Przetargi.pl
Remont dróg powiatowych

Powiatowy Zarząd Dróg w Pajęcznie z/s w Działoszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 98-355 Działoszyn, ul. Bugaj 23
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8414017, 8414026 , fax. 043 8414026
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Pajęcznie z/s w Działoszynie
    ul. Bugaj 23 23
    98-355 Działoszyn, woj. łódzkie
    tel. 043 8414017, 8414026, fax. 043 8414026
    REGON: 15140595500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pajeczno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont dróg powiatowych Zadanie nr 1 Remont drogi powiatowej nr 3509E w m. Chorzenice, gm. Sulmierzyce - remont chodnika na, na odcinku długości 400 mb, polegający na: - remont chodnika z kostki betonowej 6 - 526,5 m2, - remont zjazdów z kostki betonowej 8 - 174,1 m2, - remont zjazdów z asfaltu - 686 m2. 45.23.32.22 - 1 roboty w zakresie chodników 45.23.31.42 - 6 roboty w zakresie naprawy dróg Zadanie nr 2 Remont drogi powiatowej nr 4522E Działoszyn - Bobrowniki, gm. Działoszyn - remont drogi na odcinku długości 300 mb, polegający na: - wyrównaniu istniejącej nawierzchni masą bitumiczną grubości 3 cm - 1500 m2, - wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 3 cm - 1500 m2, 45.23.31.42 - 6 roboty w zakresie naprawy dróg Zadanie nr 3 Remont drogi powiatowej nr 3515E w m. Zamoście, gm. Strzelce Wielkie - remont przepustu i drogi na odcinku długości 50 mb, polegający na: - rozbiórce istniejącego przepustu, - ułożeniu żelbetowej prefabrykowanej płyty gr. 32,5 cm, - przykrycie płyty dwoma warstwami mieszanki mineralno - bitumicznymi o gr. 9 cm - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm. 45.22.11.00 - 3 roboty w zakresie mostów drogowych, 45.23.31.42 - 6 roboty w zakresie naprawy dróg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. Opis warunków udziału w postępowaniu do zadania nr 1 oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 5.1.1 O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym dysponuje co najmniej: a) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą określone przepisami Prawa budowlanego (tj. Dz.U z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie koniecznym do realizacji zadania z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego - lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.1.2 Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń wymienionych w pkt. 6.1.2 SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że złożone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. 5. 2 Opis warunków udziału w postępowaniu do zadania nr 2 oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 5.2.1 O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym dysponuje co najmniej: a) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą określone przepisami Prawa budowlanego (tj. Dz.U z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie koniecznym do realizacji zadania z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego - lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.2.2 Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń wymienionych w pkt. 6.1.2 SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że złożone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. 5.3. Opis warunków udziału w postępowaniu do zadania nr 3 oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 5.3.1 O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym dysponuje co najmniej: a) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą określone przepisami Prawa budowlanego (tj. Dz.U z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie koniecznym do realizacji zadania z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego - lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.3.2 Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń wymienionych w pkt. 6.1.2 SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że złożone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. 5.4 Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedno zadanie załączy do oferty oświadczenia i dokumenty w jednym egzemplarzu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 6.1 Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt.12.1 i formie określonej w pkt. 10 SIWZ: 6.1.1 Ofertę składającą się z: 1) wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokumentów wymienionych w pkt. 6.1.2 niniejszej siwz. 3) druku wykazu robót które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 3 do niniejszej siwz (zgodnie z punktem 27.2 siwz Wykonawca, który nie będzie powierzał prac podwykonawcom przy realizacji przedmiotu zamówienia, nie dołącza do oferty w/w załącznika). 6.1.2 Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt. 5.1., 5.2, 5.3 1) oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655) /Zał. Nr 2, 2a do siwz/; Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a wskazał w ofercie, że będzie dysponował takim potencjałem technicznym i osobami, wówczas winien dodatkowo złożyć oświadczenie na załączniku 2 a do siwz. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; W wykazie należy wskazać co najmniej osoby o której mowa w pkt. 5.1.1 ppkt. 3., 5.2.1 ppkt. 3, 5.3.1 ppkt 3. 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadania takich uprawnień, tj. w odniesieniu do osoby o której mowa w pkt. 5.1 ppkt. 3 lit. a wykonawca dołączy określone przepisami Prawa Budowlanego (tj. Dz.U z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) uprawnienia budowlane uprawniające te osoby do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego oraz w odniesieniu do osoby o której mowa w w pkt. 5.1.1 ppkt. 3., 5.2.1 ppkt. 3, 5.3.1 ppkt 3. 6.2 Oferta wspólna. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia, wymienionych z nazw z określeniem adresu siedziby; c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. 4) Dokumenty o których mowa w pkt. 6.1.2 ppkt 2, musi złożyć osobno każdy wykonawca składający ofertę wspólną; 5) Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie wymagania określone w art. 25 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 6) Wymagania określone w pkt. 5.1 ppkt. 4 winny być spełnione przez co najmniej jednego wykonawcę występującego wspólnie z innymi (wymaganie nie podlega sumowaniu). 7) Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1.2 ppkt. 2 nie są wymagane do złożenia przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie jeżeli warunki, na potwierdzenie których są składane, zostaną spełnione przez jednego lub kilku z Wykonawców występujących wspólnie. Pozostałe dokumenty są wspólne dla wszystkich występujących wspólnie wykonawców. 8) Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach składa i podpisuje w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną pełnomocnik; wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 9) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym; 10) Wszystkie kopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika. 11) Jeżeli oferta wykonawcy występującego wspólnie zostanie wybrana Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6.3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 6.3.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1.2 1) podp. 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 6.3.2 Dokumenty 6.3.1 ppkt. 1 lit. a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 6.3.2 siwz stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl (zakładka Pajęczno powiat ziemski)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach