Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej nr 290643W w ulicy Wojska Polskiego w Gąbinie

Urząd Miasta i Gminy Gąbin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-530 Gąbin, ul. Stary Rynek 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2674164 , fax. 024 2674164
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Gąbin
    ul. Stary Rynek 16 16
    09-530 Gąbin, woj. mazowieckie
    tel. 024 2674164, fax. 024 2674164
    REGON: 00052843900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej nr 290643W w ulicy Wojska Polskiego w Gąbinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego p.n.: ,, Budowa drogi gminnej nr 290643W w ulicy Wojska Polskiego w Gąbinie. i obejmuje budowę drogi gminnej, chodników i zjazdów - ul. Wojska Polskiego na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 574 (ul. Dobrzykowska) w m. Gabin, kl. L o dług. L= 0,2 km wraz z odprowadzeniem wód opadowych poprzez kratki ściekowe oraz osadnik do podziemnych zbiorników retencyjnych wykonanych ze skrzynek rozsączających oraz budowę chodnika i zjazdów na odcinku od ul. Płockiej do drogi wojewódzkiej nr 577 (ul. Składkowskiego). W zakres zadania należy ująć także przebudowę i zabezpieczenie istniejącej linii telefonicznej, kolidującej z projektowaną budową ul. Wojska Polskiego w m. Gąbin, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczna. Szczegółowy zakres robót do wykonania przedstawia projekt budowlany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 13 000 PLN. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP II o/ Płock Nr 93 1020 3974 0000 5602 0006 6233, potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia dowodu wpłaty musi być dołączona do oferty, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo? kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do złożenia dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub wymagań określonych przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia, nie złożył tych dokumentów, chyba że udowodni, że wynika to przyczyn nie leżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynno?ści, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykona?nie zamówienia, Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców spełniających przesłanki określone w art. 24 ustawy, a ponadto wykonawców którzy: - wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; Wykonawców, którzy nie spełnią wymogów jw. wyklucza się z postępowa?nia, a ich oferty uznaje się za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy łącznie z ofertą (wzór nr 1) dla potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych do realizacji zamówienia, powinni załączyć następujące dokumenty, ponumerowane ko?lejno w prawym górnym rogu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika, że za?kres działalności wykonawcy jest zgodny z przedmiotem zamówienia -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składa?nia ofert, a) w przypadku Spółki Cywilnej należy przedłożyć umowę spółki i wy?pis z ewidencji gospodarczej dla każdego wspólnika, b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z wykonawców składa wymagane dokumenty: - do oferty należy dołączyć umowę regulującą współpracę wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zawartą na okres nie krótszy niż okres gwarancji. Zamawiający wymaga, aby w/w umowa: - ustanawiała pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia pu?blicznego, - stwierdzała, że partnerzy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wy?konanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, (art. 141 ustawy prawo zamówień publicznych), - była zawarta z notarialnie potwierdzonymi podpisami. Dla osób, które wskazano do wykonania zamówienia - uprawnienia bu?dowlane w zakresie wykonywania robót drogowych z po?twierdzeniem przynależności do izby inżynierów budownictwa - wg załącznika wzór nr 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt. 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów zbiorowych ubiegających się o udzielenie za?mówienia - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oraz właściwe?go oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwol?nienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzy?manie w całości wykonania decyzji organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 9.1 - 9.5 niniejszej specyfikacji składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczeniem podatków , opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Dokument o którym mowa w podpunkcie 9.6 lit. a niniejszej specyfikacji powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa punkcie 9.6 lit b niniejszej specyfikacji powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa w punkcie 9.6 niniejszej specyfikacji , zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis punktu 9.7 niniejszej specyfikacji stosuje się odpowiednio. Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem przetar?gu), w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych oraz zdolność kredytową wykonawcy. Wymagane jest, aby środki własne oraz zdolność kredytowa były równe lub większe od 100% wartości ma?teriałów w złożonej ofercie. Wykaz robót budowlanych w zakresie budowy dróg wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom, dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem do?kumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje lub protokoły odbioru robót) -wg załącznika wzór Nr 3. Wymaga się, aby wykonawca wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat mi?nimum 3 zadania, każde o podobnym zakresie robót. Wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia /załącznik wzór nr 4 własny, dzierżawiony, wynajmowany, podwykonaw?cy/. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wzór umowy parafowany przez wykonawcę. Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie ze SIWZ. Harmonogram rzeczowo-finansowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gabin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach