Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w sołectwie Szymbark - etap III .

Urząd Gminy Gorlice ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. 11 Listopada 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3535762 , fax. 018 3535461
  • Data zamieszczenia: 2016-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Gorlice
    ul. 11 Listopada 2 2
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 018 3535762, fax. 018 3535461
    REGON: 00054137400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.gorlice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w sołectwie Szymbark - etap III .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w sołectwie Szymbark - etap III : z ramowym zakresem rzeczowym : Rurociągi grawitacyjne : PVC 200/5,9 mm z wydłużonym kielichem - 6699,50 mb PVC160/4,7 mm z wydłużonym kielichem - 2215,00 mb PE fi200/ 11,9 mm - 1662,50 mb PE fi 160/9,5 mm - 135,00 mb Rurociągi ciśnieniowe PE fi 90/5,4 mm - 896,00 mb PE fi63/3,8 mm - 63,00 mb Sieciowe pompownie ścieków POLIMEROBETONE FI 1500 wraz z monitoringiem, zasilaniem energetycznym i ogrodzeniem - kpl 2 Przydomowa przepompownia ścieków wraz z zasilaniem zalicznikowym - kpl 1 Monitoring i sterowanie pompowni powinny być kompatybilne z systemem pracującym w Gminie . Zamawiający dopuszcza wykonanie , kompletnego systemu monitoringu GPRS dowolnego producenta lub wykonawcy wraz z dostarczeniem kompletnego oprogramowania , które winno zostać dostarczone i zainstalowane u zamawiającego tak by system spełniał swoja rolę a informacje przesyłane przez system docierały do zamawiającego. Kolektory kanalizacyjne z rur PVC 200/ 5,9 mm , PVC160/4,7mm z wydłużonym kielichem ( w ilościach jak w przedmiarze robót) grawitacyjne , ułożone na głębokościach i ze spadkami zgodnie z projektem budowlanym . Rury obsypane gruntem rodzimym przesianym . Studnie rewizyjne PVC fi 1000 , PVC fi 400- rury wznoszące studni z rury gładkiej o średnicy jak w projekcie , kineta systemowa PVC , nakrywa teleskopowa z włazem żeliwnym 12.5 tony, w drogach 40 ton . ( uwaga zamawiający zamienia część studzienek kanalizacyjnych PVC fi 1000 na studzienki PVC fi 400 co uwzględniono w przedmiarze robót ). Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót oraz projekt budowlany wykonawczy w oparciu o które należy wycenić i zrealizować zamówienie. W przypadku wystąpienia w projekcie budowlanym lub przedmiarach nazw własnych materiałów dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych w stosunku do materiałów przyjętych w przedmiarach i projekcie budowlanym pod warunkiem spełnienia wymaganych norm i parametrów jak w projekcie. Materiały te musza posiadać atesty PZH , deklaracje zgodności z Polskimi Normami , certyfikaty ISO. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót oraz projekt budowlany wykonawczy w oparciu o które należy wycenić i zrealizować zamówienie. Uwaga . W kosztach ogólnych należy uwzględnić wszystkie dodatkowe koszty tj. wykonanie operatów geodezyjnych powykonawczych , kosztów zajęcia pasa drogowego , ewentualnych projektów organizacji ruchu , zabezpieczenia terenu budowy. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót oraz projekt budowlany wykonawczy w oparciu o które należy wycenić i zrealizować zamówienie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium w kwocie 60.000 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wydłużenie okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.gorlice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach