Przetargi.pl
„Budowa hali sportowej w Radkowie”

Gmina Radków ogłasza przetarg

  • Adres: 57-420 Radków, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 74 873 50 00
  • Data zamieszczenia: 2022-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radków
    Rynek 1
    57-420 Radków, woj. dolnośląskie
    tel. +48 74 873 50 00
    REGON: 890718159
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkowklodzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa hali sportowej w Radkowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zadania jest budowa hali sportowej o kubaturze 15991m3 z widownią i zapleczem socjalnym przy ZespoleSzkolno – Przedszkolnym wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działkach onumerach ewidencyjnych 271, 268/1-cz w Radkowie, przy ul. Jagiellońskiej.Projektowany obiekt budowlany to budynek hali sportowej zawierający salę sportową z pełnowymiarowym boiskiem do piłkiręcznej, koszykówki, siatkówki, badmintona, widownię przeznaczoną maksymalnie dla 120 osób i zaplecze socjalne.Jest to obiekt wolnostojący, niepodpiwniczony, dwukondygnacyjny w części zaplecza socjalnego z widownią ijednokondygnacyjny w części hali sportowej.Hala sportowa została zaprojektowana jako budynek niski w formie jednej, prostej bryły o skośnym dachu.Obiekt został podzielony na sześć podstawowych stref funkcjonalnych: wejściową, szatni i zaplecza, boisk, magazynu,widowni i techniczną.Strefa wejściowa do hali zlokalizowana jest od strony północnej. Poprzez strefę wejściową, przy punkcie kontroli dostępu,możemy dostać się bezpośrednio do strefy boisk lub korytarzem do strefy szatni i zaplecza oraz klatką schodową do strefywidowni i strefy technicznej na piętrze.Użytkownicy poprzez korytarz i szatnie mogą bezpośrednio dostać się do strefy boisk. Strefa magazynu dostępna jest ze strefy boisk.Strefa wejściowa.W strefie wejściowej zaprojektowano:- wiatrołap z miejscem na automaty na napoje,- korytarz z szatnią samoobsługową,- pomieszczenie ochrony / biuro do obsługi hali z toaletą.Strefa szatni i zaplecza.W strefie szatni i zaplecza zaprojektowano:- szatnia nr 1 dla 16 zawodników, umywania z prysznicami, toaleta,- szatnia nr 2 dla 16 zawodników, umywalnia z prysznicami, toaleta,- pokój trenerów oraz toaleta z prysznicem- pokój medyczny,- toaleta dla widzów – damska,- toaleta dla widzów- męska,- toaleta dla widzów – dla osób niepełnosprawnych,- pomieszczenie porządkowe.Strefa boisk.Strefa boisk to obszar w obrębie którego mieszczą się pełnowymiarowe:- boisko do piłki ręcznej 40x20 plus trefy ochronne (po 1 m wzdłuż bocznych linii boiska i po 2 m za każdą linią bramkową),- boisko do koszykówki 28x15m plus strefy ochronne (min h=7m),- boisko do siatkówki 18x9m plus 3m strefy ochronnej (min h=7,5m),- dwa poprzeczne treningowe boiska do siatkówki 18x9m plus 3m strefy ochronnej (min h=7,5m),- boisko do badmintona 13,4x6,1m plus strefy ochronne.Strefa boisk na całej szerokości ma zapewnioną minimalną wysokość dla rozgrywania turniejów w siatkówkę, koszykówkę ipiłkę ręczną.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz STWiORB - stanowiące załączniki do SWZ.2.1. Wykonawca winien zapoznać się z całym projektem i STWiORB, tak aby w trakcie realizacji nie wystąpiły rozbieżnościdotyczące samej realizacji obiektu co do jakości, ilości jak i przyjętych rozwiązań technicznych oraz wartości całej inwestycjiokreślonej w ofercie. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy szacowaniu wartości zamówienia. Wykonawcawinien zapoznać się z obiektem oraz przed złożeniem oferty zaznajomić się z problematyką zadania. Jakiekolwiekwątpliwości nawet jeżeli miałyby skutki finansowe winny być przez Wykonawcę wykonane na poziomie kosztu ustalonegoUmową. Podpisanie umowy jest ostatecznie potwierdzeniem przyjętych zapisów zawartych w Umowie jak i w STWiORBoraz w projekcie. Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian w trakcie realizacji bez uprzedniej zgody Inwestora oraz InspektoraNadzoru. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub uproszczeń w umowie, a o ich wykryciu winien natychmiastpowiadomić Inwestora i Inspektora, którzy mogą dokonać odpowiednich zmian lub poprawek. Wszystkie wykonane roboty idostarczone materiały będą zgodne z Dokumentacja Przetargową i STWiORB. Dane określone w Dokumentacji Przetargowej i w STWiORB będą uważane za wartości docelowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramach określonego przedziału tolerancji.2.2. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.2.3. Kosztem Wykonawcy jest także sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z wymogami ustawy zdnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy.Do dodatkowych obowiązków Wykonawcy należą wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowania placubudowy, zaplecza budowy (np. naprawy, woda, energia elektryczna, ogrodzenie tymczasowe, dozorowanie budowy itp.).3.1. Niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny. Jednakże w celu lepszegozapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia i zaleca szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją techniczną.3.2. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty,specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych,konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podaneniektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane wszczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych.Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy,parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżąokreślonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe,jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzecjakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumiewymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanieprzykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunkudo określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakterprzykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy)lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych,co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrachlub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiałylub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. Tam gdzie w przedmiarze robót przedmiot zamówieniazostał opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej isystemów referencji, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt i ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważneopisywanym.4. Gwarancja rękojmia.1) Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty budowlane Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi, liczonej od dnia odbioru końcowego inwestycji przez Zamawiającego.2) Za oświadczenie gwarancyjne Strony uznają podpisaną przez obie strony umowę, której projekt stanowi załącznik nr 5 doSWZ.3) Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.5. Wizja lokalna.Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego terenu robót celem sprawdzenia miejsca robót orazwarunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022, poz. 1710) spełniają warunki udziału w postępowaniu a także pozostałe warunki określone w SWZ.2. O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art.112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:2.1. zdolności technicznej lub zawodowej.1) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że zrealizował jedną robotę budowlaną, której zakresem była budowa obiektuo kubaturze nie mniejszej niż 4500 m3.2.2. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.2.3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2.2, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają dooferty oświadczenie zgodnie z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, z którego będzie wynikało, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy -wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ.3. Udostępnienie zasobów.3.1. Wykonawca na podstawie art. 118 ustawy Pzp, może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.3.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogąpolegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacjizamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów –wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ.3.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 5.3., musi potwierdzać, że stosunek łączącyWykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów. W szczególnościdokument winien określać:1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasobyprzy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu dowarunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizujeroboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.3.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przezWykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Wykonawca wterminie określonym przez Zamawiającego zastąpi ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaże, żesamodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.3.6. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniającychzasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniającychzasoby.3.7. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeliposiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lubzawodowych Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach