Przetargi.pl
Modernizacja infrastruktury Cmentarza Centralnego w Gliwicach przy ul. Kozielskiej 120 - etap VIII

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25c
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 032 2310032
  • Data zamieszczenia: 2015-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich 25c 25c
    44-109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 032 2310032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja infrastruktury Cmentarza Centralnego w Gliwicach przy ul. Kozielskiej 120 - etap VIII
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie VIII etapu robót w ramach zadania p.t. Kompleksowa modernizacja urządzeń i infrastruktury cmentarnej, na Cmentarzu Centralnym w Gliwicach przy ul. Kozielskiej 120. Zamówienie obejmuje min: I. Przygotowanie terenu pod budowę: 1. Roboty pomiarowe i zabezpieczenie drzew na okres wykonywania robót. 2. Rozebranie istniejących urządzeń i elementów z betonu oraz nawierzchni istniejących z mieszanek bitumicznych wraz z podbudową i obrzeżami. 3. Regulacja i czyszczenie istniejących studni zbiorczych i studzienek kanalizacji deszczowej wraz z wymianą pokryw. 4. Wywiezienie gruzu z rozbiórek i zanieczyszczeń wraz z opłatą za składowanie odpadów na wysypisku miejskim. II. Wykonanie kanalizacji deszczowej: 1. Roboty pomiarowe i wykonanie wykopów liniowych o ścianach pionowych pod rurociągi i kolektory z umocnieniem ścian wykopów. 2. Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich gr. 15 cm 3. Kanały i kształtki z rur PVC ?160 mm. 4. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych ?1200 mm gł. 2,5 m z kaskadą wewnętrzną. 5. Próby szczelności kanałów rurowych Dn 150 mm. 6. Obsypka rur i studni piaskiem oraz zasypanie wykopów z zagęszczeniem mechanicznym. III. Wykonanie sieci wodociągowej: 1. Roboty pomiarowe i wykopy liniowe pod rurociągi, pomosty drewniane nad wykopami. 2. Montaż rurociągów z rur polietylenowych (PE, PEHD) ?40 mm oraz połączenia za pomocą kształtek elektrooporowych Dn 25 i 40 mm (przejścia PE-stal, kolana 45 i 90°) 3. Zasuwy na rurociągach PE ?32 mm, zawory czerpalne i spustowe - kulowe Dn 20. 4. Studnie chłonne z kręgów betonowych ?1000 mm dla spustu wody na okres zimy z włazami typu ciężkiego i wypełnieniem studni żwirem. 5. Spięcie sieci wodociągowej z wodociągiem wykonanym w etapie IX i X. 6. Próba wodna szczelności sieci, dezynfekcja rurociągu i płukanie sieci wodociągowej. 7. Obsypka rur piaskiem, oznakowanie trasy wodociągu i zasypka wykopów z zagęszczeniem. IV. Wykonanie drenażu: 1. Roboty pomiarowe i wykopy liniowe pod drenaż i przyłącza do studni istniejących. 2. Ułożenie rur drenarskich PE 100SDR11 RC ?110x10 na podsypce filtracyjnej. 3. Ułożenie drenażu z rur z tworzywa z filtrem z włókna kokosowego Dn 113 mm. 4. Podłączenie rur pełnych i rur drenarskich oraz przyłącza do studni istniejących. 5. Montaż studzienek drenarskich odwadniających ?315 i studzienek z osadnikiem. 6. Próba szczelności kanałów rurowych pełnych oraz zasypka wykopów pospółką po ułożeniu podsypki, włókniny, rur i obsypki. V. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, granitowej i nawierzchni z płyt granitowych. 1. Roboty ziemne - korytowanie i profilowanie podłoża pod nawierzchnie betonowe i granitowe. 2. Ławy betonowe pod krawężniki betonowe 15 x 30 cm i obrzeża chodnikowe proste i na łukach 30 x 8 cm. 3. Warstwy odsączające z pospółki i podbudowy z kruszyw kamiennych łamanych. 4. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej w kolorze szarym i grafitowym gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej. 5. Nawierzchnie z płyt granitowych 90 x 90 cm oraz z kostki kamiennej granitowej łupanej 8 x 10 cm szarej i grafitowej. VI. Renowacja istniejących punktów czerpania wody wykonanych z cegły klinkierowej - (2 szt.) VII. Wykonanie nowych i regeneracja istniejących trawników: 1. Korytowanie i plantowanie powierzchni pod podłoże nowych trawników. 2. Podsypka filtracyjna z piasku i ułożenie humusu oraz wykonanie trawników dywanowych siewem. 3. Wykaszanie, grabienie, wyrównanie terenu, rozścielenie humusu i dosianie trawy na trawnikach istniejących wraz z roczną pielęgnacją nowych i istniejących trawników. VIII. Montaż ławek i koszy na śmieci (urządzenia w posiadaniu Zamawiającego) Załączniki: I. Dokumentacja projektowa: 1. Aktualizacja projektu modernizacji Cmentarza Centralnego przy ul. Kozielskiej 120 w Gliwicach. Etap VIII - Projekt wykonawczy zagospodarowania terenu, oraz ETAP VIII - Projekt wykonawczy sieci wodno - kanalizacyjnych. 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej - wymagania ogólne i szczegółowe. 3. Przedmiary robót: Zagospodarowanie terenu na Cmentarzu Centralnym w Gliwicach - etap VIII, oraz: Sieć wodociągowa i kanalizacja deszczowa - etap VIII. Istotne warunki zamówienia. 1. Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opisy techniczne, część rysunkowa, specyfikacje techniczne i przedmiary robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są obowiązujące dla Wykonawcy. UWAGA: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2013 r. poz. 709 ze zm.), w szczególności art. 29-31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia, z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. 2. Roboty ziemne należy wykonać z zachowaniem szczególnej ostrożności zwłaszcza w rejonie istniejących drzew, ich systemów korzeniowych oraz nagrobków. Ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót Wykonawca usunie na własny koszt i własnym staraniem. 3. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej lub równoważne, porównywalne co do parametrów wytrzymałościowych, technicznych, jakościowych, przyczepności do podłoża, składu chemicznego, trwałości, gwarancji oraz przeznaczenia, posiadające aktualne certyfikaty i atesty oraz deklaracje zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. 4. Oferent winien ująć w ofercie wszelkie koszty wynikających z organizacji robót i placu budowy, nadzorów branżowych, transportu itp. 5. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem, specyfikacjami technicznymi i przedmiarami robót. 6. W czasie realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany do: - prowadzenia robót pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane, - stałego utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, - zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, - oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, - bieżącego wywozu gruzu i odpadów pochodzących z rozbiórek, - oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, - zgłaszania do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu oraz udziału w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym. Uwaga: Nie należy prowadzić robót budowlanych w trakcie ceremonii pogrzebowych. 7. Do odbioru robót Wykonawca jest zobowiązany przedstawić następujące dokumenty: - certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności na zabudowane materiały, - protokoły odbiorów częściowych (kanalizacji deszczowej i wodociągu) - oświadczenie kierownika budowy i dziennik budowy, - dokumenty przekazania odpadów na wysypisko, - dokumentację powykonawczą wraz z protokołami z badań i pomiarów, - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem zmian na zasoby mapowe Wydziału Geodezji Urzędu Miejskiego w Gliwicach. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452154001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 15 000,00 (piętnaście tysięcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach