Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 694006 S Łęg - Kijów

Gmina Kruszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 42282 Kruszyna, ul. Kmicica
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 202 003 , fax. 343 202 054
  • Data zamieszczenia: 2018-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kruszyna
    ul. Kmicica 5
    42282 Kruszyna, woj. śląskie
    tel. 343 202 003, fax. 343 202 054
    REGON: 15139805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 694006 S Łęg - Kijów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę drogi gminnej Nr 694006 S Łęg – Kijów na długości 785m. 1. Zakres robót w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje: a) roboty pomiarowe – 0,785 km; b) frezowanie istniejącej nawierzchni – 7,40m2 c) mechaniczne wykonanie koryta wzdłuż krawędzi drogi – 316,80m2 d) wywóz gruntu na odl. 1 km z korytowania – 79,20m3 e) podbudowa z tłucznia kamiennego na poszerzeniach – warstwa dolna grub. 15cm – 316,80m2 f) podbudowa z tłucznia kamiennego na poszerzeniach – warstwa górna gr. 10 cm – 316,80m2 g) wyrównanie uzupełnienie wyboi, mieszanką tłuczniową o frakcji 0,00-31,0mm – 13,40m3 h) wyrównanie zaniżeń do 3cm mieszanką mineralno – asfaltową w ilości 25kg/m3 – 45,70t i) skropienie nawierzchni asfaltem – 2906,40m2 j) warstwa wiążąca z mieszanek mineralno – asfaltowych gr. 3cm – 2906,40m2 k) warstwa ścieralna z mieszanek mineralno – asfaltowych – 2906,40m2 l) mechaniczne ścinanie poboczy o grub. do 10cm – 1571,00m2 m) nawierzchnia poboczy z tłucznia kamiennego – warstwa dolna gr. 10cm z tłucznia o frakcji 31,0-63,0mm – 1571,00m2 n) nawierzchnia poboczy z tłucznia kamiennego – warstwa górna gr. 5cm z tłucznia o frakcji 0,00-31,0mm – 1571,00m2 o) regulacja pionowa skrzynek zasuwowych sieci wodociągowej – 4,00szt. p) uzupełnienie przepustu φ500mm w hkt 5+12 rury betonowe – 5,00mm q) ścianki czołowe dla przepustu φ500mm – 2,00szt. r) roboty ziemne, odwodnienie wykopu – 1kpl 2. Szczegółowy zakres zamówienia określają: a) Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca Załącznik nr 7 do SIWZ; c) Projekt techniczny stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ 3. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy w jakimkolwiek miejscu SIWZ lub do niej załączonych: projektach, opisach technicznych, rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń będących przedmiotem zamówienia nie oznacza to obowiązku ich zastosowania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów oraz urządzeń równoważnych tj. wszelkich ich rynkowych odpowiedników o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiały lub urządzenia są równoważne w stosunku do określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę, który wraz z ofertą musi przedłożyć dokumenty potwierdzające ich równoważność. Zastosowanie innych materiałów należy przedstawić zgodnie z pkt VIII ppkt 2.6. SIWZ w wykazie. 4. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień, CPV:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100), wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 26 lipca 2018 r. do godz. 9:00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego PKO II Oddział Częstochowa Nr 03 1020 1664 0000 3002 0028 4612 z adnotacją „Wadium na przetarg p.n. „Przebudowa drogi gminnej Nr 694006 S Łęg - Kijów””, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno być przed upływem terminu składania ofert na rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Oryginał wadium w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w siedzibie Urzędu Gminy w Kruszynie, ul. Kmicica 5, 42-282 Kruszyna – pokój nr 1. Dowód wpłaty wadium bądź kopię wadium należy załączyć do oferty. Z treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie zapłaty Zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. W przypadku gdy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej sporządzony na podstawie przedmiaru robót, będącego załącznikiem nr 6 do SIWZ. 3. pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (załączyć jeżeli dotyczy). 4. pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie o którym mowa w pkt 8 ppkt 8.1. SIWZ (załączyć jeżeli dotyczy). 5. stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (załączyć jeżeli dotyczy). 6. wykaz materiałów i urządzeń – w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń innych niż te zaproponowane przez Zamawiającego – wraz z dokumentami uwiarygodniającymi te materiały i urządzenia, iż posiadają parametry nie gorsze niż określone w dokumentacji projektowej (załączyć jeżeli dotyczy). 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach