Przetargi.pl
Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37

Powiat Gliwicki ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Zygmunta Starego 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gliwicki
    Zygmunta Starego 17
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    REGON: 276254985
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.gliwice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie przewiduje przebudowę ciągów komunikacyjnych na terenie objętym zakresem działań inwestycyjnych, stanowiącym bezpośrednie otoczenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach. Teren wraz z zabudowaniami jest wpisany do rejestru zabytków (nr A/1511/92). Zamawiający jest w posiadaniu aktualnego pozwolenia Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót przy zabytku, jak również decyzji o pozwoleniu na budowę.Planowana inwestycja obejmuje teren reprezentacyjny od frontu budynku. W zakresie remontu zabytkowego mostu przewiduje się wykonanie płyty głównej, drenaż, rozbiórkę i przemurowanie istniejących balustrad, wykonanie nawierzchni i odwodnienia, natomiast na pozostałym terenie - roboty instalacyjne (kanalizacja deszczowa, oświetlenie), drenaż przy budynku, izolacja przeciwwilgociowa ścian fundamentowych i docelowe utwardzenie nawierzchni ścieżek.Ciągi komunikacyjne prowadzone są śladem ciągów istniejących. Nie przewiduje się odstępstw od przyjętej zasady kompozycyjnej terenu szkoły.Przewiduje się rozbiórkę istniejących nawierzchni zgodnie z planszą rozbiórek oraz ułożenie nowych nawierzchni zgodnie z planszą nawierzchni.Całość zadania inwestycyjnego podzielono na cztery etapy, umożliwiające realizację zadania w miarę posiadanych środków finansowych. Numeracji poszczególnych etapów robót opisanych w dokumentacji, dokonano jedynie w celu zachowania przejrzystości dokumentacji. Nie musi odpowiadać rzeczywistej kolejności wykonywanych etapów robót. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przewidziano do wykonania zakres obejmujący tylko Etap II oraz Etap IV. Etap II - obejmuje następujący zakres robót:- roboty rozbiórkowe nawierzchni ciągów komunikacyjnych,- izolacja ścian fundamentowych budynku od strony zewnętrznej budynku,- wykonanie ciągów drenarskich,- wykonanie kanalizacji deszczowej,- wykonanie konstrukcji nawierzchni, podbudowa: wymiana gruntu, ułożenie kruszywa z kamienia łamanego,- ułożenie wierzchniej warstwy z kostki betonowej oraz kostki granitowej (wg informacji na rysunku nawierzchni),- gospodarka zielenią istniejącą, regeneracja trawników, - wykonanie oświetlenia w obrębie placu wejściowego,- montaż projektora doświetlającego,- montaż opraw przy wejściu do budynku,- montaż ławek i koszy parkowych. Etap IV - obejmuje następujący zakres robót: - roboty rozbiórkowe nawierzchni ciągów komunikacyjnych,- wykonanie konstrukcji nawierzchni, podbudowa: wymiana gruntu, ułożenie kruszywa z kamienia łamanego,- ułożenie wierzchniej warstwy tj. kostki betonowej, kostki granitowej (wg informacji na rysunku nawierzchni),- remont mostku przy wjeździe na teren szkoły, wierzchnia warstwa kamień z odzysku oraz kostka granitowa,- przebudowa istniejącego wpustu ulicznego kanalizacji deszczowej,- montaż projektora doświetlającego. Mając na uwadze zlokalizowanie terenu budowy w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, Wykonawca wygrodzi teren budowy w taki sposób, aby uniemożliwić osobom trzecim dostęp w rejon prowadzonych prac oraz zapewni całkowite bezpieczeństwo pracowników na czynnym obiekcie. Ponadto Wykonawca weźmie pod uwagę taką organizację i prowadzenie robót, aby jak najmniej kolidowały z prowadzoną w obiekcie działalnością.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w dokumentacji projektowej wykonanej przez firmę projektową VENIT Ewa Przybył, Dariusz Zboiński Spółka z o. o. Główny zakres prac, sposób ich wykonania oraz wymagania jakościowe co do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zostały określone w projekcie budowlanym, projektach technicznych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dołączonym elementem pomocniczym - przedmiar robót, stanowiących załącznik do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. Zdolność techniczna lub zawodowaO zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:A) wykonali w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum:- jedną robotę budowlaną w zakresie remontów, remontów cząstkowych, budowy lub przebudowy drogi (ciągu komunikacyjnego) lub placu lub parkingu o nawierzchni z kostki chodnikowej (np. betonowej, granitowej itp.) na powierzchni min. 800 m2, z podaniem daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota ta została wykonana.W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednej umowy większy zakres robót, powinien wyodrębnić i podać zakres zamówienia, spełniającego warunek podany powyżej.Pojęciom „budowa”, „przebudowa” i „remont” Zamawiający nadaje znaczenie wynikającez przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.).B) skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, tj.:• 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz min. 5 letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu stosownych uprawnień, która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych, prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (w art. 37 c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami);• 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i min. 5 letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu stosownych uprawnień,• 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych i min. 5 letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu stosownych uprawnień,• 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży drogowej z co najmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowym po uzyskaniu stosownych uprawnień,• 1 osobę do kierowania pracami konserwatorskimi bez ograniczeń prowadzonymi przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru zabytków albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru zabytków, posiadającą kwalifikacje o których mowa w art. 37 b ust 1 i 2 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach