Przetargi.pl
Budowa dźwigu osobowego w budynku Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Pocztowej 9 we Wrocławiu

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3752234 , fax. 071 3752472
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1 1
    50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3752234, fax. 071 3752472
    REGON: 00000130100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dźwigu osobowego w budynku Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Pocztowej 9 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. ZAKRES ROBÓT: Zadanie obejmuje wykonanie: a ) Prace rozbiórkowo - demontażowe obejmujące : - demontaż osłon z płyt g-k zabezpieczających istniejące otwory drzwiowe - wykucia w ścianach w celu wykonania strzępi - skucie na wskazanych fragmentach wylewki betonowej istniejącego podszybia windy towarowej b ) wywóz gruzu z rozbiórki c ) wykonanie podkładu z chudego betonu pod żelbetową płytę podszybia d ) wykonanie izolacji przeciwwodnej płyty fundamentowej podszybia e ) przygotowanie i montaż zbrojenia f ) wykonanie płyty fundamentowej i ścian podszybia w konstrukcji żelbetowej g ) wykonanie wieńców żelbetowych w ścianach z cegły h ) wykonanie pionowej izolacji przeciwwodnej ścian podszybia i ) wykonanie ścian szybu windy o konstrukcji murowanej j ) przekrycie szybu windy wylewana płytą żelbetową k ) montaż rusztowania wewnątrz szybu windy l ) prace tynkarskie i murarskie wewnątrz szybu windy ł ) wykonanie wentylacji grawitacyjnej szybu windy m) wykonanie instalacji elektrycznej zasilania dźwigu n ) dostawa i montaż dźwigu osobowego ( np. Otis Gen2 Comfort - producent : Otis / preferowany/ , lub innego równoważnego ) - o następujących parametrach : - udźwig : 1000 kg lub 13 osób - wymiary kabiny 1100 mm ( szerokość ) x 2100 mm ( głębokość ) x 2200 mm ( wysokość ) montowanego w szybie windowym o wymiarach : 1640 mm ( szerokość ) x 2435 mm ( głębokość ) - przy dopuszczalnych odchyłkach +/- 20 mm ( szerokość ) , +/- 10 mm ( głębokość ) , który jest wyposażony w podszybie o wysokości min. 1050 mm i max. 1400 mm, oraz nadszybie o wysokości min. 3420 mm ( dla kabiny o wysokości 2200 mm ). Kabinę dźwigu osobowego należy wyposażyć w drzwi teleskopowe o wymiarach : 1000 mm ( szerokość ) x 2050 mm ( wysokość ) Dźwig osobowy należy wyposażyć w urządzenie obsługujące funkcję zjazdu przeciwpożarowego - pozwalające ( w przypadku otrzymania sygnału z centrali przeciwpożarowej ) na : zjazd kabiny do przystanku ewakuacyjnego , otwarcie drzwi , i unieruchomienie ( blokady ) kabiny . Do posadzki najwyższej obsługiwanej kondygnacji należy doprowadzić : - przewód zasilający urządzenie dźwigowe ( 400 V ) - przewód zasilający oświetlenie szybu ( 230 V ) - przewód telefoniczny oświetlenia szybu ( 230 V ) - przewód telefoniczny z miejscem nadzoru przez 24 godz. / dobę - przewód z centrali przeciwpożarowej - przewód do bms-u o ) dokonanie w imieniu Zamawiającego wszelkich czynności i opłat - związanych z odbiorem i dopuszczeniem do użytkowania dźwigu - przez Urząd Dozoru Technicznego i inne wymagane prawem instytucje
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 3000 zł. (trzy tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w tym: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 2.1. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł brutto obejmującą dostawę i montaż dźwigu osobowego wraz z wykonaniem szybu windowego zrealizowaną na obiekcie czynnym (użytkowanym). 2.2. dysponują następującymi osobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia następujących osób: Kierownik budowy - posiadający co najmniej: -uprawnienia budowlane do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi - bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - - budowlanej (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.06.83.578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. 06.156.1118) - wystarczające do pełnienia funkcji Kierownika budowy przy realizacji przedmiotu zamówienia -aktualny, na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej. Kierownik robót elektrycznych posiadający co najmniej: -uprawnienia budowlane do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi - bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 06.83.578) lub dopowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) - art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. 06.156.1118 ze zm.), odpowiednio w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - wystarczające do pełnienia funkcji Kierownika budowy przy realizacji przedmiotu zamówienia - aktualny, na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniających warunek określony w Rozdziale V ppkt 2.1 SIWZ, z podaniem ich dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 7 do SIWZ. Zamieszczone w nim informacje w sposób bezsporny muszą potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w rozdziale V ppkt 2.2). 6. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. 7. Oryginały lub poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie posiadanych uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie osób wskazanych w wykazie osób oraz aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie ww. osób na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 8. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt 1, 3. Dokumenty wymienione w pkt. 2, 4, 5, 6,7 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. 9. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów określonych w par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87, poz. 605 ze zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach