Przetargi.pl
Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Sukowice - Steblów

Gmina Cisek ogłasza przetarg

  • Adres: 47-253 Cisek, ul. Planetorza 52
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4871172 , fax. 077 4871140
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cisek
    ul. Planetorza 52 52
    47-253 Cisek, woj. opolskie
    tel. 077 4871172, fax. 077 4871140
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cisek.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Sukowice - Steblów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Sukowice - Steblów. Miejsce realizacji - wieś Sukowice, Cisek, Steblów. Droga rozpoczyna się od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1422 O w Sukowicach a kończy na skrzyżowaniu z drogą dojazdową do gruntów rolnych w Roszowickim Lesie. Zakres rzeczowy : Wykonanie jezdni z masy asfaltobetonowej na podbudowie z kamienia łamanego ze skał nieorganicznych z obustronnymi poboczami utwardzonymi kruszywem kamiennym. Główne parametry drogi : długość - 2417,0 m, szerokość jezdni na odcinku od km 0+003 do km 0+025 - 5,0 m, szerokość jezdni na pozostałym odcinku - 3,5 m, szerokość pobocza - 0,5 m, powierzchnia warstwy ścieralnej - 8704,88 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przretargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 14.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu : 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi dysponować osobą lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, 3.Wykonali co najmniej jedną inwestycję w zakresie budowy, remontów bądź modernizacji dróg odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat tj.od 10.07.2004r. do 10.07.2009r.a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie niższej niż 1.000.000,00 zł. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie niższą niż 400.000,00zł, 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu żądanych przez Zamawiającego będzie dokonywana poprzez sprawdzenie kompletności złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzy manie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stosownie do art.22 ust.1 ustawy,sporządzone według zał. nr 2 do SIWZ, 6.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, sporządzony według zał.nr 3 do SIWZ, 7.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, sporządzonym według w zał.nr 3 SIWZ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - wymienione w zał. nr 3 do SIWZ posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; dokumentami takimi są aktualne uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia właściwych izb samorządów zawodowych, 9.Wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ zawierający potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę co najmniej jednej inwestycji w zakresie budowy, remontów bądź modernizacji dróg odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat tj. od 10.07.2004r.do 10.07.2009r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie niższej niż 1.000.000,00 zł. Roboty, które zostaną wymienione w wykazie sporządzonym wg wzoru określonego w zał. nr 4 do SIWZ muszą być zakończone przed datą wyznaczoną na datę składania ofert, 10.Dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ zostały wykonane należycie. Dokumenty te obowiązkowo muszą zawierać dane jakie występują w kolumnach załącznika. 11.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia ważna co najmniej do końca terminu związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.cisek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach