Przetargi.pl
Budowa klubu dziecięcego w m. Przytoczna

GMINA PRZYTOCZNA ogłasza przetarg

  • Adres: 66-340 Przytoczna, ul. Rokitniańska 4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957494311
  • Data zamieszczenia: 2023-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PRZYTOCZNA
    ul. Rokitniańska 4
    66-340 Przytoczna, woj. lubuskie
    tel. 957494311
    REGON: 21096682300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa klubu dziecięcego w m. Przytoczna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: „Budowa klubu dziecięcego w m. Przytoczna” dofinansowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Lokalizacja obiektu – ul. św. Jana Bosco w Przytocznej, dz. nr 475/3 obr. Przytoczna. Na terenie działki znajduje się obecnie budynek biurowy oraz pozostałości boiska po byłej szkole podstawowej, na którym planuje się budowę klubu dziecięcego.Zadanie obejmuje kompleksowe wykonanie budynku klubu dziecięcego wraz z elementami towarzyszącymi, zagospodarowaniem terenu oraz wyposażeniem obiektu.PARAMETRY TECHNICZNE OBIEKTU: - powierzchnia zabudowy budynku klubu dziecięcego: 316 m2- kubatura obiektu – 2203 m3- wysokość budynku do kalenicy 7,80 m- wysokość budynku do okapu 4,0 m - liczba kondygnacji - 1Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa w skład której wchodzi:a) projekt budowlany „Klubu dziecięcego w Przytocznej” (projekt architektoniczno-budowlany wraz z PZT oraz projekt techniczny), projekt wykonawczy „Klubu dziecięcego w Przytocznej” wraz z wizualizacją obiektu, projekt przyłączy wodociągowego i kanalizacji sanitarnej - załącznik nr 9a do SWZ, b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 9b do SWZ,c) Specyfikacja techniczna elementów wyposażenia stanowiąca załącznik nr 9c do SWZ,d) Przedmiar robót - jako dokument pomocniczy, załącznik nr 10 do SWZ,e) Promesa wstępna Nr Edycja2/2021/6146/PolskiLad, załącznik nr 11 do SWZf) Szacunkowe zbiorcze zestawienie kosztów, załącznik nr 12 do SWZ.Roboty budowlane wchodzące w zakres zamówienia i wybrane rozwiązania techniczno-materiałowe:1) Prace ziemne i rozbiórkowe2) Fundamenty – ławy fundamentowe żelbetowe, płyta fundamentowa w strefie wejściowej3) Słupy, belki, wieńce – żelbetowe4) Więźba dachowa - wiązary prefabrykowane5) Ściany budynku – z bloczków silikatowych6) Izolacje pionowe i poziome, 7) Izolacje termiczne8) Pokrycie dachowe – dachówka ceramiczna i wykończenia zadaszeń9) Obróbki blacharskie i orynnowanie10) Stolarka okienna i drzwiowa11) Elewacja12) Posadzki - betonowe13) Wykończenie ścian, posadzek, sufitów – zgodnie z projektem wykonawczym14) Instalacje sanitarne wewnętrzne: inst. hydrantowa, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, inst. kanalizacji sanitarnej, inst. c.o., inst. gazowa, inst. wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, kurtyny powietrza15) Instalacje elektryczne i teletechniczne: inst. fotowoltaiczna, inst. oświetlenia, w tym oś. awaryjnego, instalacja gniazd, instalacje odgromowe, inst. niskoprądowe16) Instalacje sanitarne zewnętrzne: kan. deszczowa, przyłącze wody i kan. sanitarnej17) Instalacje elektryczne zewnętrzne oraz kanalizacja kablowa 18) Elementy zewnętrzne: schody zewnętrzne, pochylnie, tarasy, ciągi piesze19) Wykonanie zagospodarowania terenu: ogrodzenia, montaż elementów małej architektury w tym: placu zabaw, ławek, donic, systemu zacieniania, założenie zieleni (trawniki) i nasadzenia w donicach20) Dostawa i montaż wyposażenia obiektu: w tym wyposażenie gastronomiczne kuchni i zmywalni oraz pozostałe wyposażenie zgodnie z załącznikiem nr 9c - Specyfikacją techniczną elementów wyposażeniaDo zadań Wykonawcy należy również:- przedłożenie Zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczej budynku w 3 egz. w wersji papierowej wraz z 2 egz. w wersji elektronicznej w formacie pdf i dwg,- przedłożenie kompletu instrukcji obsługi obiektu oraz urządzeń oraz szkolenie personelu,- sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym również dokumentacji geodezyjnej,- przeprowadzenie niezbędnych badań w tym również badania wody, badanie ciśnienia w instalacji hydrantowej, instalacji elektrycznej itp.,- sporządzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu wraz z umieszczeniem planu ewakuacji w obiekcie oraz z wyposażeniem w sprzęt i oznakowanie p.poż. (spójne z instrukcją),- powiadomienie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Międzyrzeczu i Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Międzyrzeczu o zakończeniu robót,- zgłoszenie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Międzyrzeczu zakończenia budowy i uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgody na użytkowanie obiektu,- uzyskanie protokolarnego odbioru końcowego robót.2) Dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia.1) Przedmiot zamówienia należy zrealizować z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych oraz przepisów p.poż..2) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz zawartą z zamawiającym umową.3) Teren prac należy prawidłowo oznakować oraz zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych. 4) Załączone do SWZ przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wobec powyższego mogą występować rozbieżności pomiędzy ilością i zakresem prac wykazanych w załączonych przedmiarach robót, a ilością i zakresem prac do wykonania wynikających specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projektów – budowlanego, wykonawczego i przyłączy wodociągowego i kanalizacji sanitarnej. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarach robót nie jest wiążący dla wykonawcy.5) Jeżeli w SWZ oraz jej załącznikach podana jest nazwa własna (w tym w dokumentacji projektowej), to oznacza, że została użyta/podana przykładowo. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Oznacza to, że zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć oświadczenie oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy. 6) W razie rozbieżności pomiędzy parametrami i standardem wykonania danego elementu wykonawca ma zastosować materiał, element, rozwiązanie, urządzenie lub element wyposażenia o wyższym standardzie.7) Dobór wyposażenia, materiałów i kolorystyki elementów obiektu i wyposażenia zgodnie z dokumentacją projektową, do uzgodnieniu z Projektantem i Zamawiającym.8) Uwaga! Potwierdzeniem prawidłowego wykonania robót budowlanych będzie dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, która obejmuje:− oświadczenie kierownika robót budowlanych, elektrycznych i sanitarnych zgodnie z Prawem budowlanym o zgodności wykonania obiektu z projektem oraz o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy,− oświadczenia projektantów o wystąpieniu zmian nieistotnych do projektów, − protokoły utylizacji wszelkich odpadów budowlanych,− protokoły prób, badań i sprawdzeń, − protokoły odbiorów technicznych: częściowych i końcowych,− stosowne atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, receptury, świadectwa jakości i inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zastosowanych materiałów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie,− książkę przeglądów obiektu i urządzeń zamontowanych w ramach zadania− tabelaryczne zestawienie wartości wykonanych robót (kosztorys powykonawczy) z podziałem na działy ujęte w tabeli elementów ryczałtowych. 4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia zamawiającemu gwarancji jakości na całość wykonanych robót objętych umową na okres minimum 60 miesięcy. Uwaga: Wydłużony okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XVIII ust. 4 pkt 2) SWZ.5. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia. Udzielona gwarancja nie ma wpływu na roszczenia w ramach obligatoryjnego systemu rękojmi. Bieg gwarancji i rękojmi rozpoczyna się następnego dnia licząc od daty odbioru końcowego robót lub od daty potwierdzenia usunięcia wad w razie ich stwierdzenia przy odbiorze końcowym robót. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi także po upływie wyżej określonych terminów, jeżeli reklamował wadę przed upływem tego terminu.6. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez wykonawcę, które będą uczestniczyćw wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach