Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przyłączami, przepompowniami ścieków w miejscowości Kruszyna - Etap II

Gmina Kruszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 42282 Kruszyna, ul. Kmicica
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 202 003 , fax. 343 202 054
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kruszyna
    ul. Kmicica 5
    42282 Kruszyna, woj. śląskie
    tel. 343 202 003, fax. 343 202 054
    REGON: 15139805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przyłączami, przepompowniami ścieków w miejscowości Kruszyna - Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie drugiego etapu budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kruszyna. 1. Drogi objęte pracami: ul. Niepodległości, Poprzeczna, Północna, Polna, Ogrodowa oraz częściowo ul. Cmentarna, Kościuszki i Sobieskiego. 2. Długość sieci kanalizacyjnej w ramach zadania: a) sieć grawitacyjna – 1557,60m; b) przyłącza – 79 szt./476,62m. 3. Zakres robót w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje: a) roboty rozbiórkowe, ziemne i odtworzenie nawierzchni; b) kanały sanitarne z rur kamionkowych kielichowych D 242/200; c) kanały sanitarne z rur kamionkowych przeciskowych D 213/149; d) studnie z kręgów betonowych DN 1200 mm, 1000 mm; e) przyłącza kanalizacyjne z rur kamionkowych kielichowych D 186/151; f) przyłącza kanalizacyjne z rur kamionkowych przeciskowych D 213/149 4. Szczegółowy zakres zamówienia określają: a) projekt budowlany stanowiący Załącznik nr 9, 10 do SIWZ; b) projekt wykonawczy stanowiący Załącznik nr 11 do SIWZ; c) przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 7, 8 do SIWZ; d) Opinia o warunkach gruntowo-wodnych stanowiąca Załącznik nr 12 do SIWZ; e) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca Załącznik nr 13 do SIWZ. 5. Zakres robót związany z budową kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kruszyna podzielono na etapy, z których etap II jest przedmiotem zamówienia. Przebieg sieci z etapu II zaznaczono kolorami na schemacie poglądowym stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ. 6. Dla budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kruszyna opracowano dokumentację projektową dla uzyskania decyzji pozwolenia na budowę oraz dokumentację wykonawczą. W przypadku rozbieżności pomiędzy opracowaniami, jako obowiązujące założenia i rozwiązania należy przyjąć z projektu wykonawczego. 7. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy w jakimkolwiek miejscu SIWZ lub do niej załączonych: projektach, opisach technicznych, rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń będących przedmiotem zamówienia nie oznacza to obowiązku ich zastosowania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów oraz urządzeń równoważnych tj. wszelkich ich rynkowych odpowiedników o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiały lub urządzenia są równoważne w stosunku do określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę, który wraz z ofertą musi przedłożyć dokumenty potwierdzające ich równoważność. Zastosowanie innych materiałów należy przedstawić zgodnie z pkt VIII ppkt 2.7. SIWZ w wykazie. Wykonawca proponując urządzenia lub rozwiązania równoważne zobowiązany będzie w ramach realizacji umowy opracować projekt zamienny z podaniem typów proponowanych urządzeń lub rozwiązań równoważnych, załączeniem ich kart katalogowych oraz z wrysowaniem proponowanych urządzeń równoważnych na rysunkach technologicznych. 8. Zgodnie z pismem nr C.AR.5183.27.2013 z dnia 26.06.2013 r. Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Katowicach Delegatura w Częstochowie roboty ziemne na wyznaczonych odcinkach należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym. Tzw. nadzór archeologiczny jako forma badań archeologicznych wymaga, zgodnie z obowiązującymi przepisami, uzyskania w w/w urzędzie przez Wykonawcę pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 80.000,00zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100), wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 26 lipca 2018r. do godz. 11:00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego PKO II Oddział Częstochowa Nr 03 1020 1664 0000 3002 0028 4612 z adnotacją „Wadium na przetarg dla zadania p.n. „Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przyłączami, przepompowniami ścieków w miejscowości Kruszyna – Etap II””, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno być przed upływem terminu składania ofert na rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Oryginał wadium w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w siedzibie Urzędu Gminy w Kruszynie, ul. Kmicica 5, 42-282 Kruszyna – pokój nr 1. Dowód wpłaty wadium bądź kopię wadium należy załączyć do oferty. Z treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie zapłaty Zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. W przypadku gdy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (załączyć jeżeli dotyczy). 3. pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie o którym mowa w pkt 8 ppkt 8.1. SIWZ (załączyć jeżeli dotyczy). 4. stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (załączyć jeżeli dotyczy). 5. dowód wpłaty wadium, lub jego kopia zgodnie z pkt X specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót, będących załącznikiem nr 7 i 8 do SIWZ wraz z tabelą elementów scalonych, wykazem materiałów i sprzętu. 7. wykaz materiałów i urządzeń – w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń innych niż te zaproponowane przez Zamawiającego – wraz z dokumentami uwiarygodniającymi te materiały i urządzenia, iż posiadają parametry nie gorsze niż określone w dokumentacji wykonawczej (załączyć jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach