Przetargi.pl
Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku PGK Komunalnik Kętrzyn

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Budowlana
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 513 805 , fax. 897 513 812
  • Data zamieszczenia: 2018-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o.
    ul. Budowlana 1
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 513 805, fax. 897 513 812
    REGON: 511008463
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalnikketrzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku PGK Komunalnik Kętrzyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia obejmuje dostawę, montaż oraz rozruch 2 systemów paneli fotowoltaicznych , wytwarzających energię na potrzeby Zamawiającego , w następującej lokalizacji i o następujących mocach : 1) Budowlana 1 (dach budynku administracyjnego) , montaż dwóch układów jeden o mocy 20 kW, drugi o mocy 19,25kW , obydwa o łącznej mocy 39,25 kW. 2) Moduły PV należy połączyć ze sobą w odpowiednio dobrane łańcuchy po 5 kW dla jednego falownika i 3 łańcuchy po 5 kW i 1 o mocy 4,25 kW dla drugiego falownika , które następnie zebrane razem mają tworzyć generator słoneczny. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązanych do realizacji następujących zadań: a) Dostawa i montaż systemów konstrukcji pod panele fotowoltaiczne, b) Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych, c) Wykonanie prac montażowych elektrycznych (rozdzielnica DC i AC), d) Wykonanie przejść kablowych przez przegrody, e) Montaż okablowania DC i AC, f) Dostawa, montaż i uruchomienie systemu wizualizacji w celu umożliwienia prostego i czytelnego przeglądania oraz analiz zarówno bieżących, jak i archiwalnych danych o uzyskiwanych osiągach elektrycznych (ilości wytworzonej energii elektrycznej), g) Realizacja towarzyszących robót budowlanych w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, h) Wykonanie prac porządkowych, mających na celu doprowadzenia obiektu do stanu pierwotnego, i) Uruchomienie, przeprowadzenie testów rozruchowych ora prób odbiorczych instalacji, j) Wykonanie dokumentacji powykonawczej, k) Przeszkolenie 3 pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji instalacji fotowoltaicznej w wymiarze minimum 8 godzin szkoleniowych w siedzibie Zamawiającego w terminie z nim uzgodnionym. l) Realizacja pełnej obsługi geodezyjnej tj. wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz naniesienie na mapy Państwowego Zasobu Geodezyjnego wykonanego zakresu robót, m) Przygotowania kompletnego wniosku o przyłączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej (Energa Operator).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. ( słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść do 14.03.2018r. do godziny 900 3. Wadium obejmuje okres związania ofertą tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2. Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2016r. poz 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089) 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 15 1240 5598 1111 0000 5031 3219 6. W przypadku wnoszenia wadium przez konsorcja wykonawców należy zachować szczególną ostrożność uwzględniając wyroki Krajowej Izby Odwoławczej w tym zakresie. 1) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2) Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 3) Wadium składane w formie innej niż pieniądz musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: a) w art. 46 ust. 4a ustawy PZP, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) w art. 46 ust. 5 ustawy PZP, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4) Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy PZP odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 5) Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający żąda od Wykonawcy który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył w odpowiednim zakresie oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ / zamieszcza informacje o podwykonawcach, podając ich nazwę w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ oraz zakres powierzonej części zamówienia. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów / zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach