Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przyłączami, przepompowniami ścieków w miejscowości Kruszyna – etap IV.

Gmina Kruszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 42-282 Kruszyna, ul. Kmicica
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 202 003 , fax. 343 202 054
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kruszyna
    ul. Kmicica 5
    42-282 Kruszyna, woj. śląskie
    tel. 343 202 003, fax. 343 202 054
    REGON: 15139805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przyłączami, przepompowniami ścieków w miejscowości Kruszyna – etap IV.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie czwartego etapu budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kruszyna. W ramach zadania wykonana zostanie sieć grawitacyjna z przyłączami. 1. Drogi objęte pracami: a) droga gminna: ul. Kościuszki, ul. Pocztowa, ul. Słoneczna, ul. Księżycowa, ul. Sportowa; b) droga powiatowa: ul. Sobieskiego. 2. Dla prowadzenia robót w pasie drogowym należy uzyskać stosowne decyzje zezwalające zajęcie pasa drogowego. 3. Sieć grawitacyjna obejmuje: a) kanał 1S19 – 1S34, ul. Kościuszki. Studnia nr 1S19 została wykonana w ramach etapu II budowy kanalizacji sanitarnej w Kruszynie; b) kanał 4S19 – 13S4, ul. Pocztowa + ul. Słoneczna. Studnia nr 4S19 oraz odcinek pod ulicą Kmicica (droga powiatowa) został wykonany w ramach etapu I budowy kanalizacji sanitarnej w Kruszynie. Na niniejszym odcinku kanału uwzględniono od ul. Słonecznej przyłącze do działki nr ewid. 1583; c) Kanał 15S5 – 15S15, ul. Pocztowa + ul. Księżycowa. Studnia nr 15S5 została wykonana w etapie I. d) Kanał 15S7 – 16S4, ul. Pocztowa + ul. Sportowa. e) Kanał 4S27 – 4S29, ul. Sobieskiego. Studnia nr 4S27 została wykonana w etapie II. 4. Długość sieci kanalizacyjnej w ramach zadania: a) sieć grawitacyjna – 1466,6 m; b) przyłącza – 463,2 m. 5. Zakres robót w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje: a) roboty rozbiórkowe, ziemne i odtworzenie nawierzchni; b) kanały sanitarne z rur kamionkowych kielichowych D 242/200; c) studnie z kręgów betonowych DN 1200 mm, 1000 mm; d) przyłącza kanalizacyjne z rur kamionkowych kielichowych D 186/151; e) przyłącza kanalizacyjne z rur kamionkowych przeciskowych D 213/149. 6. Szczegółowy zakres zamówienia określają: a) przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 7, 8 i 9 do SIWZ; b) projekt budowlany w części dotyczącej przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 10, 11 do SIWZ; c) projekt wykonawczy w części dotyczącej przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 12 do SIWZ; d) Opinia o warunkach gruntowo-wodnych w części dotyczącej przedmiotu zamówienia stanowiąca Załącznik nr 13 do SIWZ; e) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w części dotyczącej przedmiotu zamówienia stanowiąca Załącznik nr 14 do SIWZ. 7. Zakres robót związany z budową kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kruszyna podzielono na etapy, z których etap IV jest przedmiotem zamówienia. Przebieg sieci z etapu IV zaznaczono kolorem na schemacie poglądowym stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ. 8. Dla budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kruszyna opracowano dokumentację projektową dla uzyskania decyzji pozwolenia na budowę oraz dokumentację wykonawczą. W przypadku rozbieżności pomiędzy opracowaniami, jako obowiązujące założenia i rozwiązania należy przyjąć z projektu wykonawczego. 9. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy w jakimkolwiek miejscu SIWZ lub do niej załączonych: projektach, opisach technicznych, rysunkach, przedmiarach oraz specyfikacjach technicznych wykonania robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń będących przedmiotem zamówienia nie oznacza to obowiązku ich zastosowania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów oraz urządzeń równoważnych tj. wszelkich ich rynkowych odpowiedników o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiały lub urządzenia są równoważne w stosunku do określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę, który wraz z ofertą musi przedłożyć dokumenty potwierdzające ich równoważność. Zastosowanie innych materiałów należy przedstawić zgodnie z pkt VIII ppkt 2.7. SIWZ w wykazie. Wykonawca proponując urządzenia lub rozwiązania równoważne zobowiązany będzie w ramach realizacji umowy opracować projekt zamienny z podaniem typów proponowanych urządzeń lub rozwiązań równoważnych, załączeniem ich kart katalogowych oraz z wrysowaniem proponowanych urządzeń równoważnych na rysunkach technologicznych. 10. Zgodnie z pismem nr C.AR.5183.27.2013 z dnia 26.06.2013 r. Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Katowicach Delegatura w Częstochowie roboty ziemne na wyznaczonych odcinkach należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym. Tzw. nadzór archeologiczny jako forma badań archeologicznych wymaga, zgodnie z obowiązującymi przepisami, uzyskania w w/w urzędzie przez Wykonawcę pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). Szczegóły w pkt X SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (załączyć jeżeli dotyczy). 3. pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie o którym mowa w pkt VIII ppkt 8.1. SIWZ (załączyć jeżeli dotyczy). 4. stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (załączyć jeżeli dotyczy). 5. dowód wpłaty wadium, lub jego kopia zgodnie z pkt X specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej sporządzony na podstawie przedmiaru robót, będącego załącznikiem nr 7, 8 i 9 do SIWZ. 7. wykaz materiałów i urządzeń – w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń innych niż te zaproponowane przez Zamawiającego – wraz z dokumentami uwiarygodniającymi te materiały i urządzenia, iż posiadają parametry nie gorsze niż określone w dokumentacji wykonawczej (załączyć jeżeli dotyczy). 8. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach