Przetargi.pl
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY SADKOWICE I PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

Gmina Sadkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 96206 Sadkowice, Sadkowice
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 156 191 , fax. 468 156 191
  • Data zamieszczenia: 2018-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sadkowice
    Sadkowice
    96206 Sadkowice, woj. łódzkie
    tel. 468 156 191, fax. 468 156 191
    REGON: 75014848900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminasadkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY SADKOWICE I PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Sadkowice i podległych jednostek organizacyjnych do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne w okresie od 01.04.2018 r. do 31.12.2019 r. Umowy sprzedaży energii elektrycznej będą zawierane przez Gminę Sadkowice, adres: Sadkowice 129A, 96-206 Sadkowice, NIP: 835-153-20-28 oraz odrębnie przez poszczególne jednostki organizacyjne zgodnie z zał. nr 1 . Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych ze zgłoszeniem zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. Do wykonania ww. czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (załącznik nr 9). 2. Zamówienie – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.04.2018 r. do 31.12.2019 r. wynosi 966095 kWh. 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 9 do projektu umowy w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli. Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz w imieniu niżej wymienionych Jednostek: • Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sadkowicach • Gimnazjum im. Jana Pawła II w Zespole Szkół w Sadkowicach • Szkoła Podstawowa w Trębaczewie • Szkoła Podstawowa w Kłopoczynie • Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Lubani • Zespół Szkół w Sadkowicach • OSP w Kaleniu • OSP w Sadkowicach • OSP w Nowym Kłopoczynie • OSP w Lutoborach • OSP w Lubani • OSP w Trębaczewie • OSP w Żelaznej 3. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny. Umowy sprzedaży energii elektrycznej zawarte były na czas określony do 31.12.2017 r. Umowy o świadczenie usług dystrybucji zawarte są na czas nieokreślony. Szczegółowe informacje zawarte zostały w zał. 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię wyżej wymienionego dokumentu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa ten z Wykonawców składający ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych uprawnieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp (zgodnego z Załącznikiem nr 8 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający wymaga złożenie niniejszego oświadczenia w formie pisemnej i przesłanie go na adres Zamawiającego. Pisemne zobowiązanie o którym mowa w dziale V pkt. 2 ppkt 1 SIWZ (jeśli dotyczy). W przypadku podpisywania dokumentów przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach