Przetargi.pl
Budowa infrastruktury teletechnicznej i kabla światłowodowego

Politechnika Łódzka Centrum Komputerowe ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 175
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6383500 , fax. 042 6312839
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka Centrum Komputerowe
    ul. Wólczańska 175 175
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6383500, fax. 042 6312839
    REGON: 00000158300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.man.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury teletechnicznej i kabla światłowodowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury teletechnicznej i kabla światłowodowego. Zakres rzeczowy jest podzielony na trzy zadania: Zadanie 1. Budowa rurociągów kablowych (RK) i linii światłowodowych (L) MSK LODMAN na odcinku: Instytut Przemysłu Skórzanego ÷ Wydział Edukacji Wizualnej Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Zadanie 2. Budowa przyłącza telekomunikacyjnego - rurociągów kablowych (RK) i linii światłowodowych (L) w relacji: Biblioteka Uniwersytetu Medycznego ul. Muszyńskiego 2 ÷ X Dom Studencki Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Porannej 12 w Łodzi. Zadanie 3. Budowa przyłącza światłowodowego do Katedry Mikroelektroniki Politechniki Łódzkiej - rurociągów kablowych (RK) i linii światłowodowych (L), na terenie kampusu Politechniki Łódzkiej. Szczegółowy wykaz prac do wykonania oraz zestawienie materiałów określone zostało w dokumentacji projektowej. Roboty muszą zostać wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, na którą składają się projekt wykonawczy i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz uwarunkowaniami zawartymi w poniższym zakresie rzeczowym poszczególnych zadań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości: - dla Zadania 1 - 10 000 PLN - dla Zadania 2 - 5 000 PLN - dla Zadania 3 - 2 000 PLN 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy w Banku PeKaO S.A. II Oddział Łódź, Nr 25124030281111000028222228. Uwaga: na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium - przetarg nieograniczony CK5/2009 na budowę rurociągów kablowych oraz linii światłowodowych na terenie miasta Łodzi. b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c. gwarancjach bankowych d. gwarancjach ubezpieczeniowych e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 pozycja 275) 3. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Centrum Komputerowego PŁ, do pokoju nr 202, a do oferty załączyć kserokopię. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony a jego oferta odrzucona. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert tj.: nie później niż do dnia do dnia 04.09. 2009. do godz. 12:00. W wymienionym przypadku Zamawiający żąda dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę który jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych, które rodzajem i wartością odpowiadają złożonej ofercie tj.: wykonawca musi wykazać, iż wykonał minimum trzy roboty na zbliżonych warunkach co przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 100 000 złotych każda w tym: co najmniej jedna budowa lub remont min. 1 km kanalizacji teletechnicznej w centrum miasta, i co najmniej jedna budowa linii telekomunikacyjnej lub optotelokomunikacyjnej o długości optycznej min. 1 km. W celu potwierdzenia, iż zamówienie zostało wykonane należycie należy dołączyć protokoły odbioru końcowego lub referencje - wg załącznika nr 3. b) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg załącznika nr 4. W przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inny podmiot do załącznika nr 4 należy dołączyć jego pisemne zobowiązanie. Wykaz powinien zawierać nie mniej niż : przynajmniej 1 pracownika administracyjnego zatrudnionego na pełen etat wykonujący pracę w siedzibie firmy Wykonawcy, przynajmniej 5 osób zatrudnionych na pełen etat w bezpośrednim wykonawstwie, przynajmniej jednego pracownika z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjno inżynieryjnej zrzeszony i zarejestrowany w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa lub specjalności telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, zatrudnionego na umowę o pracę (do oferty należy dołączyć kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje zawodowe, uprawnienia oraz rejestrację w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa ), 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzanej działalności na kwotę minimum 100 000 PLN. b) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową nie mniejszą od sum kwot oferowanych w poszczególnych zadania, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujący dokument: a) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2. 5) Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia wyroby i urządzenia posiadają oznakowanie zgodności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności [tekst jednolity Dz. U. z 2004 Nr 204, poz. 2087 z późn. zm.] oraz ustawy z dnia15 grudnia 2006r. o zmianie ustawy o systemie oceny zgodności oraz o zmianie niektórych ustaw - [Dz. U. z 2006r. Nr 249, poz. 1834]) poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej - załącznik nr 5. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego z warunków wymaganych od wykonawców skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 2 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organy, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzech robót na zbliżonych warunkach co przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 100 000 złotych każda, w tym: co najmniej jedna budowa lub remont min. 1 km kanalizacji teletechnicznej w centrum miasta, i co najmniej jedna budowa linii telekomunikacyjnej lub optotelokomunikacyjnej o długości optycznej min. 1 km wg załącznika nr 3. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wystarczającym jest, aby wymagany dokument był złożony przez jednego członka konsorcjum (przez tego wykonawcę, który samodzielnie spełnia ww. warunek). 7. Referencje potwierdzające należyte wykonanie robót wykazanych w załączniku nr 3 8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg załącznika nr 4. W przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inny podmiot do załącznika nr 4 należy dołączyć jego pisemne zobowiązanie. Wykaz powinien zawierać nie mniej niż : przynajmniej 1 pracownika administracyjnego zatrudnionego na pełen etat wykonujący pracę w siedzibie firmy Wykonawcy, przynajmniej 5 osób zatrudnionych na pełen etat w bezpośrednim wykonawstwie, przynajmniej jednego pracownika z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjno inżynieryjnej zrzeszony i zarejestrowany w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa lub specjalności telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, zatrudnionego na umowę o pracę ( do oferty należy dołączyć kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje zawodowe, uprawnienia oraz rejestrację w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa ), 9. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową nie mniejszą od sumy kwot oferowanych w poszczególnych zadaniach, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wystarczającym jest, aby wymagany dokument był złożony przez jednego członka konsorcjum (przez tego wykonawcę, który samodzielnie spełnia ww. warunek). 10. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzanej działalności na kwotę minimum 100 000 PLN. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wystarczającym jest, aby wymagany dokument był złożony przez jednego członka konsorcjum (przez tego wykonawcę, który samodzielnie spełnia ww. warunek). 11. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia wyroby i urządzenia posiadają oznakowanie zgodności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności [tekst jednolity Dz. U. z 2004 Nr 204, poz. 2087 z późn. zm.] oraz ustawy z dnia15 grudnia 2006r. o zmianie ustawy o systemie oceny zgodności oraz o zmianie niektórych ustaw - [Dz. U. z 2006r. Nr 249, poz. 1834]) poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej - załącznik nr 5 Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach