Przetargi.pl
Budowa kanalizacji deszczowej do ul. Rejtana od studzienki D12-D1 wraz z dojazdem od ul. Gen. Kustronia

Gmina Miasto Rzeszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8754636 , fax. 017 8754634
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszowa
    Rynek 1 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8754636, fax. 017 8754634
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji deszczowej do ul. Rejtana od studzienki D12-D1 wraz z dojazdem od ul. Gen. Kustronia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiot umowy obejmuje wykonanie wjazdów do parkingów: jednego wjazdu od strony ul. Gen. Kustronia i dwóch wjazdów od drogi dojazdowej do parkingów budynku Sądu Rejonowego oraz chodnika w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa kanalizacji deszczowej do ul. Rejtana od studzienki D12-D1 wraz z dojazdem od ul. Gen. Kustronia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - tzn. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 zamówienia polegające na realizacji robót w zakresie wykonywania robót drogowych o nawierzchni z kostki brukowej o wartości co najmniej 100 000zł (brutto) każde Zamówienia winny zostać potwierdzone dokumentami, że zostały należycie wykonane. 3)dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w celu obsadzenia stanowisk: a)Kierownika budowy w specjalności drogowej - uprawnienia bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, 5)spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków/wymagań. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. G specyfikacji. Kryteria oceny: Spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. - w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) dokumenty mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 w/w rozporządzenia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów dopuszcza się złożenie im odpowiadających wymienionych w § 2 ust. 2 oraz § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. - w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). 1.Od Wykonawcy ubiegającego się o przyznanie zamówienia, oraz od innych podmiotów na których polega (w myśl w art. 26 ust 2b ustawy), w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w: a)rozdz. F SIWZ oraz art. 22 ust. 1 ustawy wymaga się przedstawienia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji; b)rozdz. F pkt 1 SIWZ wymaga się przedstawienia koncesji, zezwolenie lub licencji - jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; c)rozdz. F pkt 2 SIWZ wymaga się przedstawienia wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do spełniania warunku wiedzy i doświadczenia - tzn. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 zamówienia polegające na realizacji robót w zakresie wykonywania robót drogowych o nawierzchni z kostki brukowej o wartości co najmniej 100 000zł (brutto) każde Zamówienia winny zostać potwierdzone dokumentami, że zostały należycie wykonane. d)rozdz. F pkt 3 SIWZ wymaga się przedstawienia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zawierający w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi tzn.: Kierownika budowy w specjalności drogowej - uprawnienia bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ponadto do wykazu wymaga się załączenie odpowiednich dokumentów stwierdzających uprawnienia oraz zaświadczenia o członkostwie w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa i o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. 2. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia, w celu stwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków o których mowa w rozdz. F pkt 5 SIWZ oraz art. 24. ust. 1 ustawy, wymaga się następujących oświadczeń/dokumentów: a)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3. Ponadto Zamawiający powinien złożyć: a)Informacje o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji b)Pełnomocnictwo do reprezentowania przed zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do zawarcia umowy dla podmiotów występujących wspólnie (wyłącznie w oryginale lub kopia poświadczona notarialnie)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.erzeszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach