Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej w m. Bobrowniki gmina Głowaczów

Urząd Gminy Głowaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-903 Głowaczów, ul. Rynek 35
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6231023 , fax. 048 6231217
  • Data zamieszczenia: 2010-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Głowaczów
    ul. Rynek 35 35
    26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie
    tel. 048 6231023, fax. 048 6231217
    REGON: 00053473000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow. pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej w m. Bobrowniki gmina Głowaczów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pt. Budowa drogi gminnej w m. Bobrowniki w gminie Głowaczów. Zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy istniejącej drogi gminnej o dł. 1.091,74 mb tj. od krawędzi drogi powiatowej Łukawa - Głowaczów do km 1+091,74, położonej na granicy działek o nr ewidencyjnych - 799, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202/1, 202/2, 203, 204, 205/1, 205/2, 206, 207, 207a, 208, 209, 210/1, 210/2, 211, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 226, 226a, 227, 243,244, 244a, 245, 246, 247, 248, 249, 801 w miejscowości Bobrowniki. W chwili obecnej trwa procedura regulacji stanu prawnego w/w drogi w celu uzyskania pozwolenia na budowę. W zakres wykonania przedmiotu zamówienia wchodzi: - odtworzenie trasy - prace pomiarowe, - prace przygotowawcze - karczowanie krzaków i odrostów, rozebranie i odwiezienie istniejącej nawierzchni z gruntu stabilizowanego cementem, - wykonanie robót ziemnych pod jezdnię - regulacja poboczy ziemnych (obustronnych o szer. 1,00 m) i skarp korpusu drogowego, - uporządkowanie systemu gromadzenia i odprowadzenia wód opadowych poprzez budowę rowu bocznego - trapezowego, - wykonanie podbudowy jezdni - warstwa odsączająca z piasku 10 cm po zagęszczeniu, podbudowa z kruszywa łamanego 0/63,5 mm warstwa dolna gr.15 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm warstwa górna gr. 8 cm, - wykonanie jezdni o szerokości 5,0 m z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca gr. 4 cm plus warstwa ścieralna gr. 4 cm, - budowa zjazdów indywidualnych - 16 szt, - budowa przepustu o średnicy 60 cm i dł. 12 mb, - oznakowanie drogi znakami pionowymi - 4 szt wg projektu stałej organizacji ruchu, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Szczegółowy zakres robót przewidziany do wykonania określony jest w SIWZ z załącznikami, która dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy zł, przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykonawca wnosi wadium: -w pieniądzu - wpłata przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - 57 9125 0005 0000 0374 2000 0080, -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -w gwarancjach bankowych, -w gwarancjach ubezpieczeniowych, -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.Uwaga: Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi zawierać zapis art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 4.Dokument gwarancji w formie nie pieniężnej - musi zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 5.Gwarancje wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w kasie Urzędu Gminy - pokój nr 3, . 6.Do oferty należy dołączyć kserokopię wniesionego wadium. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składnia ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowaczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach