Przetargi.pl
Budowa kanalizacji ściekowej w Tuszynie

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6143325 , fax. 42 6143069
  • Data zamieszczenia: 2018-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    ul. Piotrkowska 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 42 6143325, fax. 42 6143069
    REGON: 590648304
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji ściekowej w Tuszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów Wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie i przekazaniu do eksploatacji kompletnego zadania inwestycyjnego stanowiącego budowę kanalizacji ściekowej z odejściami bocznymi w pasie drogowym w Tuszynie, na podstawie: Decyzji Nr 145/2004 o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę - Starostwa Powiatowego w Łodzi z dnia 23.11.2004 r, znak: BGiGN.T.7351/341/146/2004, Decyzji Nr 146/2004 o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę - Starostwa Powiatowego w Łodzi z dnia 23.11.2004 r, znak: BGiGN.T.7351/342/145/2004. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. 3. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in. następujących robót: 1) OBIEKT NR 9 – III etap (III-9/s) - ul. M. Dąbrowskiej S 90 - S101; a) Kanalizacja sanitarna z rur PVC o średnicy 200 mm - o długości łącznej 115,0 m, b) Odejścia boczne ks w pasie drogowym z rur PVC, o średnicy 160 mm – o łącznej długości 9,0 m – 3 szt. 2) OBIEKT NR 7 – III etap (III-7/s) - ul. H. Sienkiewicza S10 (+16,0 m) – S93; a) Kanalizacja sanitarna z rur PVC o średnicy 200 mm - o długości łącznej 206,0 m, b) Odejścia boczne ks w pasie drogowym z rur PVC, o średnicy 160 mm – o łącznej długości 90,0 m – 12 szt. 3) OBIEKT NR 6 – III etap (III-6/s) - ul. A. Mickiewicza S 6 (+24,9 m) – S76; a) Kanalizacja sanitarna z rur PVC o średnicy 200 mm - o długości łącznej 192,1 m, b) Odejścia boczne ks w pasie drogowym z rur PVC, o średnicy 160 mm – o łącznej długości 101,5 m – 11 szt. 4) OBIEKT NR 9 – III etap (III-9/s) - ul. Prusa S 101 - S104 i S103 - 14,0 m w kierunku S105 (ul. Krótka) ; a) Kanalizacja sanitarna z rur PVC o średnicy 200 mm - o długości łącznej 198,0 m, b) Odejścia boczne ks w pasie drogowym z rur PVC, o średnicy 160 mm – o łącznej długości 116,5 m – 12 szt. 5) OBIEKT NR 9 – III etap (III-9/s) - ul. Prusa S 46 - S49 i S46 – S-53 ; a) Kanalizacja sanitarna z rur PVC o średnicy 200 mm - o długości łącznej 334,0 m, b) Odejścia boczne ks w pasie drogowym z rur PVC, o średnicy 160 mm – o łącznej długości 184,5 m – 21 szt. 6) OBIEKT NR 7 – III etap (III-7/s) - ul. H. Sienkiewicza S43 – S67 i S43 – S71: a) Kanalizacja sanitarna z rur PVC o średnicy 200 mm - o długości łącznej 333,5 m, b) Odejścia boczne ks w pasie drogowym z rur PVC, o średnicy 160 mm – o łącznej długości 187,0 m – 24 szt. 7) OBIEKT NR 5 – III etap (III-5s) - ul. J. Słowackiego S 41– S46; a) Kanalizacja sanitarna z rur PVC o średnicy 200 mm - o długości łącznej 117,0 m, b) Kanalizacja sanitarna z rur PVC o średnicy 315 mm - o długości łącznej 109,5 m, c) Odejścia boczne ks w pasie drogowym z rur PVC, o średnicy 160 mm – o łącznej długości 68,0 m – 7 szt. 8) OBIEKT NR 6 – III etap (III-6/s) - ul. A. Mickiewicza S41 - S64 i S41 - S62; a) Kanalizacja sanitarna z rur PVC o średnicy 200 mm - o długości łącznej 257,5 m, b) Odejścia boczne ks w pasie drogowym z rur PVC, o średnicy 160 mm – o łącznej długości 173,0 m – 17 szt. 9) OBIEKT NR 6 – IV etap (IV-6/s) - ul. B.Prusa S7– S61; a) Kanalizacja sanitarna z rur PVC o średnicy 200 mm - o długości łącznej 123,0 m, b) Odejścia boczne ks w pasie drogowym z rur PVC, o średnicy 160 mm – o łącznej długości 85,5 m – 10 szt. 10) OBIEKT NR 5 – IV etap (IV-5/s) - ul. H. Sienkiewicza S5– S58; a) Kanalizacja sanitarna z rur PVC o średnicy 200 mm - o długości łącznej 143,5 m, b) Odejścia boczne ks w pasie drogowym z rur PVC, o średnicy 160 mm – o łącznej długości 104,4 m – 12 szt. 11) OBIEKT NR 2 – IV etap (IV-2/s) - ul. A. Mickiewicza S3– S54; a) Kanalizacja sanitarna z rur PVC o średnicy 200 mm - o długości łącznej 275,0 m, b) Odejścia boczne ks w pasie drogowym z rur PVC, o średnicy 160 mm – o łącznej długości 227,0 m – 23 szt. 12) OBIEKT NR 3 – IV etap (IV-3/s) - ul. St. Wyspiańskiego S1– S47; a) Kanalizacja sanitarna z rur PVC o średnicy 200 mm - o długości łącznej 348,5 m, b) Odejścia boczne ks w pasie drogowym z rur PVC, o średnicy 160 mm – o łącznej długości 250,5 m – 28 szt. 13) OBIEKT NR 1 – IV etap (IV-1/s) - ul. Poddębina S1– S30 i S1- S7; a) Kanalizacja sanitarna z rur PVC o średnicy 200 mm - o długości łącznej 403,5 m, b) Odejścia boczne ks w pasie drogowym z rur PVC, o średnicy 160 mm – o łącznej długości 50,0 m – 6 szt. 14) Kanał tłoczny IV etap (IV-1/t) - ul. Poddębina P- I – C2 i ul. A. Mickiewicza C2-S64; a) Kanał tłoczny z rur PE o średnicy 110 mm - o długości łącznej 416,5 m. b) Pompownia ścieków EPS – 1 kpl, z kompletnym wyposażeniem, zasilaniem energetycznym oraz zaopatrzona w monitoring skonfigurowany z pracującym systemem monitoringu dla wybudowanych już pompowni PII, PIII, PIV i PV. 15) Wystąpienie w imieniu Zamawiającego do PGE Dystrybucja o uaktualnienie warunków przyłączenia do sieci energetycznej pompowni ścieków PI wraz z poniesieniem kosztów związanych ze zmianą warunków przyłączenia. Uwaga: niniejsze zamówienie nie obejmuje wszystkich robót objętych ww. dokumentacją projektową, zakres robót ujętych do wykonania zawierają załączone do niniejszej SIWZ przedmiary robót oraz „Uszczegółowienia wykonania i odbioru robót budowlanych”. Zamawiający planuje realizację niniejszego zadania ze środków Unii Europejskiej w ramach Strategii ZIT Oś Priorytetowa V – Ochrona Środowiska RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020. Wykonawca niezwłocznie po podpisaniu umowy w uzgodnieniu z Zamawiającym sporządzi harmonogram rzeczowo – finansowy realizacji zadania, oraz na żądanie Zamawiającego przedłoży niezbędne dokumenty dla potrzeb związanych z prowadzeniem i rozliczeniem wniosku o dofinansowanie. Harmonogram rzeczowo - finansowy podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 4. Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1) Rozbiórka fragmentów nawierzchni ulic, chodników i wjazdów wraz z odtworzeniem do stanu początkowego oraz wykonanie wykopów, odwodnienie wykopów, odzysk materiałów i inne prace montażowo-instalacyjne –szczegółowo opisane w „Uszczegółowienich Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych” - załączonych do przedmiarów, 2) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia. 3) Pełna obsługa geodezyjna budowy tj. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza inwestycji zarejestrowana w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi - w 3 egz. 4) Dokumentacja powykonawcza budowy - w 2 egz. 5) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów oraz dojazdów i kładek dla przejść i przejazdów na plac budowy i do zaplecza budowy. 6) Wykonanie przejść i dojazdów do posesji zapewniających bezkolizyjny dostęp do użytkowanych obiektów. 7) Wykonanie zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia. 8) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania inwestycji. 9) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. 10) Przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac. 11) Sporządzenie dokumentacji organizacji ruchu na czas budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i wszystkimi opłatami z tego tytułu w tym opłatami za zajęcie pasa drogowego. Przedmiotowa dokumentacja musi być także uzgodniona z Referatem Dróg i Zieleni Urzędu Miasta w Tuszynie, w celu zminimalizowania utrudnień w funkcjonowaniu miasta. 12) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego. 13) Pisemne powiadomienie o przystąpieniu do robót gestorów sieci i uzbrojenia technicznego oraz uzgodnienie sposobu zabezpieczenia uzbrojenia kolidującego z realizowaną inwestycją. 14) Odtworzenie terenu po wykopach do stanu pierwotnego i zagęszczenie gruntu po wykopach wraz z udokumentowaniem wskaźnika zagęszczenia badaniami laboratoryjnymi. 15) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentację projektową, w tym protokołu ZUD, decyzji o pozwoleniu na budowę i innych wraz z poniesieniem kosztów i opłat z nich wynikających. 16) Sporządzenie planu BIOZ. 17) Protokolarne przekazanie do Referatu Dróg i Zieleni Urzędu Miasta w Tuszynie materiałów pochodzących z rozbiórki . 18) Wykonanie inspekcji telewizyjnej wybudowanych kanałów wraz z poniesieniem kosztów tej inspekcji. 19) Zgłoszenie zakończenia robót z upoważnienia Zamawiającego do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łodzi i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wybudowanej sieci, o ile będzie wymagane. 20) Zlecenie i poniesienie kosztów nadzoru archeologicznego. 21) Niezbędna wycinka krzewów i drzew po uprzednim uzyskaniu zezwolenia właściwego organu, 22) Przeprowadzenie rozruchu wybudowanej pompowni ścieków PI przy udziale ZWiK w Tuszynie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 176.000,00 zł ( słownie: sto siedemdziesiąt sześć tysięcy zł 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359 z późn. zm.). UWAGA I Treść dokumentu gwarancyjnego powinna jednoznacznie wskazywać, że ma on charakter bezwarunkowy oraz nieodwołalny. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony przez : Bank PEKAO S.A. O/Tuszyn 07 1240 3451 1111 0000 3031 6261 Na dowodzie wpłaty wadium należy zaznaczyć jakiego zadania wadium dotyczy - „Wadium do postępowania na budowę kanalizacji ściekowej w Tuszynie”. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. W przypadku wadium wnoszonego przelewem Zamawiający uzna wadium za skutecznie wniesione, jeżeli zostanie ono uznane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez ustawę formach należy złożyć w kasie Urzędu Miasta w Tuszynie, ul. Piotrkowska 2/4, I piętro, a kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - każdy Wykonawca (bez wcześniejszego wezwania) składa - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp., sporządzone w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz firm oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie w przedmiotowym przetargu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa wyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach