Przetargi.pl
Remont dróg polnych na terenie Gminy Kuryłówka

Urząd Gminy Kuryłówka ogłasza przetarg

  • Adres: 37-303 Kuryłówka, Kuryłówka 527
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2438010 , fax. 017 2426994
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kuryłówka
    Kuryłówka 527 527
    37-303 Kuryłówka, woj. podkarpackie
    tel. 017 2438010, fax. 017 2426994
    REGON: 00054409490969
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kurylowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg polnych na terenie Gminy Kuryłówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca w ramach zawartego kontraktu jest zobowiązany do wykonania następujących robót: 1. remont dróg żużlem - dowiezienie żużla wraz z wbudowaniem i rozplantowaniem na drodze wskazanej przez zamawiającego, 2. remont dróg kamieniem drogowym - dowiezienie kamienia drogowego wraz z wbudowaniem i rozplantowaniem oraz zagęszczeniem na drodze wskazanej przez zamawiającego, 3. remont dróg gruzem - dowiezienie gruzu budowlanego po recyklingu, mieszanka 0-63, wbudowanie oraz zagęszczenie na drogach wskazanych przez zamawiającego 4. równanie dróg równiarką - wyrównanie wskazanych przez zamawiającego odcinków dróg równiarką, 5. dowiezienie piasku - dowiezienie piasku wraz z wbudowaniem i rozplantowaniem na drodze wskazanej przez zamawiającego, 6. wykonanie rowów odwadniających - wykonanie rowów przy drogach polnych na odcinkach wskazanych przez zamawiającego; głębokość oraz spadki każdorazowo będą uzgadniane z zamawiającym, 7. wykonanie przepustów - wykonanie przepustów na drogach polnych z kręgów betonowych o średnicy 600 mm: uszczelnienie styków papą, darniowanie przyczółków, 8. roboty wykonywane koparko - ładowarką: roboty będą polegać na wykonaniu wykopów, karczowaniu pni, równaniu terenu itp. Zgodnie z bieżącymi ustaleniami w ramach zadania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331244
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Kompletność oferty,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Informacja o liczbie zatrudnionych pracowników, Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi, Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń, Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca Kryteria dla koparko-ładowarki - minimalne wymagania dla koparki: pojemność łyżki przedniej - min. 0,7m3, pojemność łyżki tylniej - min. 0,15m3, Wykaz wykonanych robót budowlanych, Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. aby spełnić wymóg doświadczenia w zakresie robót, Wykonawca musi wykazać co najmniej roboty obejmujące zakres: budowy nawierzchni nieutwardzonych - budowy przepustów - wykonania rowów odwadniających - Każda z robót obejmująca powyższy zakres powinna zamykać się w kwocie co najmniej 30.000,00 zł. Należy opisać zakres w zał. Nr. 2 Informacja o podwykonawcach, Informacja o podwykonawcach; propozycje podzlecania (o ile są takie) składników prac wynoszących ponad 10% kontraktu., Oświadczenia oferenta, Oświadczenie o spełnieniu przez oferenta wszystkich ustawowych oraz wymaganych w siwz warunków., Cena oferty, Wyliczenie jednostkowe poszczególnych robót z kalkulacją kosztów wg. podanych wag.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: roboty równiarką
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kurylowka.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach