Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Owczary z włączeniem do kanalizacji sanitarnej w Oleśnicy Małej w gminie Oława

Gmina Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3133044 , fax. 71 3130199
  • Data zamieszczenia: 2012-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oława
    pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28 28
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3133044, fax. 71 3130199
    REGON: 93193486800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaolawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Owczary z włączeniem do kanalizacji sanitarnej w Oleśnicy Małej w gminie Oława
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Owczary z włączeniem do kanalizacji sanitarnej w Oleśnicy Małej w gminie Oława. 1.W ramach przedmiotu umowy należy wykonać : Wyszczególnienie robót: 1) KANALIZACJA SANITARNA GRAWITACYJNA L=2802m. - Rozbiórka nawierzchni. - Roboty ziemne. - Odwodnienie wykopów. - Kanały grawitacyjne dz 0,20 PVC SN8/PP SN10 ok. 2199,40m + dz0,16 PVC, SN8 ok.602,60m. - Przewierty. - Studnie na kanale grawitacyjnym. - Odtworzenie nawierzchni. - Organizacja ruchu zastępczego. 2) KANALIZACJA SANITARNA TŁOCZNA L= 2957m. - Rozbiórka nawierzchni. - Roboty ziemne. - Rurociągi tłoczne dz 90 PE SDR 17, PE100 - ok.2590,40m + dz75 PE SDR 17, PE 100 ok.367,2m. - Przewierty. - Studzienki czyszczaka Scz1, Scz3÷Scz6, Scz8÷Scz9. - Studzienki czyszczaka Socz2, Socz7. - Studzienki rozprężne SR1÷SR3. - Odtworzenie nawierzchni. - Organizacja ruchu zastępczego. 3) PRZEPOMPOWNIE ŚCIEKÓW 3 kpl. - Roboty ziemne. - Pompownia P1. - Pompownia P1 - technologia. - Pompownia P1 - zagospodarowanie terenu wraz z ogrodzeniem. - Pompownia P1 - roboty elektryczne i montażowe wraz ze stanowiskiem dla przewoźnego agregatu prądotwórczego ; oświetleniem przepompowni. - Pompownia P2. - Pompownia P2 - technologia. - Pompownia P2 - zagospodarowanie terenu wraz z ogrodzeniem. - Pompownia P2 - roboty elektryczne i montażowe wraz ze stanowiskiem dla przewoźnego agregatu prądotwórczego; oświetleniem przepompowni. - Pompownia P3. - Pompownia P3 - technologia. - Pompownia P3 - zagospodarowanie terenu wraz z ogrodzeniem. - Pompownia P3 - roboty elektryczne i montażowe wraz z agregatem prądotwórczym stacjonarnym; oświetleniem przepompowni. 4) OBSŁUGA GEODEZYJNA. - Obsługa geodezyjna dla kanalizacji grawitacyjnej. - Obsługa geodezyjna dla kanalizacji tłocznej. - Obsługa geodezyjna dla przepompowni. 2. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiają dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( STWIOR - bez przyłączy). Zakres rzeczowy i finansowy oraz terminy realizacji poszczególnych etapów robót zgodne z HARMONOGRAMEM Rzeczowo-Finansowym stanowiącym załącznik nr 9 niniejszej SIWZ W miejscu prowadzenia prac mogą występować wody gruntowe utrudniające prowadzenie prac ziemnych. Pompowanie wody z wykopów jest kosztem Wykonawcy. W przypadku natrafienia na urządzenia drenarskie lub inne sieci uzbrojenia terenu Wykonawca dokona ich naprawy na własny koszt oraz zapewni odbiór techniczny przez właściwego inspektora powołanego przez Zamawiającego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje także: -odszkodowania wynikłe w trakcie prowadzenia robót (tj. za zniszczenia dokonane i nie naprawione w trakcie realizacji robót budowlanych, np. zniszczone uprawy, ogrodzenia na prywatnych posesjach, itp.). -wszelkie koszty związane z zajęciem pasa drogowego i organizacji ruchu, próbami szczelności, ubezpieczeniem placu budowy, - uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z przekazaniem do użytkowania, -zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługa w trakcie realizacji), sporządzenie szkiców inwentaryzacyjnych robót zanikających, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej ( w formie drukowanej i na płycie CD), -zorganizowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zapewnienie stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu bezpieczeństwa, -zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości na terenie budowy oraz utrzymanie w stanie estetycznym ogrodzeń i obiektów tymczasowych budowy, -zapewnienie nadzoru technicznego ze strony właścicieli urządzeń obcych kolidujących z robotami. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej, a doprecyzowanych w STWiORB. Udowodnienie równoważności należy do wykonawcy, który zobowiązany jest do zaznaczenia tego w ofercie, szczególnie w kosztorysach ofertowych wraz z załączeniem wykazu materiałów lub urządzeń równoważnych, kart katalogowych lub innych dokumentów potwierdzających parametry techniczne równoważnych materiałów lub urządzeń. Jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych wymagać będzie zmian w projekcie, Wykonawca dokona ich na własny koszt wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń. Zastosowane materiały lub urządzenia równoważne nie mogą posiadać gorszych parametrów/wymogów niż te określone w dokumentacji projektowej oraz STWiORB. Jeżeli wykonawca nie złoży wraz z ofertą wykazu rozwiązań równoważnych, to znaczy, że będzie realizował zamówienie zgodnie z dokumentacją techniczną
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium na etapie składania ofert w wysokości 100 000,00 PLN w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.). 2. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) oznaczenie postępowania, c) określenie przedmiotu postępowania, d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji, g) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub 4) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu (PLN) należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 2295850007 0010 0003 4340 0038. Na przelewie powinien być umieszczony tytuł: Kanalizacja sanitarna Owczary. Kopię przelewu zaleca się dołączyć do oferty. 5.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wadium wnoszonego w innych dopuszczonych przez Pzp formach należy złożyć oryginał dokumentu w kasie Zamawiającego (pok. nr 14), a kopię z potwierdzeniem złożenia w kasie Wykonawca może dołączyć do oferty. 7. Zamawiający dopuszcza również dołączenie oryginału dokumentu wadium bezpośrednio do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminaolawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach