Przetargi.pl
Budowa kontenerowej stacji zlewnej ścieków dowożonych w Orzeszu przy ul. Gliwickiej

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-180 Orzesze, ul. Wieniawskiego 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2213412 , fax. 032 2215263
  • Data zamieszczenia: 2014-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Wieniawskiego 4 4
    43-180 Orzesze, woj. śląskie
    tel. 032 2213412, fax. 032 2215263
    REGON: 27177512000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kontenerowej stacji zlewnej ścieków dowożonych w Orzeszu przy ul. Gliwickiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kontenerowej stacji zlewnej ścieków dowożonych w Orzeszu przy ul. Gliwickiej, zgodnie z dokumentacją projektową (zał. Nr 8 do SIWZ) i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 9 do SIWZ) 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 2.1. Wybudowanie kontenerowej stacji zlewnej ścieków dowożonych o wydajności max 160m3/h 2.2. Wykonanie przyłącza wody i kanalizacji sanitarnej dla stacji zlewnej ścieków dowożonych. 2.3. Wykonanie zjazdu oraz wymiana nawierzchni drogi dojazdowej i wykonanie nawierzchni placu stacji zlewnej. Powierzchnia zabudowy budynkiem technicznym 3,36m2 Powierzchnia dojazdu, place utwardzone 495,5m2 2.4. Odwodnienie powierzchniowe drogi dojazdowej i placu stacji zlewnej. 2.5. Wykonanie ogrodzenia zgodnie z projektem. 2.6. Wykonanie przyłącza kontenerowej stacji zlewnej ścieków dowożonych do sieci energetycznej. 2.7. Wykonanie monitoringu technicznego w celu przesłania danych zebranych na stacji zlewnej do centralnej dyspozytorni na terenie oczyszczalni ścieków przy ul. Wieniawskiego 4, poprzez komunikację GPRS/GSM lub wykorzystując lokalną sieć internetową. 2.8. Wykonanie monitoringu wizyjnego w celu przesłania do ZGKiM ul. Wieniawskiego 4 strumienia obrazu poprzez komunikację bezprzewodową za pomocą łączy WIFI 2,4 GHz lub wykorzystując lokalną sieć internetową. Dodatkowo 2 kamery stacjonarne o wysokiej rozdzielczości (1080p) z rejestratorem z wyjściem LAN podłączonych do rutera, rejestrator wraz z routerem umieścić w obudowie IP65. 2.9. Roboty geodezyjne (wytyczenie tras przyłączy, pomiar powykonawczy z wkartowaniem wykonanych sieci oraz obiektów na mapy zasobów geodezyjnych). 2.10. Przeszkolenie pracowników z poprawnej eksploatacji urządzenia stacji zlewnej oraz funkcjonowania programu do obsługi. Szkolenie zakończone ma być protokołem przeszkolenia oraz poprawnego uruchomienia. Czas trwania szkolenia min 8 godz. Liczbę pracowników do przeszkolenia wyznaczy zamawiający z chwilą zakończenia inwestycji nie mniej niż 6 osób. 2.11. Roboty drogowe oraz uzgodnienia i opłaty za zajęcie pasa drogowego, opracowanie i uzgodnienia i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu wraz z dostawą i wykonaniem oznakowania pasa drogowego na czas budowy. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować prace przy realizacji przedmiotu zamówienia w taki sposób by zapewnić pracownikom PKP swobodny dostęp do miejsca pracy. Odstąpienie od tej reguły będzie możliwe wyjątkowo w razie zaistnienia okoliczności których nie dało się przewidzieć lub gdy przerwanie robót nie będzie możliwe z przyczyn technologicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o parametrach technicznych i jakościowych nie niższych niż zastosowane w projekcie Ww. roboty należy prowadzić zgodnie z pozwoleniem na budowę, ustawą Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. Poz. 1409 z późniejszymi zmianami) i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Zamawiający oczekuje udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy, licząc od daty ostatecznego odbioru roboty. Podwykonawcy: 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe podwykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy Wykonawca zobowiązany jest do podania nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby się powołuje. 4. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w załączniku nr 7 do SIWZ tj. projekcie umowy 5. Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo, który nie podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 8.000,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 10 8454 1040 2002 0030 5990 0007 Orzesko - Knurowski Bank Spółdzielczy. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 24.07.2014r. do godz. 9:00 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w Kasie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Orzeszu ul. Wieniawskiego 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium zostanie niezwłocznie zwrócone wszystkim wykonawcom zgodnie z Art.46 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.orzesze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach