Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacyjnej i sieci wodociągowej w miejscowości Teklinów - etap I

Gmina Kruszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 42-282 Kruszyna, ul. Kmicica
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 202 003 , fax. 343 202 054
  • Data zamieszczenia: 2019-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kruszyna
    ul. Kmicica 5
    42-282 Kruszyna, woj. śląskie
    tel. 343 202 003, fax. 343 202 054
    REGON: 15139805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacyjnej i sieci wodociągowej w miejscowości Teklinów - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie sieci kanalizacyjnej i sieci wodociągowej w miejscowości Teklinów - etap I. W ramach zadania wykonana zostanie sieć grawitacyjna z przyłączami, przepompownia ścieków wraz z przyłączem elektroenergetycznym, kanał tłoczny, sieć wodociągowa oraz system zarządzania kanalizacją. 1. Drogi objęte pracami: ulica Nowa oraz ul. Długa stanowią drogi gminne, ulica Szkolna stanowi drogę powiatową nr 1116 S. Dla prowadzenia robót w pasie drogowym należy uzyskać stosowne decyzje zezwalające zajęcie pasa drogowego. 2. Długość sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w ramach zadania: a) sieć grawitacyjna – 2579,5 m; b) sieć tłoczna – 1186,0 m; c) przyłącza – 881,0 m; d) sieć wodociągowa – 34,0 m. 3. Zakres robót w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje: a) roboty rozbiórkowe, ziemne, odtworzeniowe; b) kanały sanitarne z rur kanalizacyjnych PCV-U ze ścianką litą (jednowarstwowych), SDR 34, średnica 200/5,9 mm; c) studnie rewizyjne z kręgów betonowych DN 1200 mm; d) przyłącza kanalizacyjne z rur kanalizacyjnych PCV-U ze ścianką litą (jednowarstwowych) średnica 160/4,7 mm; e) studzienki przyłączeniowe systemowe PP DN 425 mm; f) przepompownię ścieków wraz z zasilaniem elektroenergetycznym; g) kanał tłoczny z rur PE100 SDR 17 średnicy 90/5,4 mm; h) wodociąg z rur ciśnieniowych PE100 SDR 11 PN16 średnicy 110/10,0 mm; i) system zarządzania kanalizacją. 4. Szczegółowy zakres zamówienia określają: a) projekt budowlany stanowiący Załącznik nr 9, 10 i 11 do SIWZ; b) przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 7, 8 do SIWZ; c) Opinia geotechniczna stanowiąca Załącznik nr 12 do SIWZ; d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca Załącznik nr 13 do SIWZ. 5. Zakres robót związany z budową kanalizacji sanitarnej w miejscowości Teklinów podzielono na etapy, z których etap I jest przedmiotem zamówienia. Przebieg sieci z etapu I zaznaczono kolorem na schemacie poglądowym stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ. 6. W ramach zamówienia należy wykonać system zarządzania kanalizacją obejmujący rozbudowę istniejącego systemu wizualizacji zlokalizowanego na oczyszczalni ścieków w Widzowie o kolejne przepompownie ścieków tj. przepompownię przy ul. Kolejowej (istniejąca przepompownia ścieków do której nastąpi włączenie wybudowanej sieci kanalizacyjnej) oraz przepompownię przy ul. Długiej (przepompownia ścieków do wykonania w ramach etapu I). Komunikacja pomiędzy nowymi pompowniami (dodanymi do systemu) a dyspozytornią realizowana będzie poprzez łącze światłowodowe doprowadzone do szafki sterowniczej każdej przepompowni w której zostanie zainstalowany sterownik umożliwiający przekazywanie sygnałów bezpotencjałowych rejestrowanych i wizualizowanych parametrów. Zadaniem systemu zarządzania kanalizacją będzie zdalne monitorowanie obiektów polegające na bieżącym przekazywaniu informacji o: stanie pracy urządzeń, zaistniałych awariach, bezpieczeństwie obiektu, parametrach obiektu: poziom, przepływ, ciśnienie, temperatura, pH itp.; braku zasilania; oraz przedstawieniu jej w postaci graficznej: aktywnych schematów technologicznych, wykresów wartości mierzonych w czasie oraz raportów zbiorczych. 7. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy w jakimkolwiek miejscu SIWZ lub do niej załączonych: projektach, opisach technicznych, rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń będących przedmiotem zamówienia nie oznacza to obowiązku ich zastosowania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów oraz urządzeń równoważnych tj. wszelkich ich rynkowych odpowiedników o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiały lub urządzenia są równoważne w stosunku do określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę, który wraz z ofertą musi przedłożyć dokumenty potwierdzające ich równoważność. Zastosowanie innych materiałów należy przedstawić zgodnie z pkt VIII ppkt 2.7. SIWZ w wykazie. Wykonawca proponując urządzenia lub rozwiązania równoważne zobowiązany będzie w ramach realizacji umowy opracować projekt zamienny z podaniem typów proponowanych urządzeń lub rozwiązań równoważnych, załączeniem ich kart katalogowych oraz z wrysowaniem proponowanych urządzeń równoważnych na rysunkach technologicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Szczegóły w pkt X SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (załączyć jeżeli dotyczy). 3. pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie o którym mowa w pkt VIII ppkt 8.1. SIWZ (załączyć jeżeli dotyczy). 4. stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (załączyć jeżeli dotyczy). 5. dowód wpłaty wadium, lub jego kopia zgodnie z pkt X specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej sporządzony na podstawie przedmiaru robót, będącego załącznikiem nr 7, 8 do SIWZ. 7. wykaz materiałów i urządzeń – w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń innych niż te zaproponowane przez Zamawiającego – wraz z dokumentami uwiarygodniającymi te materiały i urządzenia, iż posiadają parametry nie gorsze niż określone w dokumentacji wykonawczej (załączyć jeżeli dotyczy). 8. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach