Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w sołectwach Golasowice, Jarząbkowice, Pielgrzymowice w Gminie Pawłowice etap I-VII: etap IV Pielgrzymowice

Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Pawłowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 43-250 Pawłowice, ul. Adama Mickiewicza 28a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4721119
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Pawłowicach
    ul. Adama Mickiewicza 28a 28a
    43-250 Pawłowice, woj. śląskie
    tel. 032 4721119
    REGON: 27648353300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pawlowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w sołectwach Golasowice, Jarząbkowice, Pielgrzymowice w Gminie Pawłowice etap I-VII: etap IV Pielgrzymowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, czterech tłoczni sieciowych, pięciu tłoczni przydomowych, oraz przyłączy kanalizacyjnych wg projektów załączonych do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Budowę kanalizacji ciśnieniowo-grawitacyjnej w sołectwach Golasowice, Jarząbkowice, Pielgrzymowice w Gminie Pawłowice etap IV - sołectwo Pielgrzymowice, która obejmuje: - kolektor ciśnieniowy PE ?110 - ok. 1904,5 mb - kolektor grawitacyjny PVC ?250 - ok. 2485,5 mb - kolektor grawitacyjny PVC ?200 - ok. 7732 mb - kolektor grawitacyjny PVC ?160 - ok. 624,1 mb - przyłącza PVC ?200 - ok. 303 mb - przyłącza PVC ?160 - ok. 3111 mb - studnia kanalizacyjna betonowa ?1000 - 8 szt. - studnia kanalizacyjna PE ?1000 - 119 szt. - studnia kanalizacyjna PE ?800 - 100 szt. - studnia kanalizacyjna PE ?425 - 285 szt. - studnia kanalizacyjna PE ?315 - 1 szt. - separatory tłuszczu - 2 szt. - przewierty pod drogami - tłocznie - 4 sieciowe oraz 5 przydomowych (ogrodzenie dla tłoczni sieciowych, dojazd do tłoczni sieciowych, oświetlenie tłoczni sieciowych, zasilanie wszystkich tłoczni, monitoring podłączony do systemu GZWiK, łącznie z ewentualnym rozszerzeniem licencji oprogramowania SCADA TELWIN jeżeli będzie to wymagane, dla wszystkich tłoczni). - konfiguracja i uruchomienie transmisji danych w ramach prywatnej sieci APN pomiędzy GZWiK, a operatorem sieci GSM, przekonfigurowanie systemu telemetrycznego w celu podłączenia 87 obiektów sieci wodociągowej i kanalizacyjnej (przepompownie, tłocznie) eksploatowanych przez GZWiK w ramach prywatnej sieci APN, wymiana kart SIM na obiektach - podłączenie tych obiektów do systemu telemetrycznego. b). Budowę sieci kanalizacji grawitacyjnej w Pawłowicach przy ul. Leśnej, która obejmuje: - kolektor grawitacyjny PVC-U ?200 - ok. 152 mb - studnia kanalizacyjna PE ?1000 - 6 szt. c). Budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w Golasowicach przy ul. Mikołaja Reja, która obejmuje: - kolektor grawitacyjny PVC-U ?200 - ok. 195 mb - studnia kanalizacyjna PE ?800 - 4 szt. - studnia kanalizacyjna betonowa ?1200 - 2 szt. d). Budowę przyłącza kanalizacyjnego do dz. nr 1514/19 znajdującej się przy ul. Zielonej w Pielgrzymowicach, która obejmuje: - przyłącze PVC ?160 - ok. 12,12 mb - przyłącze PVC ?200 - 34,4 mb - studnia kanalizacyjna ?425 - 1 szt - studnia kanalizacyjna ?315 - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 100.000,00 zł - wniesienie wg zapisów SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, b)udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o wartości netto co najmniej 4 000 000 zł (robót nie można łączyć), c)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: - osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia - dysponują co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami  budowlanymi w specjalności : kierownik budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych oraz o specjalności kierownik robót drogowych - co najmniej 20-ma pracownikami fizycznymi potrzebnymi do realizacji zamówienia. d)dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu, minimum to: - 4 koparki - 2 samochody samowyładowcze lub ciężarowe - 100 igłofiltrów Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wymaganych specyfikacją wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdezenia spełniania warunków udziału w postępownia oferta musi zawierać następujące dokumenty: a)oświadczenie wykonawcy określające, że spełnia wymagania wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Uwaga: Dostawcą lub wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Dostawcy lub wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Dostawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są dołączyć do niej pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców. Zamawiający wymaga aby oferta była podpisana przez osoby uprawnione - art. 23 ust. 2 Prawa zamówień publicznych), c)aktualne zaświadczenie od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), d)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), e)Wykaz robót wykonanych, tj. zakończonych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, zawierający następujące dane: nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres budowy, opis wykonanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót oraz dokumenty potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie, np. referencje, f)wykaz osób, którymi Wykonawca będzie dysponował zawierający imiona i nazwiska osób, które będą sprawować odpowiednio funkcję kierownika budowy lub kierowników robót, kopię uprawnień budowlanych ww. osób, zaświadczenia z właściwych Izb Samorządu Zawodowego potwierdzające ich przynależność do danej Izby oraz wykaz pracowników fizycznych. g) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pawlowice.pl, www.gzwik.pawlowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach