Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej w m. Holendry Kuźmińskie

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6117100 , fax. 048 6142048
  • Data zamieszczenia: 2016-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 048 6117100, fax. 048 6142048
    REGON: 00052374900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej w m. Holendry Kuźmińskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej w m. Holendry Kuźmińskie wraz z budową oświetlenia drogowego.Przyjęto następujące parametry techniczne drogi:klasa drogi D,prędkość projektowana 40 km/h, nawierzchnia dla ruchu KR2, odwodnienie powierzchniowe poprzez spadki podłużne i poprzeczne.Roboty zostaną wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w umowie, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w SIWZ.Zadanie przewiduje: roboty przygotowawcze, przestawienie istniejących ogrodzeń kolidujących z planowaną trasą drogi,roboty ziemne, wykonanie jezdni z podbudową tłuczniową, warstwą odcinającą, nawierzchnią z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca i warstwa ścieralna), utwardzenie poboczy kruszywem,utwardzenie zjazdów w obrębie poboczy,oznakowanie pionowe,zabezpieczenie kolidującej i sąsiadującej infrastruktury z planowana inwestycją wg zaleceń właścicieli sieci,regulację wysokościową elementów sieci posadowionej w pasie planowanej inwestycji,czasową organizację ruchu na czas prowadzenia robót,budowę linii oświetlenia drogowego wraz z montażem słupów, opraw, wysięgników, szafy sterowniczej,pełną obsługę geodezyjną, wykonanie inwentaryzacji oraz dokumentacji powykonawczej geodezyjnej, roboty towarzyszące. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:wykonanie czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń, ponoszenie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego oraz oznakowanie go na czas prowadzenia robót zgodnie z przepisami,roboty towarzyszące -zabezpieczenia istniejącej sieci kolidującej z drogą, regulacja urządzeń infrastruktury technicznej - m.innymi studzienek, zasów, zaworów, itp.,roboty przygotowawcze , w tym:pomiarowe,usunięcie krzaków wraz z wykarczowaniem pni, przestawienie ogrodzeń ( rozbiórka i ponowne wykonanie ogrodzeń posesji kolidujących z drogą),roboty ziemne, w tym:wykonanie koryta drogi i rowów,transport gruntu,roboty drogowe, w tym:profilowanie i zagęszczanie podłoża,warstwa odsączająca i odcinająca,podbudowa tłuczniowa z kruszywa łamanego,nawierzchnia asfaltowa jezdni - warstwa wiążąca i ścieralna, ulepszenie poboczy i zjazdów w obrębie poboczy - wzmocnienie warstwą kruszywa łamanego,inne roboty, w tym:ręczne profilowanie i kształtowanie skarpo - poboczy i rowów,oznakowanie pionowe drogi, zabezpieczenie nadzoru ze strony właścicieli sieci kolidującej z zadaniem, budowę oświetlenia drogowego, w tym:linii oświetlenia drogowego,montaż słupów wraz z ich wyposażeniem (m. innymi oprawami, wysięgnikami, zabezpieczeniami, uziemieniem), przeprowadzenie wymaganych obowiązującymi przepisami prób, badań i sprawdzeń.Szczegółowe parametry techniczne oraz parametry charakterystyczne materiałów i urządzeń, zakres prac będących przedmiotem zamówienia określają dokumentacje projektowe o których mowa w pkt. I opisu przedmiotu zamówienia siwz. Inne prace towarzyszące i wymagania zamawiającego przy realizacji zadania:Do Wykonawcy należy: Przed przystąpieniem do robót ziemnych Wykonawca zlokalizuje istniejące uzbrojenie terenu i dokona sprawdzenia położenia i głębokości posadowienia przewodów infrastruktury technicznej. Prace ziemne w pobliżu urządzeń infrastruktury technicznej należy wykonywać ręcznie pod nadzorem pracowników wyznaczonych przez właścicieli sieci. Zabezpieczenie przez Wykonawcę infrastruktury technicznej winno być wykonane zgodnie z zaleceniami dysponentów sieci wynikającymi z warunków technicznych i uzgodnień dokumentacji projektowej. W przypadku uszkodzeń sieci lub urządzeń koszty naprawy lub ich wymiany ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki ekonomiczne, cywilne i związane z bezpieczeństwem w przypadku uszkodzenia sieci i przyłączy infrastruktury technicznej.Wszystkie istniejące urządzenia infrastruktury technicznej należy wyregulować wysokościowo do projektowanych rzędnych . Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób, sprawdzeń i badań w zakresie wykonywanych robót. Geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie, bieżąca obsługa i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektu. Wykonawca po zakończeniu robót przekaże Zamawiającemu 5 kompletów powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wraz z zestawieniem ilościowym wykonanych robót , przy czym Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej wymaganej na czas odbiorów branżowych .Wywóz i utylizacja wszelkich materiałów pochodzących z rozbiórki i uporządkowanie terenu po robotach budowlanych w zakresie i na koszt Wykonawcy. Powiadomienie pisemnie co najmniej na 14 dni przed planowanym rozpoczęciem robót mieszkańców przyległych posesji poprzez pisemne ogłoszenia o planowanych pracach i utrudnieniach.Powiadomienie pisemnie co najmniej na 15 dni przed planowanym rozpoczęciem robót Kozienicką Gospodarkę Komunalną z siedzibą przy ul. Przemysłowej 15 o planowanym terminie rozpoczęcia robót i utrudnieniach z tym związanych. Wykonawca ma obowiązek zapewnić mieszkańcom przyległych posesji bezproblemowy do nich dojazd.Odtworzenia ewentualnych uszkodzeń powstałych w czasie prowadzenia robót, Wykonanie nieodpłatnych przeglądów i usuwanie uszkodzeń wynikających z wad produkcyjnych lub zastosowania wadliwych materiałów.Dokonanie odbiorów branżowych robót oraz odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonanie gwarancyjnych przeglądów technicznych.Wykonanie przez uprawnione laboratoria pomiarów i badań w czasie realizacji inwestycji, potwierdzających jakość wykonanych robót i wbudowanych materiałów,W czasie wykonywania robót wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych.Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego i usunięcia ewentualnych kolizji oraz uzyskania wszelkich innych zgód, decyzji, zezwoleń niezbędnych do prawidłowego wykonania robót. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia :Roboty będące przedmiotem zamówienia wykonawca wykona kompleksowo zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami i normami oraz zgodnie z zaleceniami wynikającymi z dokumentacji projektowej.W ramach robót, o których mowa w pkt. I Wykonawca: zabezpieczy trwale i oznakuje teren budowy zgodnie z przepisami,dokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy,będzie dbał o porządek na terenie budowy podczas wykonywania robót,uporządkuje teren budowy po zakończeniu robót, zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i ponosi odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich,będzie prowadził roboty w sposób wolny od przeszkód komunikacyjnych i będzie minimalizował utrudnienia w ruchu kołowym i pieszym, w szczególności umożliwi właścicielom przyległych nieruchomości bezpieczny dojazd i dojście do nieruchomości.tereny zajęte w czasie realizacji inwestycji przywróci do stanu pierwotnego sprzed ich zajęcia,roboty objęte zamówieniem zobowiązuje się wykonać pod kierownictwem osób posiadających odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w tym zakresie. Uwzględniając specyfikę obiektu i warunki prowadzenia robót na Wykonawcy spoczywa obowiązek zabezpieczenia robót pod względem technicznym i bezpieczeństwa, monitorowanie budowy podczas przerw technologicznych i przerw spowodowanych wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz ocena ryzyka dla zadania inwestycyjnego uwzględniająca zagrożenia jakie mogą wystąpić w okresie realizacji zadania w związku z prowadzonymi robotami, przyjętą technologią i sposobem wykonywania robót oraz uwzględniać ryzyko związane z wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych w czasie realizacji zadania.Przed przystąpieniem do robót, o terminie rozpoczęcia prac budowlanych w obrębie urządzeń infrastruktury technicznej wykonawca zobowiązany jest powiadomić właścicieli tych urządzeń z odpowiednim wyprzedzeniem przed planowanym terminem rozpoczęcia prac. Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z warunkami i zaleceniami właścicieli sieci infrastruktury technicznej. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenia infrastruktury technicznej w trakcie prowadzenia robót Jeżeli nastąpią uszkodzenia jakiegokolwiek elementu infrastruktury podziemnej lub naziemnej Wykonawca będzie zobowiązany do jego naprawy na własny koszt. Przy realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się stosować materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane i ustawą o wyrobach budowlanych z dn. 16 kwietnia 2004r. wraz z dokumentami potwierdzającymi ich jakość. Wykonawca przed zastosowaniem jakichkolwiek urządzeń i materiałów przedstawi inspektorowi nadzoru źródło ich pochodzenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa badań laboratoryjnych oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. W przypadku wątpliwości co do jakości zastosowanych urządzeń lub materiałów Zamawiający ma prawo przekazać urządzenie i-lub materiał do badań laboratoryjnych. Negatywny wynik badań spowoduje wstrzymanie odbioru przez zamawiającego. Każdy rodzaj robót, w których znajdą się materiały lub urządzenia nieodpowiadające normom i niezaakceptowane przez Zamawiającego, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nie przyjęciem i niezapłaceniem. Wszelkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Traktować je należy jako przykładowe informacje. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych dla nazwanych materiałów wymienionych w dokumentacji projektowej z zachowaniem wymogów w zakresie jakości i bezpieczeństwa. Materiały muszą gwarantować realizację robót zgodnie z dokumentacją projektową i zapewniać uzyskanie parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych (tj. takich samych lub lepszych) od założonych w dokumentacji projektowej i SIWZ.Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności:roboty objęte umową, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem robót, odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych.Wszelkie roszczenia użytkowników dróg, mieszkańców jakie wpłyną do Zamawiającego, związane z wykonywaniem robót będą kierowane do Wykonawcy w celu ich wyjaśnienia lub załatwienia. W przypadku pozyskania dodatkowych środków finansowych przez Zamawiającego Wykonawca a także podwykonawcy i dalsi podwykonawcy mają obowiązek sporządzić niezbędne dokumenty dla instytucji współfinansującej inwestycję w tym (szczegółowe harmonogramy rzeczowo-finansowe, harmonogramy płatności, kosztorysy szczegółowe, raporty, dokumentację finansową, protokoły odbioru, rozliczenia bieżącego i całkowitego rzeczowego i finansowego zadania, rozliczenia na każdym etapie realizacji zadania inwestycyjnego kwalifikowalności kosztów oraz przedstawiania płatności z wykazaniem kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych, przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów celem raportowania i sporządzania wymaganej sprawozdawczości do innych instytucji przez Zamawiającego, wykonywanie innych czynności nie wymienionych w SIWZ które będą konieczne do prawidłowej realizacji finansowania ze środków zewnętrznych zabezpieczających interesy Zamawiającego, zobowiązani są udostępnić wszystkie posiadane dokumenty i udzielać niezbędnych wyjaśnień a także wydać na pierwsze pisemne żądanie sporządzone na koszt Wykonawcy kopie tych dokumentów lub udostępnić dokumenty do kontroli poza siedzibą Wykonawcy lub poza terenem budowy. W przypadku wydania zaleceń pokontrolnych Wykonawca, podwykonawcy i dalsi podwykonawcy zobowiązani są do ich wykonania ) zgodnie z wymaganiami tych instytucji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja oferty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach