Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu ogłasza przetarg
- Adres: 47-220 Kędzierzyn-Koźle, ul. Grunwaldzka 6
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4834981 , fax. 077 4834981
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu
ul. Grunwaldzka 6 6
47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
tel. 077 4834981, fax. 077 4834981
REGON: 53085931500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzbk.gsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa dwóch samochodów półciężarowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch samochodów półciężarowych
Parametry samochodów
Rok produkcji: 2009r, fabrycznie nowy
Silnik: wysokoprężny
Skrzynia biegów: manualna
Dopuszczalna masa całkowita: do 3,5 Mg
Dopuszczalna ładowność: do1,5 Mg
Liczba miejsc siedzących: minimum 5
Gwarancja na silnik i podzespoły : minimum 2 lata (bez limitu kilometrów)
Gwarancja na perforację nadwozia: minimum 2 lat
Gwarancja na lakier: minimum 3 lata
Kolor nadwozia dowolny
Przestrzeń bagażowa: otwarta
Maksymalna długość samochodu: 600 cm
Maksymalna wysokość samochodu: 260 cm
Maksymalna szerokość samochodu: 230 cm łącznie z lusterkami
Wspomaganie układu kierowniczego
Centralny zamek
ABS
Klimatyzacja
Dwa układy zabezpieczające przed kradzieżą akceptowane przez firmy ubezpieczeniowe
Folder w języku polskim(druk reklamowo - informacyjny zawierający opisy, zdjęcia oferowanych samochodów) oraz warunki gwarancji, serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.
Serwis w promieniu do 50km od Kędzierzyna-Koźla
Sprzedawca dostarczy i przekaże protokólarnie samochody w siedzibie zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341360009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:- zgodnie z art. 44UPZP spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust 1 pkt 1-3 UPZP
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP
- są uprawieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi
- o udzieleni zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy wstępujący wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna)
- ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia / nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty, określonych w pkt 11 SIWZ
- oświadczenia powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu określonych w pkt 11 SWIZ nie później niż w dniu upływu składania ofert
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Do oferty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:- Oferta cenowa
- Zaakceptowany wzór umowy
- Oświadczenie potwierdzające kto reprezentuje firmę
- Oświadczenie z art. 22 i 24
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.
- Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie. prowadzonej działalności gospodarczej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzbk.gsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa ambulansu PODSTAWOWEGO / P / dla OCRM w Opolu
Dodano: 2013-12-12 - Dostawa 1 sztuki pojazdu bazowego przeznaczonego do adaptacji (zabudowy specjalistycznej) na ambulans drogowy typu C dla OCRM w Opolu
Dodano: 2013-11-12 - Dostawa ambulansu medycznego szt. 1 typ C dla OCRM w Opolu.
Dodano: 2013-05-02 - Dostawa fabrycznie nowych wyprodukowanych w roku 2011 samochodów typu furgon o masie całkowitej do 3500 kg w ilościach 2 sztuk w wersji 5 osobowej i 3 sztuk w wersji 3 osobowej.
Dodano: 2011-11-16 - Dostawa pojazdu bazowego (ciężarowego) szt 1, przystosowanego do adaptacji (zabudowy specjalistycznej) na ambulans drogowy typu B
Dodano: 2010-10-28