opracowania ww. dokumentacji projektowej jak i niezbędnych do realizacji robót budowlanych, 2) Etap II (roboty budowlane): a) Dostawy, montażu i uruchomienia oczyszczalni ścieków oraz pompowni ścieków, o ile będzie to niezbędne dla prawidłowej pracy. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz dokumentacją. b) Wykonania dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. c) Pełnienia nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej. d) Przeprowadzenia indywidualnego szkolenia dla użytkownika. e) Przeprowadzenia prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi. f) Przygotowania i przekazania szczegółowej instrukcji obsługi. g) Sporządzenia Raportu porealizacyjnego, w którym zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczenia ścieków (wyniki badań ścieków z oczyszczalni ścieków muszą być wykonane w laboratorium akredytowanym) . Zakres zamówienia obejmuje m. in. wykonanie projektu budowlanego z badaniami geotechnicznymi, wykonanie robót budowlanych w tym dostawa, montaż i uruchomienie lokalnej oczyszczalni ścieków (BOŚ) realizującej procesy oczyszczania na bazie zraszanego złoża biologicznego. Oczyszczalnia musi posiadać certyfikat na zgodność z normą PN-EN 12566-3+A2:2013. Do BOŚ kierowane będą ścieki bytowe z Przedszkola (oczyszczalnia ścieków dla budynku Przedszkola w miejscowości Rąpice,) o liczbie jednostek osobowych 40. Ponadto Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) wykona min. 20 zdjęć budowanej oczyszczalni (wykonanych na różnym etapie inwestycji, kolorowych, dobrej jakości) ilustrujących przebieg przedsięwzięcia i osiągnięcie efektu ekologicznego w postaci opisanego katalogu elektronicznego na nośniku elektronicznym (płyta DVD lub pamięć USB). 2) zapewnieni obsługę geodezyjną inwestycji (wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza wraz z inwentaryzacją geodezyjną zatwierdzoną przez właściwy ośrodek geodezyjny i kartograficzny dla każdej oczyszczalni), 3) w terminie 3-ech miesięcy od dnia odbioru końcowego, Wykonawca przekaże Zamawiającemu wyniki badań ścieków z oczyszczalni ścieków (badania muszą być wykonane w laboratorium akredytowanym) potwierdzające dotrzymanie parametrów oczyszczania ścieków zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym zakres robót) określa Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ 3. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia stosując wyroby budowlane własne (zakupione przez siebie), dopuszczone do obrotu powszechnego stosowania lub jednostkowego stosowania w budownictwie w rozumieniu art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity – Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.). Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie odbioru, wywozu, transportu i utylizacji odpadów zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity - Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą Oświadczenia Wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru jak w załączniku Nr 1 do SIWZ. 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z innych przedłożonych dokumentów,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach