Przetargi.pl
Budowa infrastruktury technicznej dla potrzeb przyszłej rozbudowy Cmentarza Komunalnego przy ulicy Św. Jacka w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2012-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa infrastruktury technicznej dla potrzeb przyszłej rozbudowy Cmentarza Komunalnego przy ulicy Św. Jacka w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Roboty przygotowawcze: 1.Mechaniczne karczowanie pni o średnicy do 45 cm. 2.Oczyszczenie terenu z pozostałości po karczowaniu oraz wywóz zanieczyszczeń na wysypisko. Uwaga: Wycinkę drzew Zamawiający wykon. we własnym zakresie. II.Wykonanie kompletnego ogrodzenia: 1.Wytyczenie ogrodzenia. 2.Demontaż istniejącego ogrodzenia z prefabrykowanych elementów betonowych. 3.Wykopy i obetonowanie słupków typu A, B i C, stalowych i betonowych prefabrykowanych (nowe i z demontażu) 4.Dostawa i montaż elementów metalowych ogrodzenia, ocynkowanych i malowanych proszkowo w kolorze czarnym. 5.Dostawa i montaż furtki stalowej B3 (1,0x1,50 m), bramy wjazdowej B2 (3,60x1,50m) oraz bramy B1 (2,58x1,75m) - bramy wejściowe wyposażyć w klamki z zamkami i blokady skrzydeł. 6.Montaż przęseł ogrodzenia betonowego z elementów nowych i z demontażu wraz z malowaniem (kolor 0161 wg wzornika Atlas lub równoważny) Uwaga: Ogrodzenie musi stanowić kontynuację prefabrykowanych przęseł betonowych i stalowych istniejącego ogrodzenia cmentarza komunalnego. III. Budowa przyłącza wodnego i punktu czerpalnego wody: 1.Ławy i ściany fundamentowe. 2.Studnia z kręgów betonowych z betonową podstawą. 3.Montaż rurociągu z rur PE i rur stalowych ocynkowanych wraz ze złączkami, zaworem czerpalnym i odcinającym. 4.Próba szczelności sieci wodociągowej i dezynfekcja rurociągu. 5.Obłożenie kręgu betonowego kostką granitową i wykonanie ścianki z kostki granitowej oraz bruku wokół studzienki. Uwaga: Punkt czerpalny wody należy wykonać w nawiązaniu do punktów poboru wody już wykonanych na istniejącej części cmentarza. IV.Budowa śmietnika: 1.Roboty ziemne i fundamenty. 2.Ściany z bloczków betonowych, słupy i wieńce żelbetowe. 3.Konstrukcja stalowa dachu i obudowa z blachy trapezowej. 4. Licowanie płytkami elewacyjnymi. 5. Tynki cementowo - wapienne ścian. 6. Dostawa i montaż siatek plecionych ocynkowanych w ramce z profili zamkniętych. V.Wykonanie wjazdu, dróg, alejek i parkingów: 1.Roboty pomiarowe, roboty ziemne, podbudowy i obrzeża betonowe. 2. Chodniki z kostki brukowej betonowej, kolorowej i szarej gr. 8 cm. 3. Korytowanie, podbudowy z klińca drogowego, krawężniki betonowe i nawierzchnia z płyt ażurowych. 4. Wykonanie wjazdu publicznego z terenu cmentarza na ul. Św. Jacka. Uwaga: Roboty można prowadzić po uzyskaniu zezwolenia Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach, na prowadzenie robót w pasie drogowym, zgodnie z decyzją ZDM - 55444/468/134/2010 z 19 01 2011 r. VI.Zagospodarowanie terenu: 1. Rozścielenie ziemi urodzajnej i wykonanie trawników dywanowych siewem. 2. Nasadzenia (jałowce pośrednie Hibernica i żywotniki zachodnie Smaragd) VII.Wymiana sieci gazowej średnioprężnej stalowej DN 350 na PE 315: 1. Rozbiórki i demontaże ogrodzenia, nawierzchni, chodników i płyt betonowych. 2. Demontaż rurociągu stalowego o złączach spawanych. 3. Zabudowa zwężek kołnierzowych stalowych DN350/300 do zabudowy zasuw DN 300. 4. Montaż rurociągu z rur polietylenowych (HDPE) ? 315 mm. 5. Ustawienie zaworów i zasuw, próby szczelności, oznakowanie trasy gazociągu. 6. Zasypka wykopów liniowych, odtworzenie ogrodzenia i nawierzchni z kostki betonowej i mieszanek mineralno - bitumicznych. Uwaga: Roboty należy prowadzić pod nadzorem Rozdzielni Gazu Gliwice Załączniki: I.Dokumentacja projektowa: 1.Architektura. Projekt budowlano - wykonawczy przygotowania infrastruktury pod przyszłą rozbudowę cmentarza komunalnego w Gliwicach przy ul. Św. Jacka. 2.Projekt budowlano - wykonawczy konstrukcji śmietnika. 3.Projekt budowlany wjazdu publicznego na parking przy Cmentarzu Komunalnym. 4.Projekt budowlany drogi wewnętrznej i miejsc parkingowych przy Cmentarzu Komunalnym w Gliwicach. II. Specyfikacje szczegółowe i techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. III. Przedmiary robót. Uwaga! Wycinkę drzew Zamawiający wykona we własnym zakresie, w związku z powyższym nie należy wyceniać pozycji działu nr 1. (Wycinka drzew) Istotne warunki zamówienia. Istotne warunki zamówienia: 1.Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opisy techniczne, część rysunkowa, specyfikacje techniczne i przedmiary robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są obowiązujące dla Wykonawcy. 2.Roboty wyburzeniowe i ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności. Ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót Wykonawca usunie na własny koszt i własnym staraniem. 3. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej lub równoważne, posiadające aktualne certyfikaty i atesty oraz deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. Materiały podane są przykładowo jako wzorcowe, których parametry wynikające z projektu i wymagań Zamawiającego nie mogą podlegać zmianie w zakresie wymaganego nieprzekraczalnego standardu realizacji. 4.Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej na budowie celem ujęcia w ofercie wszelkich kosztów wynikających z organizacji robót i placu budowy, nadzorów branżowych, transportu itp. 5.Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem, specyfikacją techniczną i przedmiarami robót. 6.W czasie realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany do: - prowadzenia robót pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane, - prowadzenia robót budowlanych w obrębie podziemnych sieci uzbrojenia terenu pod nadzorem ich dysponentów, - zachowania warunków określonych w piśmie Górnośląskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o. o. w Zabrzu z 1 04 2011 r. oraz w decyzji Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach z 19 01 2011 r. - stałego utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, - zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, - oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, - bieżącego wywozu gruzu i odpadów pochodzących z rozbiórek, - oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, - zgłaszania do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu oraz udziału w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym, 7.Do odbioru robót Wykonawca jest zobowiązany przedstawić następujące dokumenty: - certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności na zabudowane materiały, - protokoły odbiorów częściowych, - oświadczenie kierownika budowy i dziennik budowy, - dokumenty przekazania odpadów na wysypisko, - dokumentację powykonawczą wraz z protokołami z badań i pomiarów, - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydziału Geodezji Urzędu Miejskiego w Gliwicach. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452154001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 15 000,00 zł (piętnąście tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach