Przetargi.pl
Remont kanału deszczowego na odcinku o łącznej długości 700 mb w miejscowości Brzeziny.

Miasto Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8742224 , fax. 046 8742793
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Brzeziny
    ul. Sienkiewicza 16 16
    95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 046 8742224, fax. 046 8742793
    REGON: 00052419200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kanału deszczowego na odcinku o łącznej długości 700 mb w miejscowości Brzeziny.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj (w oparciu o warunki niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz załączony do niej Program Funkcjonalno-Użytkowy) zadania inwestycyjnego pn.: Remont kanału deszczowego na odcinku o łącznej długości 700 mb w miejscowości Brzeziny. Trasa przebiegu kanalizacji częściowo znajduje się pod ochroną konserwatorska oraz w granicach stanowisk archeologicznych. Wykonawca jest zobligowany do uzyskania opinii/uzgodnienia/decyzji właściwego Konserwatora Zabytków. Zadanie inwestycyjne współfinansowane jest ze środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych z budżetu Państwa. 2.W ramach przedmiotu zamówienia należy w szczególności: a)wykonać dokumentację techniczną niezbędną do zrealizowania zadania inwestycyjnego w zakresie wynikającym z programu funkcjonalno-użytkowego oraz uzyskać stosowne decyzje administracyjne zezwalające na rozpoczęcie robót: Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: -projekt budowlano - wykonawczy - 5 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej (płyta CD), -przedmiar robót budowlanych - 1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej (płyta CD)., -kosztorys inwestorski - 1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej (płyta CD), -Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - 3 egz. w wersji papierowej , 1 egz. w wersji elektronicznej (płyta CD), b)wykonać roboty budowlane, c)uzyskać niezbędne decyzje administracyjne, uzgodnienia, opinie, d)zapewnić obsługę geodezyjną (tyczenie i inwentaryzacja powykonawcza). 3. Dokumentację projektową należy wykonać w zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami, w szczególności z: a) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz.1129), b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389). 4.Informacje dodatkowe: a)Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od Zamawiającego pisemnego uzgodnienia opracowanego projektu koncepcyjnego. b)Zamawiający dokona uzgodnienia projektu koncepcyjnego w terminie do 10 dni od dnia przekazania. c)Do projektu budowlanego należy dołączyć oświadczenia projektanta o kompletności projektu budowlanego i jego zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz normami, b)Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii bądź decyzji administracyjnych i technicznych niezbędnych do rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych w ramach niniejszego zamówienia. c)Przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę/zgłoszenia robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od Zamawiającego pisemnego zatwierdzenia opracowanej dokumentacji. d)Zamawiający dokona zatwierdzenia projektu w terminie do 7 dni od dnia przekazania projektu przez Wykonawcę. e)Opis przedmiotu zamówienia stanowi w ramach niniejszego zamówienia Program Funkcjonalno - Użytkowy, stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ; f)Szczegółowe zasady rozliczeń oraz realizacji niniejszego zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. g)Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. h)Wbudowanie materiałów odpowiadających, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 883 z późn. zm.) oraz wymaganiom określonym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. i)Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność opracowanej dokumentacji projektowej oraz przyszłych robót budowlanych z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla niniejszego przedmiotu zamówienia w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, jak również zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego w tym przepisami szczegółowymi i wykonawczymi oraz sztuką budowlaną. j)Wykonawca udziela minimum 60 miesięcznej gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot umowy oraz minimum 60 miesięcznej rękojmi licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. k)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. l)Wykonawca na własny koszt oznaczy i zabezpieczy miejsce wykonywania robót - zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa. m)Wykonawca uporządkuje teren robót po ich zakończeniu. n)Wykonawca poniesie koszty naprawy zniszczeń, których dopuścił się podczas wykonywania robót. o)Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną przyszłego terenu budowy celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizja lokalna możliwa jest w dniu 22.04.2016 r. o godzinie 12.00 po uprzednim kontakcie telefonicznym z Panią Mirosławą Terką tel. (46) 874 22 24 wew. 312. p)Zamawiający zaznacza, że w pobliżu inwestycji, w czwartki i soboty funkcjonuje targowisko miejskie. q)Zamawiający podkreśla, że w pobliżu przedmiotowej inwestycji będą prowadzone roboty budowlane dot. budowy separatora wód deszczowych (postępowanie przetargowe w toku). r)Zamawiający podkreśla, że w pobliżu przedmiotowej inwestycji będą prowadzone roboty budowlane dot. remontu ciągu pieszego ul. Lasockich (postępowanie przetargowe w toku). 5. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej występują nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji przetargowej. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w dokumentacji przetargowej służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości oraz wymogów technicznych założonych dla danych rozwiązań. Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem: - spełnienia tych samych właściwości technicznych, - przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania). 6. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. 1)Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2)Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 3)Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Forma wadium. 1)Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016, poz. 359). 2)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego i jest przechowywane na rachunku bankowym . 3)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji e)nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub nie złożył na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy Pzp dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25.ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw. Postanowienia powyższe stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych w pkt. 2. 1) b i e. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 45 8781 0006 0040 0031 2000 0010 BS w Andrespolu. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium, wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć w oryginale, przed upływem terminu składania ofert (oryginał gwarancji lub poręczenia osobno załączyć do oferty). 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art.46 ustawy Pzp. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust 3 ustawy Pzp. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami na zasadach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych w obowiązującym brzmieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeziny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach