Przetargi.pl
Budowa instalacji biologicznego przetwarzania odpadów wraz z infrastrukturą techniczną i technologią w Regionalnym Zakładzie Odpadów Komunalnych RYPIN Sp. z o.o. w Puszczy Miejskiej

Regionalny Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych Rypin Sp z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, Puszcza Miejska 24
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2604002 , fax. 54 2604003
  • Data zamieszczenia: 2015-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych Rypin Sp z o.o.
    Puszcza Miejska 24 24
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2604002, fax. 54 2604003
    REGON: 34032755100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rzuok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa instalacji biologicznego przetwarzania odpadów wraz z infrastrukturą techniczną i technologią w Regionalnym Zakładzie Odpadów Komunalnych RYPIN Sp. z o.o. w Puszczy Miejskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji do biologicznego, tlenowego przetwarzania odpadów komunalnych o przepustowości 12 000 Mg/rok wraz z infrastrukturą techniczną i technologią dla RZUOK w Puszczy Miejskiej, gm. Rypin. Przedmiotowa instalacja ma na celu wdrożenie w RZUOK w Puszczy Miejskiej technologii polegającej na przetwarzaniu odpadów w procesie: - biostabilizacji tlenowej, - kompostowania. Zamawiający oczekuje instalacji opartej na zestawie boksów żelbetowych, z napowietrzaniem strumieniem powietrza od dołu i odprowadzaniem gazów podprocesowych poprzez membranę przepuszczającą powietrze, która jest jednocześnie wodoodporna i zapewnia odpowiednie oraz stałe warunki podczas procesu tlenowej stabilizacji. Membrana powinna być montowana do murków oporowych za pomocą lin i haków, które to Wykonawca dostarczy w ramach niniejszego zamówienia. Należy zapewnić, aby membrana miała bezpośredni kontakt ze stabilizowanym materiałem. Ponadto należy zapewnić odpowiedni mikroklimat poprzez cały czas trwania procesu stabilizacji poprzez utrzymanie zadanych warunków stabilizacji. Membrana powinna składać się z trzech warstw. Zewnętrzna warstwa wykonana w 100% z tworzywa odpornego na rozrywanie i stabilna na promieniowanie UV. Środkowa warstwa winna zapewnić wymagane funkcje i posiadać mikroporowatość pozwalającą przepuszczać powietrze oraz parę wodną, jednocześnie będąc wodoodporną membraną ePTFE. Trzecia warstwa winna być powłoką aktywną pełniącą funkcje ochronne wykonana z tworzywa odpornego na rozrywanie oraz szkodliwe środowisko chemiczne (stabilizatu). Boksy napełniane będą ładowarką kołową do wysokości 2,7 m. Po napełnieniu przy wykorzystaniu urządzenia do odwijania membran, zostanie ona rozciągnięta na usypaną pryzmę i proces stabilizacji zostanie rozpoczęty. System sterowania reguluje napowietrzanie oraz kontroluje temperaturę tak, aby zapewnić całkowitą higienizację materiału stabilizowanego. 2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: a) budowę: - dziesięciu boksów kompostowych o konstrukcji żelbetowej w postaci ścian i płyty dennej z kanałami technologicznymi dla potrzeb magazynowania oraz przetwarzania odpadów, - placu manewrowego z kostki brukowej betonowej o powierzchni 1905 m2, - drogi dojazdowej z kostki brukowej betonowej o szerokości 6,00 m i długości 100,00 m, - ogrodzenia systemowego, stalowego, b) budowę kanalizacji odciekowej wraz z podłączeniem do istniejącej sieci ścieków, c) budowę kanalizacji deszczowej odwadniającej plac manewrowy i drogę dojazdową wraz z podłączeniem do zbiornika wód deszczowych, d) budowę infrastruktury technicznej elektrycznej, zasilającej instalacje napowietrzania oraz oświetlenie terenu instalacji przetwarzania odpadów, e) dostawę i montaż urządzeń będących elementem przedmiotowego systemu tlenowego przetwarzania odpadów tj.: - 10 wentylatorów, - 10 zestawów rozdzielaczy, - 40 kanałów napowietrzających, - 10 sond temperatury, - 10 membran, - 2 szt. urządzeń do nawijania/odwijania membran, - 10 szt. szaf sterujących, - systemu nadzoru, kontroli i dokumentacji procesu. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące Załącznik Nr 9 do SIWZ, b) szczegółowy opis technologii, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ, zawierający opis instalacji oraz wykaz urządzeń wchodzących w skład przedmiotowego systemu tlenowego przetwarzania, które należy dostarczyć i zainstalować w ramach przedmiotu zamówienia. 4) Przedmiary robót załączone do SIWZ stanowią element pomocniczy do przygotowania oferty. Podstawą do wykonania oferty jest SIWZ oraz dokumentacja projektowa. 5) Roboty muszą być wykonane z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi normami oraz warunkami technicznymi wykonania robót. 6) Oferta musi obejmować również wszystkie koszty dodatkowe związane z realizacją zakresu zadania objętego dokumentacją techniczną takich jak np. przygotowanie terenu prac, organizację zaplecza robót, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac i jego zabezpieczenie w trakcie robót do czasu przekazania Zamawiającemu. 7) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie roboty i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ. 8) Wykonawca przeprowadzi wszelkie konieczne testy wszelkich instalacji i dostarczy wszelkie odnośne zatwierdzenia i certyfikaty dla urządzeń i materiałów oraz protokoły z odbiorów uzyskane w obecności dostawców mediów. 9) Jakość urządzeń, materiałów i wszelkich części robót powinna być badana i kontrolowana na bieżąco w trakcie wykonywania robót i po zakończeniu. Wyniki wszystkich badań i kontroli powinny być zawarte w protokołach załączonych do dziennika budowy i powinny być przywołane w dzienniku budowy. Koszt wykonania badań i kontroli będzie ponoszony przez Wykonawcę. 10) Rozwiązania równoważne. Przedstawione w dokumentacji projektowej urządzenia techniczne, wyroby i materiały ze wskazaniem producenta lub nazw własnych należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tzn. ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych takich samych lub nie gorszych niż określone w dokumentacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały, wyroby i urządzenia. W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów, wyrobów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty projektowania poniesie Wykonawca. Po zastosowaniu rozwiązań równoważnych musi zostać zachowana funkcjonalność całego obiektu. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów, wyrobów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe, bez względu na występowanie w dokumentacji lub specyfikacjach technicznych zapisów sprzecznych w tym zakresie. 11) Nadrzędną rolę w postępowaniu nad zapisami Specyfikacji Technicznych pełnią zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014 roku, poz. 1804). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, Bank PKO, numer konta 68 1020 5024 0000 1902 0060 6251. Dowód dokonania przelewu (oryginał lub kserokopia) należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wpłacania wadium w kasie Zamawiającego! 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w tym samym opakowaniu co oferta a kopię wpiąć do oferty. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wniesione (tzn. wadium musi być na rachunku bankowym Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 8 października 2015 roku, do godziny 1200.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rzuok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach