Przetargi.pl
Rozbudowa ul. Śniadeckiego w Rybniku

MIASTO RYBNIK ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Bolesława Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324392302 , fax. 324224124
  • Data zamieszczenia: 2024-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO RYBNIK
    ul. Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 324392302, fax. 324224124
    REGON: 276255430
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ul. Śniadeckiego w Rybniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zadania: Rozbudowa ul. Śniadeckiego w Rybniku.2. Opis przedmiotu zamówienia i wymagania związane z realizacją zamówienia:1) Część drogowa2) Jezdnia3) Próg zwalniający4) Zjazdy5) Chodnik6) Część kanalizacyjna7) Część elektryczna8) Budowa oświetlenia ulicznego9) Przebudowa oświetlenia własności TNT10) Część teletechniczna11) Część energetyczna12) Przebudowa sieci nN13) Część instalacyjna14) Przebudowa gazociągu15) Przebudowa wodociąguInwentaryzacja stanu technicznego nieruchomości:1) Należy zinwentaryzować wszystkie budynki (mieszkalne, gospodarcze, usługowe i inne) zlokalizowane bliżej niż 20 m od robót budowlanych.2) Przed przystąpieniem do robót budowlanych, oraz po ich zakończeniu obowiązkiem Wykonawcy jest sporządzenie inwentaryzacji stanu technicznego obiektów budowlanych.3) Zakres inwentaryzacji winien obejmować między innymi: przedmiot i cel inwentaryzacji, lokalizację obiektu na gruncie wraz z załącznikiem mapowym, stan zagospodarowania nieruchomości wraz z ogrodzeniem, stan techniczno-użytkowy wraz z opisem elewacji budynku, dokumentację zdjęciową. Inwentaryzację nieruchomości winien wykonać rzeczoznawca(osoba posiadająca stosowne uprawnienia).4) Do inwentaryzacji winno być załączone pisemne oświadczenie właściciela obiektu budowlanego, że zapoznał się z inwentaryzacją i nie wnosi (albo wnosi) do inwentaryzacji uwagi (uwagi wpisać w oświadczeniu albo załączniku do oświadczenia).Ogólne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia1. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 84 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały oraz minimum 36 miesięcznej gwarancji na oznakowanie poziome grubowarstwowe, licząc od dnia odbioru końcowego (w przypadku zaoferowania krótszego terminu, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść będzie niezgodna z warunkami zamówienia). Przyjmuje się, że okres rękojmi odpowiada okresowi gwarancji i rozpoczyna się od daty odbioru końcowego i przekazania w użytkowanie całego przedmiotu umowy.2. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodniez art. 100 ust. 1:- obniżenie krawężników na wszystkich zjazdach i przejściach dla pieszych,- zastosowanie integracyjnej kostki na przejściach dla pieszych.5. Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:Dotyczy części drogowej:- czynności demontażu istniejących warstw konstrukcyjnych drogi, dojść/chodników i zjazdów,- korytowanie pod warstwy konstrukcyjne drogi, dojść/chodników i zjazdów,- mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża drogi, chodników i zjazdów- prace związane z korektą i zabudową krawężników, obrzeży,- układanie warstw konstrukcyjnych - podbudowy i podsypki- układanie nawierzchni z kształtki betonowej, asfaltowej,- regulacja pionowa urządzeń obcych.Dotyczy części kanalizacyjnej:- czynności wykonania robót ziemnych,- czynności robót montażowych.Dotyczy część oświetleniowej:- kopanie rowów kablowych,- układanie kabla,- stawianie słupów oświetleniowych,- montaż wysięgników i opraw na słupach.Dotyczy część elektroenergetycznej:- wykonaniem przebudowa sieci nN.Dotyczy część instalacyjna:- wykonaniem przebudowy sieci wodociągowej- wykonaniem przebudowy sieci gazowej.Dotyczy części kanału technologicznego:- czynności wykonania robót ziemnych,- czynności robót montażowych.W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnieniepracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach