Przetargi.pl
Budowa drogi leśnej pożarowej nr 11 w leśnictwie Łaziska Nadleśnictwo Radom.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radom ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Janiszewska 48
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 48 3451722 , fax. +48 48 3451905
  • Data zamieszczenia: 2016-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radom
    ul. Janiszewska 48 48
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. +48 48 3451722, fax. +48 48 3451905
    REGON: 67008074400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.radom.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Panstwowe Nadleśnictwo Radom

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi leśnej pożarowej nr 11 w leśnictwie Łaziska Nadleśnictwo Radom.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych zgodnych z dokumentacją projektową polegających na budowie drogi leśnej pożarowej nr 11 o długości 2824 m w leśnictwie Łaziska, Nadleśnictwo Radom Zakres prac został podzielony na dwa etapy: Etap I obejmujący odcinek drogi od 0+000 km do 1+327,90 km oraz od 1+651,20 km do 2+824 km do realizacji w okresie do dnia 30.11.2016 r. Etap II obejmujący odcinek drogi położony na obszarze strefy ochronnej bielik, na odcinku od 1+327,91 km do 1+651,19 km do realizacji w okresie od 01.08.2017 r do 28.11.2017 r. Szczegółowy zakres robót przedstawia sporządzona przez firmę Grafton Projekt- Maciej Chmielewski, ul. Bazyliańska 18 lok. 62, 03-203 Warszawa dokumentacja projektowo - kosztorysowa obejmująca: a) Projekt budowlany oraz wykonawczy budowy drogi leśnej pożarowej nr 11 w leśnictwie Łaziska, Nadleśnictwo Radom - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Przedmiar robót - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca musi przedstawić cenę oferty za przedmiot umowy w formie kosztorysu ofertowego, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ oraz jej załączników, w szczególności dokumentacji projektowej. W przypadku rozbieżności opisów materiałów pomiędzy dokumentacją techniczną i przedmiarem a zestawieniem materiałów, urządzeń i wyposażenia w ofercie Wykonawcy przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie materiały zgodne z dokumentacją techniczną i przedmiarem. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, zaś w złożonej ofercie Wykonawca winien uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zgodnie z technologią wykonania prac przedstawioną w dokumentacji projektowej. Ewentualne braki pozycji robót w kosztorysie ofertowym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty związane z realizacją przedmiotu umowy w cenie oferty. 5. Do zakresu będącego przedmiotem zamówienia należą w szczególności: a. sporządzenie programu organizacji robót, b. sporządzenie plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia c. sporządzenie projektu organizacji ruchu, d. sporządzenie programu zapewnienia jakości, e. sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji wraz z wykazem podstawowych materiałów zastosowanych przy budowie drogi, f. realizacja robót budowlanych polegających na budowie drogi, w tym również robót przygotowawczych, zakończeniowych i porządkowych w tym odwóz nadmiaru ziemi z poboczy i rowów odwadniających, odspojonej w trakcie realizacji inwestycji oraz karp pozyskanych w trakcie karczowania poza tereny LP, przy czym zamawiający zrzeka się na rzecz wykonawcy praw do karp i ziemi wykopanej i odspojonej w trakcie wykonania w/w prac, g. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej h. przygotowanie dokumentacji niezbędnej do dokonania odbioru przedmiotu umowy i oddania inwestycji do użytkowania - przygotowanie wniosku dotyczącego uzyskania zgłoszenia do użytkowania . i. inne prace niezbędne w toku realizacji o ile SIWZ nie stanowi inaczej. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Oznaczenia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45.10.00.00-8 przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.20-6 roboty w zakresie budowy dróg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 39 000,00 zł (słownie: trzydzieści dziewięć tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 04.04.2016 r. do godz. 10:30 a) w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek bankowy BGŻ S.A. o/Radom 18203000451110000000175060 z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Wykonawca dołącza do oferty potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię wpłaty wadium. b) lub w jednej z poniżej podanych form: - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). sposób przekazania: oryginał dokumentu należy załączyć do oferty. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Dokument musi być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta/poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwym terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji jakosci i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/radom
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach