Przetargi.pl
BUDOWA DROGI PRZY UL. POPIEŁUSZKI W KLUCZBORKU

Gmina Kluczbork ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4183864 , fax. 077 418 22 30
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kluczbork
    ul. Katowicka 1 1
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 077 4183864, fax. 077 418 22 30
    REGON: 00052570200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluczbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA DROGI PRZY UL. POPIEŁUSZKI W KLUCZBORKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi przy ul. Popiełuszki o długości 666,0 m o nawierzchni bitumicznej wraz z odwodnieniem. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawc którzy: a)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b)Udokumentują, że zamówienie będzie wykonywać lub w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć: - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwo drogowe oraz będąca członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci sanitarnych oraz będąca członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. c )Zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 500.000,00 zł. na jedno zadanie. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu. d)Udzielą gwarancji na wykonane całe zadanie na okres min. 3 lat, licząc od końcowego odbioru robót. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wyżej wymienionych warunków: Ad. a) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (według wzoru Zamawiającego) w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ad. b) Udokumentują, że zamówienie będzie wykonywać lub w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć: - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwo drogowe oraz będąca członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. - co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci sanitarnych oraz będąca członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. Do wykazu muszą być dołączone kopie wymaganych uprawnień i zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. Ad. c) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierający co najmniej jedną robotę w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 500.000,00 zł. na jedno zadanie. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu. Ad. d) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży Zamawiającemu ofertę według wzoru Zamawiającego zawierającą oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonane całe zadanie na okres min. 3 lat licząc od dnia odbioru tych robót.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), b) kosztorysy ofertowe. Zamawiający dopuszcza zlecenie kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej, c) oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 Prawa zamówień publicznych (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1pkt 4- 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, i) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), j) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - tylko w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, k) kopie uprawnień do kierowana robotami budowlanymi w specjalności budownictwo drogowe i sieci sanitarnych, l) kopie zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa, m) wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierający co najmniej jedną robotę w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 500.000,00 zł na jedno zadanie. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu, n) dokument potwierdzający, że robota budowlana ujęta w wykazie, o którym mowa w lit. m została wykonana należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kluczbork.pl/specyfikacje
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach