Przetargi.pl
Budowa kompleksu rekreacyjno - wypoczynkowego dla mieszkańców wsi Sułów

Gmina Milicz ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3840004 w. 314 , fax. 071 3841119
  • Data zamieszczenia: 2012-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
    ul. Trzebnicka 2 2
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3840004 w. 314, fax. 071 3841119
    REGON: 00052861700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu rekreacyjno - wypoczynkowego dla mieszkańców wsi Sułów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES ZAMÓWIENIA: Założeniem koncepcji parku jest zachęcenie mieszkańców Sułowa do aktywnego spędzania czasu w lokalnym parku. Proponujemy podział funkcjonalny przestrzeni - w części zachodniej strefa młodzieżowa, w części wschodniej strefa dziecięca, w części południowo-wschodniej strefa sportowa i w części centralnej i południowej strefa kulturalno-integracyjna. Na granicach tych stref zlokalizowano miejsca - place wypoczynku i spotkań - wiata z ławostołami i plac na sezonową kawiarnię. Od strony północnej, na terenie o małym spadku (ok. 1%) proponujemy lokalizację większości obiektów małej architektury, placów zabaw i boiska wymagających płaskiej powierzchni, zachowując jedynie spadki na spływ wody. Układ dróg i ścieżek ma na celu powiązanie funkcjonalne całego parku. Wykorzystujemy zmiany nachylenia terenu jako dodatkową atrakcję dla rekreacji np. uprawiania joggingu. Proponowane materiały to nawierzchnie żwirowe, piaszczyste (place zabaw) oraz nawierzchnia betonowa (boisko). Układ roślinności zapewnia naturalną barierę wobec sąsiednich działek. Przewidziano otwarcia krajobrazowe od strony południowej, aby umożliwić podziwianie krajobrazu okolic Sułowa. W strefie młodzieżowej zaprojektowano plac do streetballa oraz mini skatepark z rampami, rurami i falistymi murkami do jazdy na deskorolkach i rolkach. Ponadto są ławki młodzieżowe i stół do ping-ponga. W tej strefie znajdują się również urządzenia zabawowe adekwatne do wieku użytkowników. Całość ograniczona jest falistymi murkami betonowymi, naprzemiennie zanikającymi w gruncie. Stanowią ciekawą formę przestrzenną oraz siedziska i element skateparku. W strefie dziecięcej jest plac zabaw podzielony na strefę dla małych i większych dzieci. Przewidziano dużo ławek z oparciami i ławostoły. Od strony południowej będą nasadzenia drzewiaste zapewniające cień. Plac zabaw będzie ogrodzony stalowym ogrodzeniem. Furtka samozamykająca się. Nawierzchnia piaskowa. Na skarpie proponujemy zorganizowanie ścieżki zdrowia, wykorzystując jej funkcjonalność na możliwość zróżnicowanych spadków, podbiegów i zbiegów. Proponujemy wykonanie placu na sezonową kawiarnię - lodziarnię ze stolikami kawiarnianymi oraz wiatę grillową na ok. 40 - 50 osób z budynkiem gospodarczym i WC. Wszystkie obiekty będą użytkowane sezonowo, stąd konieczne będzie zabezpieczanie wszelkich instalacji i urządzeń na okres zimowy. Nie ponosimy wówczas kosztów budowy instalacji grzewczej i utrzymania. Dostęp do bieżącej wody będzie w postaci zewnętrznego kranu czerpalnego przy budynku gospodarczym i przy placu kawiarnianym. Proponujemy stworzenie w odpowiednich, uzgodnionych lokalizacjach wałów ziemnych. Stanowią one formę zagospodarowania nadmiaru ziemi powstałej po korytowaniach placów i nawierzchni. Instalacje - do proponowanych obiektów potrzebne są instalacje: wodna, kanalizacja bytowa, kanalizacja deszczowa, elektryczna. Rozprowadzenie zgodne z usytuowaniem obiektów. Ogrodzenia - pomiędzy sąsiednimi działkami - od strony północnej i południowej, panele stalowe w kolorze stalowym, ocynkowane. Furtki samozamykające się. Brama wjazdowa, stanowi jednocześnie drogę przeciwpożarową. Proponuje się wybudowanie 28 miejsc parkingowych (w tym 2 dla osób niepełnosprawnych), zlokalizowanych wzdłuż ul. Polnej. Biegnący w tym miejscu chodnik proponuje się przełożyć o szerokość parkingu. W parku będzie obowiązywać zakaz wprowadzania psów. Przy wejściu będzie regulamin użytkowania parku, plan z legendą oraz nazwą inwestora i projektanta parku. Przy innych urządzeniach rekreacyjnych i placach zabaw będą regulaminy użytkowania. Obiekt będzie włączony do infrastruktury technicznej w zakresie zasilania w energię elektryczną, wodę oraz odprowadzanie ścieków na warunkach określonych przez administratorów sieci. Bilans powierzchni: Powierzchnia całkowita w granicach opracowania - 7580.8 m2; - Nawierzchnie łącznie: 2811.5m2 z kostki betonowej piesze -181.5m2; z kostki betonowej jezdne - 364.0m2; kostki betonowej jezdne 40t - 34.0m2; betonowe lite - 633.0m2; żwirowe piesze - 925.0m2; żwirowe jezdne 40t - 177.0m2; piaskowe - 720.0m2; - Budynek gospodarczy - 23.0m2; - Boisko i skatepark -633.0m2; -Plac zabaw dla małych dzieci - 460.0m2; - Plac zabaw dla młodzieży -245.0m2; - Ścieżka zdrowia - 220.0m2; - Amfiteatr - 159.0m2; - Scena - 90.0m2; - Wiata grillowa - 72.5m2; - Murki betonowe wałów ziemnych - 2.7m2; - Murki betonowe, faliste - 46.8m2; - Wały ziemne - 321.5m2; - Roślinność - 1835.6m2 - Trawniki - 1802.5 m2 - Powierzchnia biologicznie czynna: 3959.6m2 ZAKRES ROBÓT BUDOWLANO - INSTALACYJNYCH: - Wykonanie przyłączy elektrycznych, wodnych i kanalizacyjnych; - Wykonanie odwodnienia boiska do kanalizacji deszczowej; - Wykonanie oświetlenia parkowego wraz z siecią elektryczną; - Wykonanie monitoringu wraz z siecią elektryczną; - Wykonanie nowych chodników, alejek i placów wraz z korytowaniem, podbudową, nawierzchnią i krawężnikami: a) nawierzchnia żwirowa na alejach spacerowych, b) nawierzchnia piaskowa na placach zabaw, c)nawierzchnia z kostki betonowej na chodniku i parkingu, d) nawierzchnia betonowa na boisku sportowym i skateparku; - Budowa ogrodzeń parku i placu zabaw oraz piłkochwytu, - Budowa sezonowego budynku gospodarczego wraz z przyłączem elektrycznym i wodno - kanalizacyjnym, - Budowa murków betonowych, - Budowa amfiteatru i sceny, - Budowa i montaż elementów boiska i skateparku, - Budowa i montaż urządzeń placów zabaw dla dzieci i młodzieży, - Budowa wiaty grillowej z paleniskami i miejscami do siedzenia, - Montaż elementów małej architektury: ławek, ławek młodzieżowych, ławostołów, koszy na odpadki, stojaków na rowery, tablic informacyjnych, - Wykonanie nowych nasadzeń zieleni wysokiej i niskiej oraz urządzenie trawników, - Pielęgnacja gwarancyjna. Przedmiot zamówienia jest zgodny z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót opracowaną przez mgr inż. Andrzeja Froma prowadzącego działalność pod nazwą ingreen - Ogrody z klasą, ul. Ząbkowska 38A lok. 6, 03-735 Warszawa, stanowiącymi Załącznik nr 11 do Specyfikacji. Załączony przedmiar, stanowiący część dokumentacji projektowej, jest materiałem pomocniczym. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominiecie oraz brak rozpoznania zakresu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. Z uwagi na przyjętą w istotnych postanowieniach umowy zasadę wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotowego zadania, dokumentacja projektowa, będąca integralną częścią Specyfikacji, nie obejmuje przedmiaru robót zgodnie z § 4 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego. Przedmiar robót, wchodzący w skład Załącznika nr 11 do Specyfikacji, określa wyłącznie zakres i wielkość zadania i nie stanowi podstawy do sporządzenia kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy nie jest wymagany. Dokładne dane, niezbędne do wyceny ww. zadania i obliczenia ceny należy określić na podstawie dokumentacji projektowej oraz wizji lokalnej, przeprowadzonej na miejscu budowy. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również wszystkie pozostałe koszty, bez których nie można należycie wykonać przedmiotowego zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium: 10.000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach