Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej w okresie od 01.08.2019 do 31.07.2020

Urząd Gminy Kraszewice ogłasza przetarg

  • Adres: 63-522 Kraszewice, ul. Wieluńska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 73 12 038 , fax. 0-62 73 12 038
  • Data zamieszczenia: 2019-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kraszewice
    ul. Wieluńska 53
    63-522 Kraszewice, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 73 12 038, fax. 0-62 73 12 038
    REGON: 10823590000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kraszewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej w okresie od 01.08.2019 do 31.07.2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej zgodnie z ustawą Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. w planowanej ilości około 374,740 MWh w okresie 12 miesięcy od 01.08.2019 do 31.07.2020 dla Gminy Kraszewice i jej jednostek podległych. Zamawiana energia elektryczna będzie zużywana na potrzeby zasilania 26 punktów poboru zgodnie z załącznikiem nr 1. Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy 374,740 MWh.Zamawiający dołożył wszelkich starań, weryfikując zużycie energii elektrycznej w okresie ostatnich 12 miesięcy, aby prognozowane zużycie oddawało jak najlepiej rzeczywiste zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie umownym, jednak zaznacza, że prognozowane ilości zużycia energii są ilościami szacunkowymi służącymi jedynie do porównania ofert i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. Rozliczenie dostawy energii odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg cen wynikających ze złożonej oferty. Zamawiający informuje że, procedura zmiany sprzedawcy dla wszystkich wymienionych PPE przeprowadzana będzie po raz kolejny. Obecne umowy sprzedaży energii elektrycznej zostaną wypowiedziane przez Zamawiającego na dzień 31.07.2019. Zamawiający po wyłonieniu Wykonawcy przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury (Zmiany Sprzedawcy). Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucji realizacji umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz zawarcia w imieniu Zleceniodawcy umowy o świadczenie usług dystrybucji na warunkach dotychczas obowiązującej umowy. UWAGA!! Po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego w zostaną zawarte odrębne umowy zakupu energii elektrycznej, zgodnie z projektem umowy stanowiącym zał. nr 2 do niniejszej specyfikacji, przez Bibliotekę Publiczną w Kraszewicach, Szkołę Podstawową w Kuźnicy Grabowskiej, Przedszkole Publiczne w Kraszewicach, Gimnazjum w Kraszewicach, Szkołę Podstawową w Kraszewicach, Urząd Gminy w Kraszewicach dla podległych punktów poboru energii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają: a) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki ważną w okresie realizacji umowy; b) aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucji (OSD) umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej do obiektów Zamawiającego. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie stosownego oświadczenia na formularzu wniosku o dopuszczenie do licytacji (załącznik nr 8 do ogłoszenia). Nie ma obowiązku przedstawiania samej koncesji, jak i umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z wnioskiem składa Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu (Oświadczenie z art 25a ust 1 Ustawy Pzp Podstawy wykluczenia, Oświadczenie z art. 25a ust 1 Ustawy Pzp Warunki udziału w postępowaniu). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców Oświadczenie z art 25a ust 1 Ustawy Pzp Podstawy wykluczenia, Oświadczenie z art. 25a ust 1 Ustawy Pzp Warunki udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika z dokumentów złożonych w ofercie takich jak: odpis z właściwego rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Wszystkie pozostałe wymagane dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału, kopii potwierdzonej notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego do reprezentacji przedstawiciela Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach