Przetargi.pl
Budowa demonstracyjnego budynku wielofunkcyjnego o znacznie podwyższonych parametrach charakterystyki energetycznej w Gminie Świdnica

Gmina Świdnica ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Głowackiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8523067 w. 24 , fax. 074 8521226w.400
  • Data zamieszczenia: 2020-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świdnica
    ul. Głowackiego 4
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8523067 w. 24, fax. 074 8521226w.400
    REGON: 89071838900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.swidnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa demonstracyjnego budynku wielofunkcyjnego o znacznie podwyższonych parametrach charakterystyki energetycznej w Gminie Świdnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa demonstracyjnego budynku wielofunkcyjnego o znacznie podwyższonych parametrach charakterystyki energetycznej w Gminie Świdnica”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) roboty ziemne i fundamenty, 2) ściany fundamentowe, 3) izolacja przeciwwilgociowa, 4) ściany konstrukcyjne, 5) konstrukcja dachu wraz z pokryciem, 6) ściany działowe, 7) stolarka drzwiowa i okienna, 8) izolacja cieplna, 9) roboty tynkarskie, 10) roboty malarskie oraz okładziny ścienne oraz posadzkowe, 11) roboty elewacyjne, 12) instalacja elektryczna, kanalizacyjna, wodna, wentylacyjna wraz z gruntowym wymiennikiem ciepła, grzewcza z dolnym źródłem ciepła, fotowoltaiczna, BMS, niskoprądowa, deszczowa wraz ze zbiornikiem retencyjnym na wodę deszczową, przeciwpożarowa, 13) przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacji sanitarnej, 14) odtworzenie wraz z wymianą nawierzchni trawiastej na boisku sportowym, 15) wykonanie drogi dojazdowej, miejsc postojowych, placu manewrowego przeciwpożarowego i chodnika wokół budynku. UWAGA wykonanie placu zabaw znajdującego się w projekcie zagospodarowania terenu nie jest objęte niniejszym zamówieniem. 3. W ramach prac związanych z mechaniczną pielęgnacją wykonanej nawierzchni trawiastej płyty boiska (określonej w poz. 10 d.3 załącznika nr 9 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany będzie, w okresie 24 miesięcy od daty odbioru końcowego, do wykonania następujących zabiegów: 1) zabiegi wiosenne: aeracja otworowa, wertykulacja, oprysk na choroby grzybowe, oprysk na chwasty, nawożenie nawozem otoczkowanym długo działającym do muraw piłkarskich, 2) zabiegi wczesne lato: oprysk na choroby grzybowe, oprysk na chwasty, nawożenie nawozem otoczkowanym długo działającym do muraw piłkarskich, 3) zabiegi późne lato: oprysk na choroby grzybowe, oprysk na chwasty, nawożenie nawozem otoczkowanym długo działającym do muraw piłkarskich, odżywka dolistna, 4) zabiegi jesienne: aeracja otworowa, oprysk na choroby grzybowe, oprysk na chwasty, nawożenie nawozem otoczkowanym długo działającym do muraw piłkarskich, 5) koszenie 1 raz w miesiącu w okresie od marca do października wraz z wywozem trawy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi ERRATA do dokumentacji (załącznik nr 7 do SIWZ), przedmiar robót – boisko (załącznik nr 9 do SIWZ), projekt budowlany (załącznik nr 10 do SIWZ), projekt wykonawczy (załącznik nr 11 do SIWZ), opinia geotechniczna (załącznik nr 12 do SIWZ). Roboty związane z wykonanie dolnego źródła ciepła należy wycenić w oparciu o opinię geotechniczną (załącznik nr 12 do SIWZ) przedmiar robót – boisko (załącznik nr 9 do SIWZ) i pompę ciepła wybranego przez Wykonawcę producenta. Przedmiary robót (załącznik nr 8 do SIWZ) jest dokumentem pomocniczym do sporządzenia i wyceny oferty i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. 5. Wyspecyfikowane w projekcie materiały i urządzenia nie są wskazaniem miejsca pochodzenia i producenta, a służą wyłącznie do określenia cech jakościowych, parametrów technicznych oraz estetyki wykonania. Dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń innych marek od wyspecyfikowanych w dokumentacji (tj. odpowiedników), pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i wszelkich innych cech jakościowych nie gorszych niż użyte w dokumentacji. W załączniku nr 7 do SIWZ "ERRATA do dokumentacji" Zamawiający określił równoważność materiałów dla których podane są nazwy własne w dokumentacji projektowej. Zamawiający dla wszystkich znaków towarowych, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przywołanych w dokumentacji przetargowej niniejszego postępowania dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ, 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części III.4 pkt. 1-3 niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Dokument, o którym mowa w pkt 3 ppkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 ppkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 4 stosuje się. 6.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8.W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 9. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w części III.4 pkt 1-3 niniejszego ogłoszenia o zamówieniu, 10.W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach