Powiat Polkowicki ogłasza przetarg
- Adres: 59-100 Polkowice, ul. św. Sebastiana 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 746 15 00 , fax. 076 746 15 01
- Data zamieszczenia: 2015-01-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Polkowicki
ul. św. Sebastiana 1 1
59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
tel. 076 746 15 00, fax. 076 746 15 01
REGON: 39064723900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpolkowicki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kompleksu sportowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Zespole Szkół w Chocianowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Nazwa nadana zamówieniu: Budowa kompleksu sportowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Zespole Szkół w Chocianowie. 2. Zakres robót: 1) Przygotowanie terenu robót 2) Rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej 3) Rozbiórka obrzeży i krawężników betonowych 4) Rozbiórka elementów małej architektury 5) Roboty ziemne z wywozem gruzu i ziemi na wysypisko 6) Przesadzenie krzewów ozdobnych kolidujących z projektowanymi obiektami 7) Wykonanie podbudowy pod boisko wielofunkcyjne, bieżnię i rozbieg do skoku w dal i trójskoku 8) Ułożenie nawierzchni sportowej poliuretanowej typu S2 boiska oraz z pełnego poliuretanu dla bieżni i rozbiegu do skoku w dal i trójskoku 9) Dostawa i montaż piłkochwytów 10) Dostawa i montaż wyposażenia boiska 11) Dostawa i montaż trybun zewnętrznych 12) Dostawa i montaż koszy na odpadki 13) Wykonanie podbudowy i nawierzchni z kostki betonowej gr 6 cm 14) Wyprofilowanie nawierzchni z obsianiem trawą wraz z uzupełnianiem ewentualnych ubytków do drugiego koszenia 15) Przebudowa sieci kanalizacji deszczowej z przebudową przepompowni 16) Wykonanie odwodnienia obiektów sportowych 17) Wykonanie instalacji oświetlenia 18) Wykonanie i montaż na czas realizacji inwestycji tablicy informacyjnej (promocyjnej) wg wytycznych z załącznika nr 9 do siwz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ (Projekt budowlany, Projekt budowlany instalacji sanitarnych zewnętrznych, Projekt wykonawczy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Przedmiar robót, Dokumentacja geotechniczna) oraz załącznik nr 9 do SIWZ. W odniesieniu do załączonej do siwz dokumentacji, zamawiający zaznacza, że przedmiotowe postępowanie przetargowe nie obejmuje wykonania rzutni do pchnięcia kulą, dostawy drobnego wyposażenia tj. kule, płotki, dostawy i montażu stanowiska sędziowskiego, dostawy i montażu masztów flagowych, wykonania trawy z rolki - zmawiający ten element zastąpił wysianiem trawy wraz z uzupełnianiem ewentualnych ubytków do drugiego koszenia. 3. Gwarancja - zamawiający wymaga, aby na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił min. 36-miesięcznej, max 60-miesięcznej pisemnej gwarancji, z zastrzeżeniem, że gwarancja jest jednym z kryteriów oceny ofert - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych); Wykonawca, który nie wniesie wadium w ww. kwocie zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 2, pkt. 4. 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. min. 30 dni od terminu składania ofert. Wykonawca wnoszący wadium w niżej wymienionych formach jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jego ważności - w przypadku gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 10.02.2015 r. o godzinie 13:30. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 25 1240 3464 1111 0010 4690 9469. 6. Wadium można wnieść w formie: 6.1. pieniężnej; 6.2. poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 6.3. gwarancji bankowej; 6.4. gwarancji ubezpieczeniowej; 6.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275 z późn. zm.). Uwaga! Oryginał: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancji bankowej; gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia o którym mowa w pkt. 6.2 SIWZ należy złożyć w Kasie przy ul. św. Sebastiana 1 w Polkowicach przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formach gwarancji lub poręczenia będzie akceptowane, pod warunkiem, że jego treść będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, a okres ważności wadium nie będzie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ. 7. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 8. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 pzp. 9. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy. Zamawiający zwraca kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym była ona przechowywana, po odliczeniu kosztów prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. W ofercie należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokonuje zwrotu wadium. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 11.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 11.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 11.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://starostwo.polkowice.sisco.info/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27