Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej w Morsku

Gmina Świecie ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, Wojska Polskiego 124
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523332310
  • Data zamieszczenia:
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świecie
    Wojska Polskiego 124
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523332310
    REGON: REGON 092351067
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiecie.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej w Morsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa drogi gminnej w Morsku. Przedsięwzięcie polegać będzie na:- budowie drogi gminnej o szerokości 5,0 m z obustronnymi poboczami utwardzonymi po 0,75 m,- swój początek droga będzie miała na granicy działki 23/22 gdzie kończy się droga serwisowa drogi S5, a koniec na włączeniu do drogi gminnej 031014C w miejscowości Morsk,- budowie drogi o nawierzchni bitumicznej,- budowie zjazdów indywidualnych o nawierzchni bitumicznej,- ustawieniu oznakowania pionowego,- przycięciu krzewów i gałęzi drzew,- humusowanie skarp z obsianiem trawą.• Kategoria drogi - gminna,• Klasa drogi – D – dojazdowa,• Szerokość jezdni – 5m,• Spadek poprzeczny daszkowy – 2%.Wielkości powierzchni i długości przeznaczonych do realizacji kształtują się następująco:- droga o nawierzchni bitumicznej – 4.512,0 m2- zjazdy o nawierzchni bitumicznej – 77,0 m2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 2 do SWZ – dokumentacja techniczna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wynosi 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019, poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millennium S.A. 19 1160 2202 0000 0000 6089 7935 z dopiskiem: „Wadium na budowę drogi gminnej w Morsku”4. Zamawiający rekomenduje złożenie przez Wykonawcę w ofercie dowodu wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem. Terminem wniesienia wadium jest data i czas uznania wymaganej kwoty na rachunku Zamawiającego.5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w postaci elektronicznej.6. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Świecie,- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.7. W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie należy podać nazwę, adres banku oraz numer konta, na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium.9. Zamawiający zwróci wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca w formularzu ofertowym podał adres e-mail Poręczyciela/Gwaranta w celu umożliwienia Zamawiającemu przesłanie oświadczenia o zwolnieniu wadium w formie elektronicznej.10. Jeżeli wadium wnoszone jest w pieniądzu, za prawidłowe wniesienie wadium uznaje się wpływ środków wpłaconych tytułem wadium na wskazanym rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Opis spełnienia warunku:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Opis spełnienia warunku:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Opis spełnienia warunku:Zamawiający wymaga wykazania dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż równowartość 500.000,00 PLN.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Opis spełnienia warunku:Wykonawca spełni warunek jeżeli:a) posiada wiedzę i doświadczenia niezbędne do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że wykonał (ukończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:- min. 1 roboty budowlanej polegającej na budowie drogi o nawierzchni bitumicznej o pow. nie mniejszej niż 4.000,00 m2;wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że w okresie realizacji zamówienia, na całym jego etapie będzie dysponował co najmniej:- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, w specjalności inżynieryjnej – budowlanej branży drogowej i 3 –letnie doświadczenie zawodowe (okres liczony od dnia uzyskania uprawnień) - wykazanie kierowania robotami drogowymi jako kierownik budowy lub zastępca kierownika budowy;W wykazie osób, o jakim mowa w Załączniku Nr 7 do SWZ Zamawiający prosi, aby wpisać wymagane dane zgodnie z postawionym warunkiem.Ilekroć w opisie warunków udziału w postępowaniu jest mowa o uprawnieniach, to w przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczpospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).c) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, (narzędzia i urządzenia) tj.: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że w okresie realizacji zamówienia, na całym jego etapie będzie dysponował co najmniej poniższym sprzętem:- koparko - ładowarką – minimum 1 szt.,- transportem kołowym 5-10 ton - minimum 2 szt.,- zagęszczarką - minimum 2 szt.,- walcem drogowym gładkim wibracyjnym – minimum 1 szt.,- rozkładarka mas bitumicznych – minimum 1 szt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach