Przetargi.pl
Kompleksowa modernizacja urządzeń i infrastruktury Cmentarza Centralnego w Gliwicach - etap XII

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2014-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa modernizacja urządzeń i infrastruktury Cmentarza Centralnego w Gliwicach - etap XII
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie XII etapu robót budowlanych w ramach zadania pn. Kompleksowa modernizacja urządzeń i infrastruktury cmentarnej na Cmentarzu Centralnym w Gliwicach przy ul. Kozielskiej 120. Zamówienie obejmuje: I Przygotowanie terenu pod budowę: 1. Roboty pomiarowe i zabezpieczenie drzew na okres wykonywania robót. 2. Rozebranie istniejących urządzeń i elementów z betonu oraz nawierzchni z mieszanek bitumicznych wraz z podbudową i obrzeżami. 3. Rozebranie nawierzchni betonowych przy ujęciach wody. 4. Wywiezienie gruzu z rozbiórek wraz z opłatą za składowanie na wysypisku miejskim. II Wykonanie kanalizacji deszczowej: 1. Wykonanie wykopów liniowych pod rurociągi z umocnieniem ścian wykopów. 2. Podłoża pod kanały z materiałów sypkich gr. 15 cm. 3. Kanały z rur PVC fi 110 i studzienki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych ?1000. 4. Próby szczelności kanałów rurowych Dn 110 mm. 5. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1200 i pokrywy nastudzienne z kominem włazowym oraz wypełnienie studni żwirkiem. 6. Podłączenie punktów czerpalnych rurami PVC fi 200 ze studniami chłonnymi. 7. Montaż wpustów deszczowych ulicznych kołnierzowych z koszem. 8. Obsypka rur i studni piaskiem oraz zasypanie wykopów z zagęszczeniem mechanicznym. III Wykonanie sieci wodociągowej: 1. Roboty pomiarowe i wykopy liniowe pod rurociągi, pomosty drewniane nad wykopami. 2. Montaż rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD) fi 40 - 90 mm oraz kształtek ciśnieniowych o łączeniach zgrzewanych i kształtek elektrooporowych. 3. Zasuwa kołnierzowa typu E fi80 mm i zawory czerpalne kulowe Dn 20 mm. 4. Próba wodna szczelności sieci wodociągowej, dezynfekcja rurociągu i płukanie sieci wodociągowej. 5. Obsypka rur piaskiem, oznakowanie trasy wodociągu i zasypka wykopów z zagęszczeniem. IV Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, granitowej i nawierzchni żwirowych: 1. Roboty ziemne - korytowanie i profilowanie podłoża pod nawierzchnie betonowe, granitowe i żwirowe. 2. Ławy betonowe pod obrzeża i obrzeża chodnikowe 30 x 8 cm. 3. Warstwy odsączające z pospółki i podbudowy z kruszyw kamiennych łamanych. 4. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej w kolorze szarym i grafitowym gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej oraz nawierzchnie żwirowe. 5. Nawierzchnie z kostki kamiennej granitowej łupanej 8 x 10 cm szarej, grafitowej i żółtej oraz pasy kostki kamiennej bazaltowej 4x4 cm. V Wykonanie nowych punktów czerpania wody (5 szt.): 1. Roboty ziemne, podkłady z piasku i betonu, fundamenty z bloczków betonowych, izolacje przeciwwilgociowe poziome z papy. 2. Zbrojenie konstrukcji, płyta denna żelbetowa, wieńce żelbetowe i izolacje powłokowe. 3. Ścianki z cegły klinkierowej pełnej w kolorze szarym, kratki ze stali nierdzewnej i nakrywy kamienne z płyt granitowych. 4. Zabezpieczenie powierzchni ścian środkiem hydrofobowym do klinkieru. Załączniki: Dokumentacja projektowa: 1. Aktualizacja projektu modernizacji Cmentarza Centralnego przy ul. Kozielskiej 120 w Gliwicach. Etap XII. Projekt wykonawczy zagospodarowania terenu i małej architektury oraz projekt wykonawczy sieci wodno - kanalizacyjnych. 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, małej architektury oraz sieci wodno kanalizacyjnych - wymagania ogólne i szczegółowe. 3. Przedmiary robót: Zagospodarowanie terenu na Cmentarzu Centralnym w Gliwicach - etap XII, oraz: Sieć wodociągowa i odwodnienie punktów czerpalnych - etap XII. Istotne warunki zamówienia: 1. Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opisy techniczne, część rysunkowa, specyfikacje techniczne i przedmiary robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są obowiązujące dla Wykonawcy. 2. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności zwłaszcza w rejonie istniejących drzew i ich systemów korzeniowych oraz nagrobków. Ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót Wykonawca usunie na własny koszt i własnym staraniem. 3. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej lub równoważne co do parametrów wytrzymałościowych, technicznych, jakościowych, przyczepności do podłoża, składu chemicznego, trwałości, gwarancji oraz przeznaczenia, posiadające aktualne certyfikaty i atesty oraz deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. 4. Wszelkie nazwy własne urządzeń, produktów, materiałów powołane w projekcie i specyfikacji służą określeniu pożądanego standardu wykonania, określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla danych rozwiązań. 5. Oferent winien ująć w ofercie wszelkie koszty wynikające z organizacji robót i placu budowy, nadzorów branżowych, transportu itp. 6. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem, specyfikacjami technicznymi i przedmiarami robót. 7. W czasie realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany do: - prowadzenia robót pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane, - stałego utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, - zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, - oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, - bieżącego wywozu gruzu i odpadów pochodzących z rozbiórek, - oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, - zgłaszania do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu oraz udziału w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym. Uwaga: Nie należy prowadzić robót budowlanych w trakcie ceremonii pogrzebowych. 8. Do odbioru robót Wykonawca jest zobowiązany przedstawić następujące dokumenty: - certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności na zabudowane materiały, - protokoły odbiorów częściowych (kanalizacji deszczowej i wodociągu), - oświadczenie kierownika budowy i dziennik budowy, - dokumenty przekazania odpadów na wysypisko, - dokumentację powykonawczą wraz z protokołami z badań i pomiarów, - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem zmian na zasoby mapowe Wydziału Geodezji Urzędu Miejskiego w Gliwicach. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452154001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach