Przetargi.pl
Budowa kwatery S2A wraz z drogą technologiczną na działkach ewid. nr 485 i 486 (obręb Biedrusko, Gmina Suchy Las)

Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 61-827 Poznań, al. Marcinkowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 530 813 , fax. 618 530 842
  • Data zamieszczenia: 2019-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o.
    al. Marcinkowskiego 11
    61-827 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 530 813, fax. 618 530 842
    REGON: 30214486300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.odpady.poznan.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 3 b Ustawy Pzp

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kwatery S2A wraz z drogą technologiczną na działkach ewid. nr 485 i 486 (obręb Biedrusko, Gmina Suchy Las)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa kwatery S2A wraz z drogą technologiczną na działkach ewid. nr 485 i 486 (obręb Biedrusko, Gmina Suchy Las). Przedmiot zamówienia stanowi kontynuację (II etap) realizacji przedsięwzięcia polegającego na budowie w trzech etapach kwater S1, S2A i S2B na Składowisku Odpadów Miasta Poznania w Suchym Lesie przy ul. Meteorytowej 1. Dotychczas zrealizowano etap I polegający na wybudowaniu kwatery S1. Podstawowe parametry fizyczne kwatery S2A: Objętość geometryczna kwatery S2A 424 000 m³ Całkowita powierzchnia kwatery (po obrysie skarp wew.) 31 700 m2 Budowa kwatery S2A obejmuje: • Wykonanie obwałowań kwatery S2A; • Wykonanie wału rozdzielającego kwatery S2A i S2B; • Uszczelnienie niecki oraz skarp kwatery – sztuczna bariera geologiczna gr. 0,5 m o współczynniku filtracji ≤1x10-9m/s; • Uszczelnienie niecki oraz skarp kwatery folią PEHD gr. 2,0 mm; • Ułożenie geowłókniny ochronnej w dnie kwatery PP 400g/m2, na skarpach PP 1000 g/m2 ; • Wykonanie system drenażu odcieków w dnie kwatery S2A; • Wykonanie warstwy ochronnej w dnie kwatery gr. 0,50 m o współczynniku filtracji > 1x10-4m/s; • Wykonanie warstwy ochronnej na skarpach gr. 0,25 m o współczynniku filtracji > 1x10-4m/s; • Wykonanie warstwy drenażowej Ż 16/32 mm, 8/16 mm; • Odgazowanie kwatery; • Bilanse mas ziemnych; • Zieleń dla Etapu II (wg. odrębnego projektu wykonawczego); Szerokość drogi technologicznej wynosić będzie 4,0 m i wykonana zostanie z płyt drogowych o wymiarach 300 x 150 x 15 lub 300 x 100 x 15 cm. Podłoże pod płyty drogowe stanowić będzie podsypka piaskowa gr. 3cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, 15 cm grunt stabilizowany cementem o Rm=2,5MPa. Powierzchnia drogi (bez placu do zawracania) 1 556 m² Powierzchnia placu do zawracania 4 00 m² Długość drogi 3 89 m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, rysunkach wykonawczych, a także dokumentacji geologicznej i hydrogeologicznej. Zamówienie obejmuje również: a) obsługę geodezyjną; b) wykonanie wymaganych obowiązującymi przepisami badań i pomiarów, prób, sprawdzeń, kontroli i odbiorów technicznych, dokumentacji powykonawczej; c) urządzenie i zagospodarowanie placu robót oraz jego zabezpieczenie przed dostępem osób nieupoważnionych; d) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej; e) ewentualne inne koszty, które zdaniem wykonawcy trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia (utrzymanie nasadzeń rekompensacyjnych związanych z wycinką drzew i krzewów w związku z budową kwatery S2A i drogi technologicznej lub pokrycie opłaty za wycinkę ustaloną na podstawie decyzji). Koszt wykonania powyższych czynności, prac i robót należy ująć w cenie ofertowej wykonania zamówienia. Roboty należy wykonać zgodnie obowiązującym prawem budowlanym, normami i przepisami. Roboty budowlane wykonawca zobowiązuje się wykonać z materiałów i urządzeń własnych. Dostarczone materiały muszą być nowe i odpowiadać rodzajom i parametrom materiałów uwzględnionych w projekcie oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (nie dotyczy materiałów, które zgodnie z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia są w posiadaniu Zamawiającego i mogą być wykorzystane przez Wykonawcę przy realizacji robót budowlanych). Materiały te powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.). Przed odbiorem elementów zamówienia należy dostarczyć certyfikat na znak bezpieczeństwa , deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. Gwarancja: Zamawiający ustala okres gwarancji na 36 miesięcy. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej, organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp.), utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu w rejonie prowadzonych robót, uporządkowania terenu po zakończeniu robót, itp., ponoszenia wszelkich opłat za media (zabezpieczenie terenu budowy w energię elektryczną, wodę itp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 120 000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 53 1050 1520 1000 0023 4950 8362 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach