Przetargi.pl
Budowa dwóch odcinków ścieżki rowerowej na trasie Gostycyn-Piła

Powiat Tucholski ogłasza przetarg

  • Adres: 89-500 Tuchola, Ul. Pocztowa 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5590700 , fax. 52 5590701
  • Data zamieszczenia: 2014-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tucholski
    Ul. Pocztowa 7 7
    89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5590700, fax. 52 5590701
    REGON: 09235109600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bippowiat.tuchola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dwóch odcinków ścieżki rowerowej na trasie Gostycyn-Piła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch odcinków ścieżki rowerowej na trasie Gostycyn-Piła wzdłuż drogi powiatowej nr 1038C na odcinku Gostycyn-Piła (odcinek w miejscowości Gostycyn od km 0+035 do km 0+465 oraz odcinek w miejscowości Piła od km 3+375 do km 4+685 o łącznej długości 1740 m.). 2. Zamówienie dotyczy projektu pn. Budowa dwóch odcinków ścieżki rowerowej na trasie Gostycyn-Piła dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rybackiego za pośrednictwem Lokalnej Grupy Rybackiej Borowiacka Rybka z działania Wzmocnienie konkurencyjności i utrzymanie atrakcyjności obszarów zależnych od rybactwa osi priorytetowej 4 Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013. 3. Budowa ścieżki pieszo-rowerowej realizowana będzie na terenie działek o nr ewid.: 190/2 i 622/2 położonych w obrębie geodezyjnym Gostycyn oraz na terenie działek 1216 (147/10LP), 690/4, 690/6, 713/1, 712/20, 712/18, 717/1, 727/1, 728/1 położonych w obrębie geodezyjnym Piła, gmina Gostycyn, Powiat Tucholski. 4. Zakres robót obejmuje w szczególności: - roboty pomiarowe, - roboty rozbiórkowe, - karczowanie pni, - usunięcie humusu, - roboty ziemne, - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ławy betonowej na podsypce cementowo-piaskowej i obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej wypełnieniem spoin piaskiem (chodniki - ciąg pieszo-jezdny o powierzchni 4105,40 m2, zjazdy o powierzchni 514,69 m2 oraz zatoka o powierzchni 140,70 m2), - budowę kanalizacji deszczowej i odwodnienia liniowego, - przebudowę kabli telekomunikacyjnych, - montaż barier sprężystych i słupków blokujących, - utwardzenie pobocza. 5. Podstawowe założenia zagospodarowania projektowanego: 1) kategoria drogi - droga powiatowa nr 1038C, 2) klasa techniczna - lokalna dojazdowa (L), 3) kategoria ruchu - KR 3, 4) prędkość projektowa - 30 km/h, 5) zasadnicza szerokość jezdni - 5,00 m, 6) szerokość zatoki postojowej - 3,00 m, 7) szerokość chodników (ciągu pieszo-jezdnego) - 2,50 m, 8) zasadnicza szerokość poboczy i opasek gruntowych - 1,00 m, 9) zasadniczy spadek poprzeczny jezdni dwustronny daszkowy - 2,00 %, 10) zasadniczy spadek poprzeczny stanowisk postojowych jednostronny w kierunku do jezdni - 2,00 %, 11) zasadniczy spadek poprzeczny chodników jednostronny w kierunku do jezdni - 2,00 %, 12) odwodnienie grawitacyjne powierzchniowe, oparte o spadki podłużne i poprzeczne, odprowadzające wody opadowe do wspomagających je istniejących i projektowanych elementów odwodnienia punktowego i liniowego, 13) nawierzchnia ciągu pieszo jezdnego z kostki brukowej o szerokości 2,5 m z obramowaniem w zależności od lokalizacji krawężnikiem i obrzeżem lub obustronnie obrzeżem, 14) nawierzchnia wjazdów w zależności od lokalizacji na ciągu pieszo-jezdnym, z kostki brukowej obramowana krawężnikiem lub obrzeżem. 6. Założenia konstrukcyjne poszczególnych elementów zagospodarowania: 1) dla jezdni ciągu pieszo-jezdnego: warstwa ścieralna o gr. 8 cm (WBKB), podsypka cementowo-piaskowa przygotowana w stosunku 1:4 o grubości warstwy równej 4 cm, stabilizacja gruntu cementem o gr. w-wy równej 15 cm oraz o Rm=2,5 MPa, piaskowa warstwa odsączająca o grubości równej 15 cm wykonana z piasku o k>8m/dobę, podłoże rodzime, 2) dla zatoki postojowej: warstwa ścieralna o gr. 8 cm (WBKB), podsypka cementowo-piaskowa przygotowana w stosunku 1:4 o grubości warstwy równej 3 cm, podbudowa zasadnicza z chudego betonu o gr. w-wy równej 20 cm, piaskowa warstwa odsączająca o grubości równej 20 cm wykonana z piasku o k>8m/dobę, podłoże rodzime, 3) dla zjazdów: warstwa ścieralna o gr. 8 cm (WBKB), podsypka cementowo-piaskowa przygotowana w stosunku 1:4 o grubości warstwy równej 3 cm, podbudowa betonowa o gr. 15 cm (beton C12/15), piaskowa warstwa odsączająca o grubości równej 15 cm wykonana z piasku o k>8m/dobę, podłoże rodzime. 7. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV: 45 00 00 00 -7 roboty budowlane, 45 23 31 62-2 roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych, 45 23 31 61-5 roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych, 45 11 12 00-0 roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45 23 13 00-8 roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45 23 21 30-2 roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej, 45 23 32 90-8 instalowanie znaków drogowych, 45 11 13 00-1 roboty rozbiórkowe. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, zatwierdzonej decyzją Starosty Tucholskiego o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Nr TUCH.136.2013 z dnia 13 września 2013 r., stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących Załącznik nr 10 do SIWZ. 9. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, wykonania przyłącza energetycznego dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 2) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 3) wszystkie koszty badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 4) koszty związane z odbiorami wykonanych robót, 5) koszty wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, 6) wykonania projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót, 7) oznakowania terenu budowy m.in. umieszczenie tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane oraz tablicy informacyjnej o finansowaniu projektu z Unii Europejskiej zawierającej treść uzgodnioną z Zamawiającym, 8) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci gazowej, sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 9) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów, 10) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 11) pokrycie kosztów odtworzenia nawierzchni dróg, 12) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 13) zapewnienia i pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 3 egzemplarzach, 14) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 15) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 16) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 17) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 10. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy. 11. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 12. Najpóźniej przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym pisemnego harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji przedmiotu zamówienia. 13. Dołączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy do opracowania uproszczonego kosztorysu ofertowego. 14. Nadzór archeologiczny nad realizacją zadania zostanie zapewniony przez Zamawiającego. 15. Zamawiający zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzający wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Tucholi, ul. Pocztowa 7, pokój nr 108. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego Getin Noble Bank S.A. 49 1560 0013 2340 9874 1000 0005. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu. Natomiast kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy w sposób trwały związać z ofertą. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie oraz zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bippowiat.tuchola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach