Gmina Prusice ogłasza przetarg
- Adres: 55-110 Prusice, Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 126 224 , fax. 713 126 229
- Data zamieszczenia: 2020-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Prusice
Rynek 1
55-110 Prusice, woj. dolnośląskie
tel. 713 126 224, fax. 713 126 229
REGON: 93193510600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa dwóch Lokalnych Centrów Kultury w Gminie Prusice – Krościnie Małej i Borowie (wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. ,,Budowa dwóch Lokalnych Centrów Kultury w Gminie Prusice – Krościnie Małej i Borowie (wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną)” realizowanego przez Gminę Prusice w ramach operacji pn. „Budowa dwóch Lokalnych Centrów Kultury w Gminie Prusice- Krościnie małej i Borowie” współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi dla operacji typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kultury” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie ze sporządzoną dokumentacją projektową. 3. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynków świetlic wiejskich (Lokalnych Centrów Kultury) w miejscowości Krościna Mała (na działce inwestorskiej nr 94/18 Gmina Prusice) i miejscowości Borów (na działce inwestorskiej nr 286/2 Gmina Prusice), wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu w postaci: utwardzeń, miejsca składowania odpadów stałych, miejsc postojowych dla samochodów osobowych oraz zieleni niskiej i wysokiej. Projektowana inwestycja jest przeznaczona do celów publicznych zostanie zrealizowana jednoetapowo, kolejność realizacji robót wg harmonogramu sporządzonego przez kierownika budowy i inspektora nadzoru. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa w tym projekt budowlany oraz projekty wykonawcze, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót z tym zastrzeżeniem, iż w przypadku rozbieżności pomiędzy elementami dokumentacji projektowej lub innymi dokumentami postępowania pierwszeństwo w stosowaniu mają: projekt umowy a następnie projekt budowalny, projekty wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót). Przedmiary robót stanowią wyłącznie materiał pomocniczy, a ryzyko nieujęcia w nich jakiejkolwiek pozycji obciąża Wykonawcę. 5. Zamawiający informuje, iż zakres robót w zakresie branży elektrycznej i sanitarnej musi zostać zrealizowany na podstawie dokumentacji/ rysunków zamiennych. 6. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w projekcie umowy. 7. Wszędzie gdziekolwiek przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”. W przypadku wystąpienia w specyfikacji technicznej zastrzeżonych nazw własnych oraz znaków towarowych producentów lub produktów, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp, dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych do wymaganych przy pełnym zagwarantowaniu przez Wykonawcę spełnienia parametrów nie niższych niż opisanych w dokumentacji projektowej. Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacji nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, należy traktować w myśl art. 29 ust. 3 ustawy pzp, jako informację na temat oczekiwanego standardu poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Prusice nr 27 9583 1019 0200 1300 2002 0005 Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich O/ Prusice, przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w przypadku przelewu bankowego uważa się datę i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4) Wymaga się, aby w gwarancji wadialnej zawarte były informacje, na podstawie, których możliwe byłoby zidentyfikowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5) Określa się wysokość wadium na równowartość kwoty w zakresie: a) części nr 1- 8 000,00 zł, b) części nr 2- 8 000,00 zł. 6) Okoliczność wniesienia wadium powinna być weryfikowalna dla Zamawiającego, tj. np. wgląd w/w rachunek bankowy bądź zapoznanie się z właściwym dokumentem w ofercie Wykonawcy. 7) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego, tj. beneficjentem gwarancji jest: Gmina Prusice, ul. Rynek 1 55-110 Prusice, gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji powinno wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją d) kwotę gwarancji, e) termin ważności gwarancji, f) zobowiązanie gwaranta do: „bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy", zobowiązanie gwaranta do: „bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art, 25 ust, 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3) ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej.", 8) Postanowienia pkt 7 stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych powyżej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie określa się minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Uzupełnienie komponentu leczniczego poprzez modernizację Parku Aktywności Czarodziejska Góra w Jedlinie-Zdroju w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2023-03-08 - „Budowa hali sportowej w Radkowie”
Dodano: 2022-08-31 - ,, Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa świetlicy wiejskiej w m. Grabowno – wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, remont podłóg,,
Dodano: 2022-07-22 - Budowa elementów infrastruktury rekreacyjno-sportowej w miejscowości Jankowice w Gminie Oława
Dodano: 2021-02-12 - Budowa elementów infrastruktury rekreacyjno-integracyjnej w miejscowości Bystrzyca w gminie Oława
Dodano: 2021-02-12 - Rewitalizacja Gminy Trzebnica poprzez utworzenie Galerii Wystawienniczej – roboty wykończeniowe. Zadanie II – Okładzina z paneli kompozytowych i drzwi zewnętrzne
Dodano: 2021-02-09 - Budowa elementów infrastruktury rekreacyjno-sportowej w miejscowości Jankowice w Gminie Oława
Dodano: 2020-12-21 - Budowa elementów infrastruktury rekreacyjnej w miejscowości Bystrzyca w Gminie Oława
Dodano: 2020-12-01 - Budowa dwóch Lokalnych Centrów Kultury w Gminie Prusice – Krościnie Małej i Borowie (wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną) III przetarg nieograniczony
Dodano: 2020-11-27 - Budowa demonstracyjnego budynku wielofunkcyjnego o znacznie podwyższonych parametrach charakterystyki energetycznej w Gminie Świdnica
Dodano: 2020-11-24