Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w Lyskach przy ul. Sportowej i Rybnickiej wraz z rozbudową Oczyszczalni Ścieków w Suminie

Gmina Lyski ogłasza przetarg

  • Adres: 44-295 Lyski, ul. Dworcowa 1a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4300051 wew. 119
  • Data zamieszczenia: 2014-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lyski
    ul. Dworcowa 1a 1a
    44-295 Lyski, woj. śląskie
    tel. 32 4300051 wew. 119
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lyski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w Lyskach przy ul. Sportowej i Rybnickiej wraz z rozbudową Oczyszczalni Ścieków w Suminie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest: 1. Budowa kanalizacji sanitarnej przy ulicach Rybnickiej i Sportowej w Lyskach w zakresie: 1) kolektory kanalizacji sanitarnej PVC, fi 200 o długości 1097,5 mb; 2) sieć szczegółowa PVC, fi 160 o długości 540,5 mb; 3) odtworzenie zniszczonej nawierzchni ulic; 4) inspekcja TV; 5) obsługa geodezyjna; 6) opracowanie projektu organizacji ruchu lub schematu oznakowania robót oraz uzyskanie pozwolenia na prowadzenie robót w pasie drogowym; 7) opłaty za zajęcie pasa drogowego; 2. Zakres rozbudowy budynku socjalno - technicznego oczyszczalni ścieków w Suminie: 1) przekucie w ścianach nośnych i działowych istniejącego budynku w ramach przeprojektowania części pomieszczeń; 2) dobudowa od wschodu oddylatowanego skrzydła mieszczącego wymagane pomieszczenia socjalno - administracyjne, magazynowe oraz projektowane pomieszczenia kotłowni ze składem opału dla ogrzewania budynku o powierzchni rozbudowy 128,34 m2; 3) rozbudowa instalacji budowlanych w nowej części; 4) zagospodarowanie terenu odpowiednie dla projektowanej funkcji obiektu - utwardzenie terenu przed wejściem do projektowanej części; 5) doprowadzenie istniejących elementów obiektu do obowiązujących warunków technicznych; 6) obsługa geodezyjna; 7) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku. Zakres robót budowlanych: 1) roboty demontażowe w pomieszczeniach części istniejącej - demontaż stolarki drzwiowej i okiennej, zerwanie oblicowania ścian w obecnej szatni i WC, demontaż odcinków ścian działowych i nośnych, demontaż wykładzin i posadzek, wykucie otworów drzwiowych w istniejących ścianach nośnych i działowych, demontaż urządzeń sanitarnych, demontaż osprzętu i odcinków istniejących wod - kan i CWU oraz elektrycznych w przedmiotowych pomieszczeniach, demontaż istniejącej rury wydechowej agregatu prądotwórczego, demontaż elektrycznej instalacji ogrzewania; 2) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w istniejącym budynku - w zakresie ujętym na rysunku - Rzut parteru - zmiany budowlane; 3) całość robót stanu surowego w rozbudowie - roboty ziemne, fundamentowe, betoniarskie, murarskie, ciesielskie, dekarsko - blacharskie; 4) roboty instalacyjne - wykonanie odcinków rurociągów instalacji wod - kan i CWU, przeróbki instalacji CO w istniejącym budynku, oprzewodowanie instalacji elektrycznej wraz z tablicami rozdzielczymi, WLZ i osprzętem, biały montaż elementów instalacji wod - kan i elektrycznej, badania, próby szczelności i pomiary elementów instalacji; 5) przeróbki układu wentylacji i odprowadzania spalin agregatu prądotwórczego - wprowadzenie rury wydechowej zgodnie z rysunkiem - Rzut parteru - zmiany budowlane; 6) roboty wykończeniowe - tynki, roboty gipsowe i malarskie, podłogi i posadzki, sufity podwieszane, listwy przypodłogowe, oblicowania ścian płytkami, czynności odbiorowe; 7) roboty zewnętrzne, korytowanie pod nawierzchnie utwardzone, podbudowa, wykonanie okrawężnikowania i nawierzchni z kostki brukowej betonowej, roboty porządkowe. 3. Zamawiający określa następujące warunki rzeczowo - finansowego wykonania robót: 1) a2014 rok: a) wartość wykonanych prac w roku 2014 - nie więcej niż 1 261 200,00 zł brutto, w tym na kanalizację sanitarną - co najmniej 1 025 400,00 zł brutto; b) terminy płatności: wrzesień - nie więcej niż 480 650,00 zł brutto, pozostała należność (tj. nie więcej niż 780 550,00 zł brutto) płatna w okresie październik - grudzień; 2) 2015 rok: fakturowanie częściowe pozostałej należności, nie wcześniej niż w lutym. Powyższe warunki wykonawca winien uwzględnić przy sporządzaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego, który będzie stanowił załącznik do umowy. 4. Na wykonane zadanie Zamawiający żąda udzielenia 36 miesięcy gwarancji. 5. W sytuacji, gdy przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a nie towarzyszą im wyrazy -lub równoważny- należy przyjąć, iż zastosowanie w trakcie realizacji przedmiotowego zadania mają niniejsze elementy lub równoważne posiadające takie same parametry jakie zostały wskazane w dokumentacji lub lepsze
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Nr 84 8455 0000 2001 0031 8059 0004 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu kserokopię dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty, natomiast oryginał dokumentu wadialnego należy również załączyć do oferty z tym, że w sposób umożliwiający jego przechowanie bez naruszania oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie, spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lyski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach