Przetargi.pl
budowa drogi gminnej nr 010302C Zalesie - Stary Sumin gmina Cekcyn

Gmina Cekcyn ogłasza przetarg

  • Adres: 89-511 Cekcyn, ul. Szkolna 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3347550, 3347564 , fax. 052 3364087
  • Data zamieszczenia: 2015-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cekcyn
    ul. Szkolna 2 2
    89-511 Cekcyn, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3347550, 3347564, fax. 052 3364087
    REGON: 00053157100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cekcyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa drogi gminnej nr 010302C Zalesie - Stary Sumin gmina Cekcyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Elementy zagospodarowania drogi: - proj. jezdnia F= 16291,73 m2 - rem. jezdnia drogi powiatowej F= 589,59 m2 - proj. pobocze z kruszywa łamanego 0/31,5mm F= 4376,78 m2 - proj. chodnik F= 480,99 m2 - proj. zjazd z kostki betonowej F= 1280,22 m2 - proj. zjazd z kruszywa łamanego 0/31,5mm F= 244,56 m2 - proj. nawierzchnia z bruku F= 10,0 m2 - proj. zatoka autobusowa F= 230,6 m2 - proj. trawniki F= 11275,37 m2 Ogółem powierzchnia zagospodarowania wynosi F= 34779,84 m2 - długość proj. jezdni wynosi L= 3045,51mb - długość krawężników wystających L= 566,5mb - długość krawężników wtopionych L= 1522,5mb - długość obrzeży chodnikowych L= 352,5mb. Opis przyjętych rozwiązań projektowych- plan sytuacyjny: Zaprojektowano rozbudowę istniejącej drogi gminnej nr 010302C polegającą na przebudowie istniejącej jezdni gruntowej na jezdnię o nawierzchni utwardzonej bitumicznej o szerokości 5,0m (na łukach poziomych 5m-7m) z obustronnym poboczem o szerokości 0,75m. Na terenach zabudowanych zaprojektowano budowę chodnika o szerokości 2m-1,5m. Na każdą posesję oraz pola uprawne zaprojektowano zjazdy utwardzone z kostki betonowej. Istniejący przepust na rz. Rakówka będzie przebudowany do parametrów rozbudowy drogi gminnej. Pod zjazdami do posesji i pól uprawnych zaprojektowano przepusty drogowe o średnicy 400 mm ze ściankami czołowymi betonowymi prefabrykowanymi. Rzędne proj. jezdni - nawiązano do rzędnych istniejącego terenu drogi, zjazdów oraz jezdni istniejących dróg powiatowych . Elementy niwelety obliczono za pomocą programu komputerowego CIVIL. Parametry niwelety przyjęto dla klasy L. Konstrukcje nawierzchni zaprojektowano na podstawie oceny warunków geotechnicznych podłoża gruntowego oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. Jezdnia w połączeniu z poboczem będzie zakończona schodkowo, jezdnia w połączeniu ze zjazdami i zatokami autobusowymi obramowana będzie krawężnikiem wtopionym 12x25cm na ławie betonowej z oporem zewnętrznym. Jezdnia obramowana będzie krawężnikiem wystającym 15x30cm przy połączeniu z chodnikiem oraz przy istniejących szafkach energetycznych zlokalizowanych w poboczu drogi. Na przejściach dla pieszych krawężnik będzie obniżony do +2cm ponad krawędź jezdni. -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S gr 4 cm -podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC11W gr.4cm, -podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stab. mechanicznie gr.20 cm. Łączna grubość warstw konstrukcyjnych drogi wyniesie 28cm Projektowane zjazdy . Zjazdy od strony pól i posesji obramowane będą krawężnikiem wtopionym 12x25. Projektowany chodnik od strony istniejącego terenu należy obramować obrzeżem betonowym o wym. 8x30cm na ławie z oporem zewnętrznym. Zatoka autobusowa od strony chodnika obramowana będzie krawężnikiem wystającym 15x30cm. Zjazdy : - kostka betonowa bezfazowa koloru szarego gr. 8cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm Łączna grubość konstrukcji nawierzchni zjazdu wynosi 28cm. Odwodnienie drogi zaprojektowano powierzchniowo do proj. rowów przydrożnych włączonych do istniejących rowów melioracyjnych oraz do proj. rowów przydrożnych odparowujących. Przy zatokach autobusowych zaprojektowano wpust deszczowy włączony do proj. rowu przydrożnego. Odcinkami, gdzie nie było możliwe zaprojektowanie rowów przydrożnych, zastosowano ściek betonowy prefabrykowany włączony poprzez ściek skarpowy do proj. rowów przydrożnych. Dla rowów odpływowych zastosowano przy przejściach pod zjazdami lub koroną drogi przepusty drogowe. Na wykonanie i przebudowę urządzeń wodnych uzyskano pozwolenie wodnoprawne. W wyniku obniżenia poziomu skrzyżowania drogi gminnej z drogą powiatową 1024C Łosiny -Zalesie - Stary Sumin zaprojektowano dodatkowe ocieplenie izolacją usytuowanego w tym miejscu wodociągu 110. Oświetlenie uliczne: W ramach rozbudowy przewidziano zainstalowanie dodatkowych dodatkowej jednej lampy oświetleniowej. Uzupełnienie oświetlenia będzie wykonane przez ENEOS na podstawie umowy na konserwację oświetlenia z Gminą Cekcyn. Opracowanie oświetlenia wg odrębnego opracowania. Urządzenia energetyczne: W związku z kolizją kabla energetycznego, zgodnie z uzgodnieniem z ENEA Chojnice zaprojektowano przełożenie istniejącego kabla energetycznego przez projektowaną jezdnię. Szczegóły techniczne przedstawiono w projekcie branży elektrycznej. Zatoki przystankowe- 2 szt. zaprojektowano zatoki przystankowe o parametrach zgodnych z rozporządzeniem. Zostały zaprojektowane w km od 0+800 m do 0+902 m przy największej ilości zabudowań mieszkalnych. Bariery ochronne drogowe -68mb, Progi zwalniające - 3szt. Urządzenia bezpieczeństwa: -sygnalizacja świetlna wzbudzana, ostrzegawcza zamontowana w progach zwalniających, -nowe oznakowanie poziome i pionowe na całej długości drogi oraz na skrzyżowaniach z drogami powiatowymi. Projektowany przepust do przebudowy na rzece Rakówka km 0+533,50: Z uwagi na zły stan techniczny przepustu projektuję się rozbiórkę i budowę nowego przepustu. Nowy przepust zaprojektowano jako konstrukcję z rury stalowej spiralnie karbowanej o przekroju łukowo - kołowym z murami oporowymi długości 6,50 m i wysokości 2,70 m posadowionymi bezpośrednio. Parametry techniczne projektowanego przepustu: - długość całkowita: 7,54 m - światło poziome: 1,95 m - światło pionowe: 1,32 m - szerokość jezdni na obiekcie: 5,0 m - kąt skrzyżowania z jezdnią: 85o Podstawowe materiały: - blacha spiralnie karbowana gr. 3 mm - beton konstrukcyjny: C30/37 - beton podkładowy: C12/15 - stal zbrojeniowa: Bst500S Na przepuście projektuje się barieroporęcz ochronną o wysokości pochwytu 1,2 m. Przed i za obiektem należy wykonać drogowe bariery ochronne o długości 12,0 m. Projektowana zieleń Kolidujące drzewa z proj. przebiegiem drogi będą wycięte. Po wybudowaniu drogi należy zasadzić nowe drzewa w ilości równej wyciętym drzewom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cekcyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach