Przetargi.pl
Budowa infrastruktury turystycznej na terenie Nadleśnictwa Bogdaniec

Nadleśnictwo Bogdaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 66-450 Bogdaniec, Leśna
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 48957284350 , fax. 48957284353
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Bogdaniec
    Leśna 17
    66-450 Bogdaniec, woj. lubuskie
    tel. 48957284350, fax. 48957284353
    REGON: 81053903100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bogdaniec.szczecin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury turystycznej na terenie Nadleśnictwa Bogdaniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie infrastruktury turystycznej zlokalizowanej na terenie Nadleśnictwa Bogdaniec. 3.3. Przedmiot zamówienia dotyczący części nr 1 obejmuje zagospodarowanie wyznaczonego obszaru, przylegającego do drogi powiatowej nr 1420F , na trasie Wysoka -Ściechów, na cele rekreacyjne i wypoczynkowe Przewiduje się wykonanie: - 2 wiat - 3 tablic edukacyjnych i informacyjnych, - 2 stojaków na rowery - 1 obudowy na pojemniki z odpadami - 1 palenisko z kamienia polnego - 4 siedzisk - w każdej z wiat: 5 stołów oraz po 2 ławki przy każdym stole. Dokumentacja projektowa została zawarta w załączniku nr 7.1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dotyczący części nr 2 obejmuje zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjne i wypoczynkowe w sposób, który będzie stanowił spójną kontynuację istniejącej już i zagospodarowanej plaży od strony zachodniej. Zadanie obejmuje wykonanie lub ustawienie: - 3 zadaszeń w formie „grzybków” - ogrodzenia ze szlabanem od strony wschodniej (o łącznej długości ok 32 m) - 4 tablic informacyjnych - 4 drewnianych koszy na śmieci - 2 drewnianych stojaków na rowery - 5 lamp solarnych, ledowych wysokości około 6 m Dokumentacja projektowa została zawarta w załączniku nr 7.2 Przedmiot zamówienia dotyczący części nr 3 obejmuje rozbudowę ścieżki edukacyjnej w „Dolinie Trzech Młynów” w Bogdańcu, (Leśnictwo Łupowo). Projektuje się zagospodarowanie fragmentu ścieżki pomiędzy mostkiem przy zagrodzie młyńskiej (muzeum) a częścią ścieżki już urządzonej. Łączna długość ścieżki objętej zagospodarowaniem wynosi ok 282 m. Przyjęto że nowo powstały fragment ścieżki edukacyjnej będzie stanowił spójną kontynuację ścieżki już istniejącej. Przewiduje się wykonanie:  nawierzchni żwirowej ścieżki, wzmocnionej geo-kretą z obrzeżem z kostki betonowej, o łączne długości ok. 282 mb,  płotu-balustrady wzdłuż pobocza ścieżki od strony potoku, długości ok 170 m,  3 tablic edukacyjnych i informacyjnych oraz urządzenia edukacyjnego typu „Mrowisko” łącznie z tablicą poglądową Dokumentacja projektowa została zawarta w załączniku nr 7.3 Przedmiot zamówienia dotyczący części nr 4 obejmuje zagospodarowanie wyznaczonego obszaru na cele edukacyjne i rekreacyjne. Bezpośrednio przy zjeździe z drogi wyznaczono strefę parkowania dla samochodów osobowych (nie więcej niż 10). Teren przeznaczony na cele edukacyjne i rekreacyjne wydzielony zostanie niskim ogrodzeniem drewnianym Przewiduje się wykonanie: - ścieżek żwirowych - nawierzchni piaszczystej do zabaw ruchowych - ogrodzenia z 2 szlabanami - 1 zadaszenia - 5 tablic edukacyjnych i informacyjnych, - 7 ławek drewnianych z oparciem - 6 ławek bez oparcia - 5 lamp solarnych + system wizyjny - 3 kosze na odpady -1 palenisko z kamienia polnego Dokumentacja projektowa została zawarta w załączniku nr 7.4 Przedmiot zamówienia dotyczący części nr 5 obejmuje budowę czterech stanic rowerowych zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Bogdaniec w ciągu szlaku rowerowego łączącego Nadleśnictwa i szlaku MTB w Leśnictwach: Łupowo, Motylewo, Nowiny. W ramach budowy stanic rowerowych zostanie przeprowadzony montaż wiaty o konstrukcji drewnianej oraz elementów małej architektury- tablicy informacyjnej, stojak na rowery, kosz na śmieci, stół oraz ławki. W skład każdej ze stanic wchodzą: − wiata o konstrukcji drewnianej – 1 szt.; − stół – 1 szt.; − ławka – 2 szt.; − kosz na śmieci – 2 szt.; − drewniany stojaki na rowery – 1 szt.; − tablica informacyjna – 1 szt.. Dokumentacja projektowa została zawarta w załączniku nr 7.5 3.8. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia: Województwo: lubuskie Powiat: gorzowski Gmina: Bogdaniec Działka ewidencyjna nr 905/2 obr. ewid. Bogdaniec; 891 obr. ewid. Bogdaniec; 291 obr. ewid. Racław; Województwo: lubuskie Powiat: gorzowski Gmina: Lubiszyn Działka ewidencyjna nr 1004 obr. ewid Wysoka, nr 768 obr. ewid. Wysoka Województwo: lubuskie Powiat: gorzowski Gmina: Witnica Działka ewidencyjna nr 831 obręb ewidencyjny Nowiny Wlk.; Województwo: lubuskie Powiat: Gorzów Wlkp. Gmina Gorzów Wlkp. Działka ewidencyjna nr 149 obr. ewid lasy Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia – co najmniej 36 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru końcowego poszczególnych części przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców, o ile są znane. Wskazanie takie należy umieścić na Ofercie (Załącznik nr 1 do SIWZ) . W przypadku braku wskazania w Ofercie (Załącznik nr 1 do SIWZ) podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na wykonywaniu wszystkich prac ręcznych związanych z wykonaniem podstawowych robót budowlanych i prac pomocniczych oraz czynności operatorów maszyn budowlanych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Dla Części nr 1 - 1000,00 zł Dla Części nr 2 - 1200,00 zł, Dla Części nr 3 - 800,00 zł, Dla Części nr 4 - 2200,00 zł, Dla Części nr 5 - 1200,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP PARIBAS nr rachunku: 84 2030 0045 1110 0000 0095 2200 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Budowa infrastruktury turystycznej na terenie Nadleśnictwa Bogdaniec – Część nr …..”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną Część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8.12. SIWZ. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 8.7., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a PZP, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1. ppkt 1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, zamieszcza w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.3. ppkt 1 informację o tych podmiotach, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z postępowania. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty określone w pkt 6.3. ppkt 2-3 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.3. ppkt 1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca przedstawia dokumenty określone w pkt 6.3. ppkt 2-3 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia w odniesieniu do podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na podstawie art. 22a PZP. 6.8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.3. ppkt 2-3 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.10. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.8. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia zawarte w pkt 6.9. specyfikacji istotnych warunków zamówienia stosuje się. Wykonawca składa wraz z ofertą wyłącznie oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1. ppkt 1 oraz pkt 6.3. ppkt 1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, składa wraz z ofertą i oświadczeniami, zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ustawy PZP, o którym mowa w pkt 6.1. ppkt 3 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia dokumentów określonych w pkt 6.1. ppkt 2-4 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w pkt 6.3. ppkt 2-3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej załącznik nr 5, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór w/w oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a PZP oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (zwane dalej „Rozporządzeniem”), składane są w formie pisemnej, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 6.13. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach