Gmina Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, Władysława Łokietka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (76) 8403100 , fax. (76) 8403140
- Data zamieszczenia: 2018-02-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
Władysława Łokietka 6
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. (76) 8403100, fax. (76) 8403140
REGON: 39064754100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA DWÓCH PUNKTÓW SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH, NA TERENIE GMINY LUBIN - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, na terenie gminy Lubin. I. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach następujących zadań: Zadanie 1: „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, na terenie gminy Lubin w m. Obora”. Przedmiotem zamówienia jest budowa Punku Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w miejscowości Obora, na działkach nr 449/20 i 449/23, w tym wykonanie następujących podstawowych elementów robót: Budowa placu manewrowego dla samochodów obsługiwanych przez PSZOK o nawierzchni z kostki betonowej oraz drogowych płyt ażurowych wraz z połączeniem z drogami dojazdowymi, Obiekt socjalny z przyłączami wod-kan oraz energetycznym (portiernia) – obiekt kontenerowy, Dostawa wraz z montażem wagi najazdowej, Dostawa wraz z montażem magazynów odpadów niebezpiecznych – obiekty kontenerowe – 3 kpl, Wiata magazynowa o konstrukcji stalowej, na kontenery służące do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, Budowę systemu odwodnienia placu manewrowego, Wykonanie elementów małej architektury ,tj.: zadaszonej wiaty edukacyjnej o konstrukcji drewnianej wraz ze ścieżką edukacyjną; witacz usytuowany przed wjazdem do PSZOK; ławki parkowe, Budowa oświetlenia ulicznego terenu PSZOK, Budowa ogrodzenia terenu PSZOK, Uporządkowanie terenów przyległych. Zadanie 2: „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, na terenie gminy Lubin w m. Siedlce”. Przedmiotem zamówienia jest budowa Punku Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w miejscowości Siedlce, na działkach nr 449/10 i 449/18, w tym wykonanie następujących podstawowych elementów robót: Budowa placu manewrowego dla samochodów obsługiwanych przez PSZOK o nawierzchni z kostki betonowej oraz drogowych płyt ażurowych wraz z połączeniem z drogami dojazdowymi, Obiekt socjalny z przyłączami wod-kan oraz energetycznym (portiernia) – obiekt kontenerowy, Dostawa wraz z montażem wagi najazdowej, Dostawa wraz z montażem magazynów odpadów niebezpiecznych – obiekty kontenerowe – 3 kpl, Wiata magazynowa o konstrukcji stalowej, na kontenery służące do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, Budowę systemu odwodnienia placu manewrowego, Wykonanie elementów małej architektury ,tj.: zadaszonej wiaty edukacyjnej o konstrukcji drewnianej wraz ze ścieżką edukacyjną; witacz usytuowany przed wjazdem do PSZOK; ławki parkowe, Budowa oświetlenia ulicznego terenu PSZOK, Budowa ogrodzenia terenu PSZOK, Uporządkowanie terenów przyległych. Przed popisaniem umów dla w/w zadań, Wykonawca zobowiązany będzie do ustanowienia branżowych kierowników robót w specjalności drogowej, instalacyjnej i sanitarnej wraz ze złożeniem oświadczeń o podjęciu obowiązków wraz z kopią uprawnień oraz dokumentu potwierdzającego przynależność do właściwej Izby samorządu zawodowego. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniona ze SIWZ dokumentacja techniczna, w szczególności projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót. Warunki szczegółowe przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) osoby wykonujące następujące czynności: 1) pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, 2) pracowników fizycznych, wykonujących w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia czynności w zakresie: a) robót ziemnych, rozbiórkowych, porządkowych i wykończeniowych, b) robót budowlanych, c) robót sanitarnych, d) robót elektrycznych. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. Każde zadanie stanowi odrębną część. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane zadania. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, które może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy, w przypadku wyboru jego oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta złożona do przedmiotowego postępowania musi być zabezpieczona wadium w kwocie: ZADANIE 1- 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100). ZADANIE 2- 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). Wadium musi zostać wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku składania oferty na dwa zadania – wadium należy złożyć oddzielnie na każde zadanie.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP (zał. nr 4). 2. E) Zobowiązanie podmiotu/ -ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ), 3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja i odbudowa środków trwałych – punktów czerpania wody na terenie Nadleśnictwa Szklarska Poręba
Dodano: 2024-07-16 - "Ograniczenie zagrożenia środowiskowego poprzez budowę infrastruktury związanej z przetwarzaniem odpadów na terenie KCGO"
Dodano: 2024-07-10 - „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Ludów Śląski - gmina Borów “
Dodano: 2024-07-09 - Poprawa brd na DK25 w m. Ose, Oska Piła
Dodano: 2024-07-09 - Remont budynku mieszkalnego przy ul. Partyzantów 7 w Karpaczu
Dodano: 2024-07-05 - Modernizacja pomieszczenia w Szkole Podstawowej w Pęgowie na oddział przedszkolny
Dodano: 2024-07-03 - Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
Dodano: 2024-06-25 - Likwidacja barier architektonicznych w Urzędzie Miejskim w Obornikach Śląskich - ETAP 2: Przebudowa z rozbudową o windę dla osób niepełnosprawnych budynku "B" Urzędu Miejskiego.
Dodano: 2024-06-11 - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 383 w km 23+200 wraz z rozbiórką istniejącego mostu i budową nowego mostu nad potokiem Pieszyckim w miejscowości Pieszyce
Dodano: 2024-06-10 - „Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia” - postępowanie powtórzone
Dodano: 2024-05-29